جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر در برنامه «هزار و یکشب» - محمد معین و فرهنگ‌نامه‌نویسی به روی آنتن می‌رود

خبر

در برنامه «هزار و یکشب» - محمد معین و فرهنگ‌نامه‌نویسی به روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: در این برنامه گفتگویی با دختر محمد معین، انجام شده که در این برنامه پخش خواهد شد. در قسمت دیگری از برنامه نیز مصاحبه‌ای که با محمد دبیر سیاقی در قزوین انجام شده برای ببندگان پخش خواهد شد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | boys nike jordan retro flyknit shoes women High OG Panda - air max 95 cool grey neon yellow - Grailify

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات فارس، موضوع برنامه امشب «هزار و یک شب» به دکتر محمد معین و فرهنگ‌نامه نویسی در ایران اختصاص دارد و میهمانان این برنامه به صحبت در مورد این چهره فرهیخته ادبی و سنت فرهنگ نامه نویسی در ایران خواهند پرداخت.

علیرضا حائری، تهیه کننده برنامه، با اعلام این خبر گفت: برنامه امشب «هزار و یک شب» با تکه‌ای از  مستند آقای سعید رشتیان در مورد زندگی آقای محمد معین آغاز می‌شود و در ادامه برنامه نیز بخش‌هایی از این مستند پخش می‌شوند. آقایان داوود موسایی(مسئول انتشارات فرهنگ معاصر) میهمان ثابت برنامه هستند که با وی در مورد فرهنگ نامه‌نویسی در ایران گفتگو خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: همچنین در این برنامه گفتگویی با دکتر مهدخت معین، دختر محمد معین، انجام شده که در این برنامه پخش خواهد شد. در قسمت دیگری از برنامه نیز مصاحبه‌ای که با دکتر محمد دبیر سیاقی در قزوین انجام شده برای ببندگان پخش خواهد شد.

سری دوم برنامه «هزار و یک شب»با تهیه کنندگی علیرضا حائری، از اردیبهشت ماه سال جاری به روی آنتن رفته است. این برنامه که از شنبه تا سه شنبه پخش می شود به موضوعات ادبیات، جامعه، تاریخ و اندیشه می‌پردازد.


این برنامه از ساعت 23:15 دقیقه شروع می شود و تا 1 بامداد ادامه دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه