پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخر هفته

خبر

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخر هفته

شبکه‌های سیما برای تعطیلات آخرهفته مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه هفته جاری 22، 23و24 شهریور ماه مجموعه ای از فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن را تدارک دیده است.

adidas born original women costume for sale - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للرجال مع تخفيضات 25 , نمشي - 75% أونلاين في السعودية | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش روابط عمومی سیما، بینندگان می توانند در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن با موضوع خانوادگی، اجتماعی، حادثه ای، معناگرا، مذهبی، دفاع مقدس، پلیسی، تاریخی، جنگی، معمایی، علمی، تاریخی و کودک را تماشا کنند.

شبکه یک
شبکه یک سیما برای ساعت 16 روزچهارشنبه 22 شهریورماه، فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» به کارگردانی بهروز شعيبي و تهیه کنندگی حميد مولوي را برای پخش درنظر گرفته است.
در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده: مجيد، جواني كه همه راه‌هاي پيش روي خود را براي ادامه زندگي بدون نتيجه مي‌بيند، با طلا و دلاري كه صاحب‌خانه‌شان در اختيارش گذاشته، تا براي دخترش جهيزيه تهيه كند، به سمت قشم فرار مي‌كند. دوست صميمي مجيد، عطا كه قبلا پا در اين راه قرار داده بود توسط شخصي به نام عبدل قرار بود از مرز رد شود اما از او خبري نيست. مجيد در قهوه‌خانه دشت يار عبدل را پیدامي‌کند و با او همراه مي‌شود.
فیلم تلویزیونی «میان ماندن و رفتن» ازتولیدات مرکزسیما فیلم، بابازی در سال 1390ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «هویت پنهان» به کارگردانی پااولو بارزمن، محصول سال 2011 کانادا، پنجشنبه 23 شهریور ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی روبین لیولی ولورن دیین خواهید دید: «سيمون ميلر» پدر يك خانواده 4 نفره است كه مرتبا به مسافرتهاي شغلي مي‌رود. خانواده اش فكرمي‌كنند كه او يك تاجر است، اما او يك مامور مخفي ويژه پليس مي‌باشد. در يک عمليات «سيمون ميلر» گروگان گرفته مي‌شود و خانواده‌اش توسط چند افسر (روسي) مورد تعقيب قرار مي‌گيرند.

****************************
ساعت 16 روزجمعه 24 شهریورماه فیلم تلویزیونی «دسته بازندگان» به کارگردانی بهرنگ توفيقي از شبکه یک سیما پخش خواهدشد.
درخلاصه این فیلم می بینیم: دزدي در هنگام سرقت از خانه‌اي به گمان اينكه فقط پيرمرد و پيرزني ساكن آن هستند توسط اعضاي خانه دستگير شده و اعضاي خانه در هنگام بازرسي متوجه مقادير زيادي پول و طلا در ساكش مي‌شوند. با اين سوء تفاهم با دزد در اجناس دزديده شده شريك مي‌شوند اما بعدها دو نفر كه خود را بعنوان پليس معرفي مي‌كنند به دنبال اجناس و پول‌ها مي‌آيند، اما با حضور خود دزد لو مي‌رود.
مسعود كرامتي، خسرو فرحزادي، مهرداد فلاحت گرو مهدي صباغي درفیلم تلویزیونی «دسته بازندگان» ازتولیدات سال 1390 مرکزسیما فیلم به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده‌اند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «رازهای زندگی» به کارگردانی جری سیکوریتی و تهیه کنندگی گابریلا مارتینلی، محصول سال 2004 کشور کانادا، چهارشنبه 22 شهریورماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید: «ویتو» پسربچه ای است که در یک روستا در ایتالیا با مادرش «کریستل» زندگی می کند، پدراو یک سربازکانادایی است که به جنگ رفته، «تِرِنا» معلم مدرسه «ویتو» است، همسر «ترنا» نیز که «ماریو» می باشد به جنگ رفته است، این دو زن تنها در روستای واله دل سول زندگی می کنند، «کریستل» پس از آخرین ملاقاتی که با شوهرخود داشته است باردارمی شود، مردم این روستا ازاینکه "کریستل" با یک مرد خارجی، آن هم یک مرد کانادایی که با کشور آنها در جنگ است ازدواج کرده است بسیارعصبانی هستند، از این رو «کریستل» و «ویتو» را آزار می دهند.

****************************
فیلم سینمایی «معجزه باد» به کارگردانی مایکل سالومون و تهیه کنندگی اوا مونلی و الن اسپربر،، پنجشنبه 23 شهریور ساعت 14:30 درقالب برنامه «سینما آفتاب» ازشبکه دو سیما پخش می شود.
داستان این فیلم سینمایی درمورد "هری" نوجوانی است که برای گذراندن تعطیلات به همراه پدرش به آفریقا سفر می‌کند و درآنجا با دختری به نام «نونی» و جوانی بومی به نام «گابو» آشنا می‌شود. درآفریقا شکارچیان غیرمجاز به شکارفیل اقدام و عاج آنها را قاچاق می‌کنند. والدین هری و نونی از این ماجرا خبردارو توسط شکارچیان کشته می‌شوند.
اتان امبری، سارل بوک و جک تامپسون درفیلم سینمایی «معجزه باد»، محصول سال 1993 آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «دیوار آجری» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید رضا مصطفوی، جمعه 23 شهریور ماه ساعت 17:30 از شبکه دو پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: ادیب بهداد زنی 35 ساله، فارغ التحصیل معماری (با بازی شیرین بینا) در اثرمرگ پسر7 ساله اش دچار بیماری روحی روانی شده است و گذشته و خاطرات شیرین مشترک با همسرش مهندس حسام امیرالرعایا (با بازی مجید مشیری) را فراموش کرده است و با مصرف بیش از حد داروهای تجویز شده توسط پزشکان مختلف در نوعی توهم و انزوا به سر می برد، تا این که آزار و اذیت ناخواسته او برای اطرافیان سبب می شود. همسرش او را به یک کلینیک جدید برده و با یک روانپزشک معتمد به نام دکتر عتیقه چی (با بازی فخرالدین صدیق شریف) آشنا می شوند. طبق تجویز پزشک ادیب در کلینیک بستری می شود و درمان جدید بدون دارو بر روی او آغاز می گردد و دکتربه این نتیجه می رسد که ادیب گذشته پر احساس خود را به فراموشی سپرده و باید خا طراتش را به او یادآوری کرد.
مجید مشیری، مریم مقدم وامید میرعلایی ازجمله بازیگرانی می باشند که درفیلم سینمایی «دیوارآجری» محصول سال 1387 به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم تلویزیونی «ایستگاه مرموز» به کارگردانی مصطفي هنرور و تهیه کنندگی رضا سبحاني، جمعه 23شهریورماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان فیلم تلویزیونی «ایستگاه مرموز» از این قرار است که: حسینی، نویسنده، گزارشگر روزنامه و بازیگر تئاتر است. او گزارشی را دربارۀ اختلاس مجریان پروژه ای، تنظیم کرده که به علت سهیم بودن طالبی مدیر مسئول روزنامه در آن، وی با چاپ این نوشته مخالفت می کند. طالبی، ادامه فعالیت حسینی در روزنامه را مشروط، به همراهی با اندیشه و پیروی محض از خواسته‌های خود کرده، از او می خواهد، مانند خودش، زندگی را، بر اساس منافع و سودجویی‌های مادی، سامان دهد. حسینی، اگرچه بر خواسته‌های خویش، برای چاپ گزارشش پافشاری می کند، لیکن، زینت (همسر حسینی) انبوه مشکلات مالی ای که دارند به او یادآوری کرده، او را ناگزیر می کند، تن به خواستهای طالبی داده و از نشر گزارش در جراید دیگر نیز، خودداری کند. حسینی، برخلاف میلش وعده می دهد تا خواسته همسرش را محقق گرداند.
رضا برات زاده، پرستو گلستاني و محبوبه بيات درفیلم تلویزیونی «ایستگاه مرموز» به ایفای نقش بازی کرده‌اند.

شبکه سه
فیلم تلویزیونی «همدم» چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
داستان فیلم درباره سیامک مرد جوانی است که درماه مبارک رمضان با ماشین مدل پائین خود کارمی کند. مسافری بنام سید محمد باعث می شود او چند روزی را دور ازخانواده و شهر در یک امامزاده بسر ببرد و شاهد اتفاقاتی در امامزاده باشد.
هومن برق نورد، مهدی فقیه وشقایق نوروزی در فیلم تلویزیونی «همدم» به کارگردانی آرش میر احمدی و تهیه کنندگی حسن جامجو به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

****************************
شبکه سه سیما چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «ببار باران بتاب آفتاب» به کارگردانی یون کی لی، را برای پخش در نظر گرفته است.
درخلاصه داستان فیلم با بازی هیون بین، جونگ ووها وهوی اک کیم آمده: زن جوانی به نام "یانگ شین" قصد دارد تا بعد از پنج سال از همسرش «جی ساک» جدا شود، او احساس می کند که دیگرعلاقه ای به زندگی با شوهرش ندارد و قرار می شود تا او در یک روز تعطیل وسایلش را از آن خانه جمع کند و برادرش نیز در پایان روز به دنبال او بیاید و به او برای بردن وسایل کمک کند ؛ آن روز یک روز بارانی است و هواشناسی هم طوفان پیش بینی کرده است. درطول روز «یانگ» به آرامی مشغول جمع آوری وسایلش می شود و با دیدن بعضی از آنها به یاد خاطرات مشترکش با «جی» می افتد.
فیلم سینمایی «ببارباران بتاب آفتاب» محصول سال 2011 کره درژانر خانوادگی ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «فرار» به کارگردانی جمشید حیدری و با بازی نعمت حقیقی، مهدی فخیم زاده و کلاوس برگر، چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: با آغاز جنگ ایران و عراق پسر آقا کمال که تازه ازدواج کرده است به جبهه می رود و شهید می شود، اما علی پسرآقا رحمت که در همسایگی آنهاست تاب مشکلات زندگی را نمی آورد و به طورغیر قانونی از مرز می گذرد و به آلمان غربی می رود. در آنجا با شخصی به نام مصطفی که سالها پیش به اروپا رفته و با جیب بری زندگی می کند آشنا می شود. علی پس ازمدتی زندگی در وطن را ترجیح می دهد و به ایران بازمی گردد. موقعی که به خانه باز می گردد پدرش به جبهه رفته است. اودر جستجوی پدر راهی جبهه می شود.

****************************
شبکه سه سیما پنجشنبه 23 شهریور ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی «فهرست» به کارگردانی کریستین فیور، را باز پخش می کند.
فیلم سینمایی «فهرست» محصول سال 2009 با بازی کلر بروترا و اریک کانتونا در فرانسه ساخته شده است.

***************************
فیلم سینمایی«یو 864» به کارگردانی تورنستن ناتر، محصول سال 2011 آلمان، پنجشنبه 23 شهریورماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهدشد.
در خلاصه داستان فیلم بابازی رزماری فندل و یون کاترفیلد آمده: با پيدا شدن بقاياي زيردريايي آلماني مربوط به جنگ جهاني دوم در آبهاي نروژ داستان آغاز مي‌شود. "الن لوديگ" كه اكنون پير شده است با شنيدن اين خبر تصميم مي‌گيرد به محل كشف زيردريايي برود. او به همراه نوه اش عازم سفر مي‌شود و در مسير داستان گذشته خود را روايت مي‌كند.

***************************
فیلم سینمایی «دشمن پشت دروازه ها» به کارگردانی جین جاکواز و با بازی جو لاو و اد هریس، پنجشنبه 23 شهریور ماه ساعت 23:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
در فیلم سینمایی «دشمن پشت دروازه‌ها» محصول 2001 خواهید دید: واسیلی زایتسف یک تک تیرانداز از ارتش روسیه می باشد که آلمانی‌ها قصد دارند، او را به قتل برسانند. آنها از طرف دانی لف دوست واسیلی که به دختری به نام تانیا علاقه مند است، پس از اطلاع از علاقه دختر به واسیلی طی نامه ای به فرمانده مافوق سابقه او را خراب می کند. اما پس از مجروح شدن تانیا پشیمان می گردد و به عمد در دوئل واسیلی و سرگرد آلمانی خود را در مقابل گلوله تک تیرانداز آلمانی قرار می دهد تا جان واسیلی را نجات دهد.

****************************
فیلم سینمایی «دان 2» جمعه 24 شهریورماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.
این فیلم به کارگردانی فرهان اختر، محصول سال 2011 کشورهند است و شاهرخ خان و فلورایان لوکاس و.. درآن ایفای نقش کرده‌اند.
دراین فیلم باموضوع حادثه ای وطنزخواهید دید: دان يكي از بزرگترين خلاف كاراني است كه پليس سالهاست به دنبال دستگيري اوست. تا اين كه او با همدستي يكي از تبهكاران قديمي "وردان" اقدام به سرقت كليشه‌هاي چاپ اسكناس بانك مي‌نمايند. در اين سرقت كه دان موفق شده است كليشه‌ها را بدست بياورد، متوجه مي‌شود كه وردان بعد از پايان كار قصد كشتن او را دارد.

****************************
فیلم سینمایی «راه من» جمعه 24 شهریورماه ساعت 14:30 ازشبکه سه سیما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دو دونده به نام‌هاي "تات" ژاپني و "جون" كره‌اي كه از كودكي رقباي سرسختي براي يكديگر بوده‌اند در زمان جنگ جهاني دوم مجبور مي‌شوند تا براي ارتش ژاپن در مقابل اتحاد جماهير شوروي بجنگند. "تات" كه خودش ژاپني است به عنوان فرمانده نيروي ژاپن انتخاب مي‌شود و شروع به آزار و اذيت سربازان كره‌اي كه به زور به عنوان سرباز براي كشور ژاپن به جنگ فرستاده مي‌شوند ؛ مي‌كند. به خصوص "جون" تا جايي كه آن دو تبديل به دو دشمن براي همديگر مي‌شوند. بعد از آن آنها اسير اتحاد جماهير شوروي مي‌شوند و مجبور مي‌شوند تا براي شوروي در مقابل آلمان بجنگند.
دانگ جونگ یان و جو اداجیری درفیلم سینمایی «راه من» به کارگردانی لی جیو کانگ محصول سال 2011 کشور کره جنوبی هنرمندی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «کوسه در ونیز» جمعه 24شهریورماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم می بینیم: ديويد يك استاد دانشگاه در استراليا است. پدرش نيز استاد باستان شناسي است كه توسط گروهي آمريكايي در ونيز براي باستان شناسي زير آب استخدام شده است. پدر ديويد در نزديكي پيدا كردن يك لوح توسط كوسه كشته مي‌شود. ديويد و نامزدش براي شناسايي به ونيز مي‌روند. در ونيز پليس از آنها مي‌خواهد با رسانه‌ها صحبت نكنند و مرگ پدر ديويد را تصادفی قلمداد مي‌كنند.
استفن بالدوین و ونسا جوهانسون درفیلم سینمایی «کوسه در ونیز» به کارگردانی دنی لرنر، محصول سال 2008 آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی«به رنگ حضور» به کارگردانی مهدی تبریزی و تهیه کنندگی مشترک مهدی تبریزی و شبنم شکوفان، چهارشنبه 22شهریورماه ساعت20:30 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
این فیلم بابازی محمود مقامی و ولی اله مومنی، داستان رزمنده ی جانبازی به نام آقای رفعت است که مسئولیت حسینه ای به او سپرده می شود، اما به علت کمبود هزینه لازم جهت تکمیل شدن و آماده کردن آن برای مراسم عزای امام حسین (ع) در ماه محرم فکرو خیال آقای رفعت را درگیر کرده است. او تصمیم می گیرد برای حل این مشکل ماشین خود را بفروشد که به ناگاه نامه ای از جانب یکی از دوستان قدیمی اش که حامل چکی به مبلغ ده میلیون تومان جهت کمک به حسینه است به دستش می رسد. رفعت جهت پیدا کردن فرستنده چک به مکان‌های مختلف سرمی زند و بالاخره به هویت او که از دوستان صمیمی اش بوده پی می برد که پس از ورشکستگی مقداری وام به ضمانت رفعت از حسینیه می گیرد و دیگر پیدایش نمی شود. و این امر مشکلات عدیده ای برای رفعت به وجود می آورد.

****************************
فیلم سینمایی «خوش آمدی» به کارگردانی ایو آنشر، محصول سال 2008کشورهای فرانسه و بلژیک، پنجشنبه 23 شهریورماه ساعت 16 ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی «جلوه زنبق» با بازی تیری لرمیت آمده: متنی پسری بلژیکی و جوان است که به ادبیات علاقه دارد اما خیال پردازی و رویابانی برای او دردسر آفرین است و مجبور به تغییر مدرسه خود می شود. او با مادرش زندگی می کند و مادر به او می گوید پدرش کشته شده است، اما او همواره به دنبال گذشته خود است.

****************************
فیلم سینمایی «اسب تورین» به کارگردانی بلاتار اگنس رانیتزکی، جمعه 24 شهریورماه ساعت 20: 30 درقالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهارسیما تقدیم علاقه مندان می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پیرمردی به همراه اسب و دختر جوانش در کلبه ای دور افتاده در سرمایی سخت زندگی می کنند. در حالی که روزمرگی زندگی و باد و کوران، آنها را به پوچی و ناامیدی رسانده است؛ اسبشان بیمار شده؛ آب چاه خشک شده؛ تصمیم به سفر می گیرند. آنها روزهای متمادی مقابل پنجره خانه می نشینند منتظر سر رسیدن مرگشان می شوند. مرگی که‌اندکی اندک با سیاهی خود را بدانها نشان می دهد. در چنینی ایامی چند مسافر قصد استفاده از چاه آب آنها را دارند که پیرمرد با برخوردی ناجوانمردانه آنها را دور می کند.
جونز درزسی و اریکا بک درفیلم سینمایی «اسب تورین» محصول سال 2011 مجارستان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران
9 صبح روزچهارشنبه 22شهریورماه انیمیشن «رویای پرواز» به کارگردانی سئونگ یان اوه، محصول سال 2011کره جنوبی، در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه‌های شبکه تهران خواهد شد.
دراین انیمیشن با بازی سو ری مون، سئونگ هو یو و اونجیونگ کیم خواهید دید: مرغک زیرک آرزو دارد که ازمرغداری مزرعه خارج شود و زندگی در آزادی را تجربه کند. او با زیرکی موفق به این امر می شود. یک مرغابی وحشی نر با نام شبگرد او را از حمله یک راسو نجات می دهد بعدها راسو هم همسر شبگرد و هم خودش را شکار می کند و مرغک به ناگزیر جوجه تازه از تخم در آمده شبگرد را نگهداری و بزرگ می کند. جوجه مرغابی که به خاطر موهای سبزش مو سبزه یا سبزک نامیده می شود وقتی بزرگ می شود با تمسخر مرغابیان دیگری روبه رو می شود به این علت که مادر او یک مرغ است که هیچ از توانایی‌های یک مرغابی مثل پرواز یا شنا کردن را ندارد. سبزک ابتدا به این خاطر ازمرغک عصبانی می شود.
گفتنی است، پنجشنبه 23 شهریورماه ساعت 13:30 انیمیشن «مرغ زیرک» ازاین شبکه بازپخش می شود.

****************************
چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «آسمان سوم» به کارگردانی سلیور ایسموخامدوف، محصول سال 2008 کشورروسیه، ازشبکه تهران پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی «آسمان سوم» آمده: یکی از پروازهای فرودگاهی به علت نقص فنی لغو شده اما تعدادی از مسافران این پرواز اعتراض دارند و می خواهند پروازشان به تعویق نیفتد. این افراد شامل لودمیلاو آنتوان یک زن میانسال و پسر خردسالش و یک پیرزن به نام آنگلینا، یک وکیل به نام الگ استولف که به خاطر داشتن یک دادگاه در شهر مقصد از همه بیشتر معترض است، می شوند. ماموران فرودگاه درمقابل اعتراض آنها تسلیم می شوند و آنها را با یک هواپیمای دیگر که ظاهراً یک هواپیمای قدیمی و غیرمسافربری است به سوی شهر مقصد رهسپار می کنند. اما این هواپیما نیز در بین راه نقص فنی پیدا کرده و سقوط می کند و خلبان می میرد و بقیه مسافران در این مکان که به ناکجا آبادی در میان کوه‌ها می ماند سرگردان می شوند.
النا ولادومیرسکایا وپاسترویچ النا در فیلم سینمایی «آسمان سوم» بازی کرده‌اند.

****************************
9 صبح روزجمعه 24 شهریورماه انیمیشن «چرخ و فلک جادویی» درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش خواهد شد.
موضوع این فیلم داستان چرخ و فلکی است که اگر به دست جادوگری بدجنس به نام زیباد بیفتد، همه جا را به یخ تبدیل می‌کند. به همین جهت دوگال (یک سگ کوچک پشمالو) به همراه دوستانش با کمک یکدیگر به مبارزه با موجود بدجنس (زیباد) می‌پردازند تا بچه‌های گیر افتاده درچرخ و فلک را نجات دهند.
رابی ویلیامز، یان مک کلین، بیل نای و جووانا لاملی در انیمیشن «چرخ و فلک جادویی» به کارگردانی دیو بورسویک، محصول سال 2005 کشورهای فرانسه و انگلیس به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

****************************
ساعت 13:30روزجمعه 24شهریورماه فیلم سینمایی «شبح گرگ» به کارگردانی تودور چاپکانوو روی آنتن شبکه تهران می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: ماریا بنت وکیلی است که به شهرزادگاهش بازگشته تا برای شرکت نفتی هولترکس کار کند که ریاست آن را مردی بد طینت و سود جو به نام استارک به عهده دارد. یک شب هنگام کار کردن کارگران در خارج شهر آنها به شیئی عجیب برخورد می کنند و استارک دستور انهدام آن را به کارگران می دهد. اما در اثر انهدام این شیئ موجودی شبح گونه شبیه گرگ و به بزرگی خرس ظاهر می شود که همه آنها را به قتل می رساند.
لیونور وارلا، رابرت پیکاردو، مارک مککالی و استیو ریویزدرفیلم سینمایی «شبح گرگ» محصول سال 2010 آمریکا بازی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «شریف» به کارگردانی قاسم انصاری و تهیه کنندگی علی اصغر زارع، چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 13:30 ازشبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی جمشید جهانزاده، رضا فیاضی، بهناز جعفری و مارال اصغریان آمده: "شریف"، جوان بلوچ، با ضمانت " سلطان "، سروان اداره آگاهی از زندان خارج می شود تا در مراسم تدفین پدرش شرکت کند. "شریف"، به جرم قتل "پیروز"، برادر قادر و نادر، به زندان افتاده است. اگر چه پدر" پیروز" از گناه "شریف" گذشته و او را قصاص نکرده، اما قادر و نادر کماکان قصد انتقامجویی از "شریف"، را دارند. "شریف"، قبل از رفتن به زندان قصد ازدواج با مهریزی، دختر سلطان را داشته، اما حالا سلطان راضی به این کار نیست.

****************************
فیلم تلویزیونی «صبح صادق» به کارگردانی عباس رنجبر و تهیه کنندگی پریوش کاشانی، پنجشنبه 23 شهریورماه ساعت 23 ازشبکه شما روی آنتن می رود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: قتل دختری به نام عاطفه که یک بازیگر تئاتراست، پرونده مختومه ای به نام «پرونده تام انگشتی» را می گشاید که درباره قاتل زنجیره ای است که پس از اقدام به قتل افراد بی گناه انگشت آنها را قطع می کرده است. عاطفه قرار بوده همسر طاها، پسر بازپرس امیر علی ایران پناه شود که سال‌ها پیش در زابل مامور رسیدگی به پرونده تام بوده و در آن زمان شخصی به نام جابر تهامی معروف به تام انگشتی را از میان برده است.
سعید نیکپور، فریبا متخصص، محمود رضا قدیریان و رضا بابک درفیلم تلویزیونی «صبح صادق» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «پاییزدر ایوان خانه نشسته است» به کارگردانی اکیر شهبازی و تهیه کنندگی آناهیتا کبیرکوه، جمعه 24 شهریورماه ساعت 13:30 ازشبکه شما پخش خواهدشد.
دراین فیلم با بازی مهدی حکیمی، محسن صیفی و رقیه اصلانی کئولی می بینیم: مراد با گرفتن پرنده و فروش آن روزگارمی گذراند. مراد و همسرش دختری معلول به نام ساره و پسری به نام سبحان دارند. مراد امیدی به درمان ساره ندارد، اما همسرش نا امید نیست. مراد تحت فشارهمسر برای تامین هزینه درمان ساره تصمیم می گیرد تمامی پرنده‌های مورد علاقه اش را بفروشد، اما قبل از این کار متوجه می شود که همه ی پرنده هایش را دزدیده‌اند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی «نامه‌هایی به خدا»، «شهر مرزی» و «جنایت سفارشی» وفیلم تلویزیونی «یازده دقیقه وسی ثانیه» چهارشنبه 22شهریورماه ساعت 13:20، 21، 23 و 17 ازشبکه نمایش پخش می شود.
فیلم سینمایی «گاندی» که هفته گذشته ازشبکه¬یک سیما روی آنتن رفت، چهارشنبه 22 شهریورماه ساعت 19از شبکه نمایش بازپخش می شود.
فیلمی زندگینامه‌ای دربارهٔ زندگی ماهاتما گاندی، رهبر جنبش مقاومت بدون خشونت هند در زمان استعمار توسط بریتانیا در نیمه اول قرن بیستم، جنبش عدم تعهد تحت تأثیر جهان بینی ماهاتما گاندی نیز قرار داشت.
قسمت 12، 13و14 انیمیشن «فوتبالیست ها» چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه ساعت 15 برای کودکان ونوجوانان ازشبکه نمایش پخش می شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی«هواپیماها، قطارهاواتومبیل ها»، «هفت شب» «سرنوشت»، «بچه‌های جاسوس 4» و «قدرت مطلق» پنجشنبه 23شهریورماه ساعت 13:20، 17، 19، 21 و 23
ازشبکه نمایش پخش خواهد شد.

****************************
فیلم سینمایی «زنده از پیپلی» به کارگردانی آنوشا ریزیوی و با بازی اومکار داس مانیک پوری و راگ هاویر یاداف، محصول سال 2010 کشور هند، که تیرماه سال جاری ازشبکه سه پخش شد، جمعه 24 شهریورماه ساعت 19 از شبکه نمایش بازپخش می شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: ناتا و بودتیا دوبرادر فقیر کشاورز هستند که به علت نداشتن سرمایه ازبانک وام می گیرند، اما محصول بدست آمده کفاف بدهی‌های آنها را نمی دهد و بانک می خواهد زمین آنها را تصاحب کند. دو برادر به هر در ی می زنند، نمی توانند پول تهیه کنند، اما آنها می شنوند که دولت به هرکشاورزی که خودکشی کند صد هزار روپیه می دهد.

****************************
فیلم سینمایی «برج سوزان» به کارگردانی راینرمت سوتانی، جمعه 24 شهریورماه ساعت 21از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: «کایتا» که دختر رئیس آتش نشانی است در رستورانی که در یک برج بلند ساخته شده کار می کند. بر اثر اتصال برق برج آتش می گیرد وعده زیادی ازمهمانان رستوران درآتش محاصره می‌شوند. بنابراین آتش نشانی برای نجات آنها راهی محل می¬شود.
استفان لوکا و سیلک بودِ نبِندِردر فیلم سینمایی «برج سوزان» محصول سال 2007 آلمان بازی کردند.

*****************************
فیلم‌های سینمایی«جک کانگورو»، «تنهادلخوشی من» و«رفتگان» روز جمعه 24 شهریورماه ساعت 13:20، 17 و 23 ازشبکه نمایش روی آنتن می رود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه