جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر ترکیبی از فیلم‌های مناسبتی، حادثه‌ای و شاد و مفرح - فیلم‌های آخر هفته و هفته آینده تلویزیون (هفته دوم خرداد 1391)

خبر

ترکیبی از فیلم‌های مناسبتی، حادثه‌ای و شاد و مفرح - فیلم‌های آخر هفته و هفته آینده تلویزیون (هفته دوم خرداد 1391)

در تعطیلات آخـر هفـتـه شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی مناسبتی را نمایش می‌دهند.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | nike sb koston dunk low blue grey hair images - Compra Jordan AIR JORDAN XXXV - 004 - CQ4227

خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «هشت میلیمتری»، «فصل زندگی»، «پل هاری مایا»، «تک تیرانداز»، «ترم زمستانی»، «ایران بیست سال بعد»، «مسافران مهتاب»، «ستاره باران»، «بابای خوب» «دم زری»، «خانه اسرار آمیز»، «آفتاب وزمین»، «خرس‌های مهربان ( امدادگران مهربان)»، «بیست وچهار»، «پابه پای آفتاب»، «خشت بهشت»، «آقای مهربان»، «نه، یک اتفاق ساده»، «آینه‌ای درغبار»، «لانه عقابها»، «بازرس مونتالبانو»، «تله کاغذی»، «دو نخاله راننده»، «لحظه ناب»، «پلیس گشت»، «خشم دریا»، «بازرس مونتالبانو»، «مهمان حبیب خداست»، «تیرباران»، «نفوذی»، «دام»، «پیتزا مافیا» «سه روزکندور»، «موجود»، «اورژانسی»، «انگشتر»، «قصه سیمین» «رازدشت تاران»، «حلقه‌های ازدواج»، «چارلی»، «شگفت انگیزان»، «آستریکس گالی»، «شهرام وبهرام»، «بعدازآبشار»، «شجاع مردکوچک»، «بازگشت»، «همه خوب هستند»، «نیکوگوزن پرنده»،  «جدال»،  « سوزشمالی» / «رسم مانده»، «شرط دوم »، «درخت باور»، «درانتظارناخدا »، /«پر» ، «پیش کش » « شهر موش‌ها » « مندرلی » ،«گذرازاندوه »،« کیلومتر14 (1 )» ، « کیلومتر14 (2 )»، « حمله­ی دایناسورها» و« گربه کلاه به سر » پنجشنبه ، جمعه،شنبه ،یکشنبه ودوشنبه  11 ، 12 ، 13،14و15خرداد ماه ازشبکه‌های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران ، شما و نمایش پخش می‌شـود.
 
 
شـبـکـه یــک سیما
 
فیلم سینمایی « هشت میلیمتری» به کارگردانی استوا اسپیل بری ، پنجشنبه 11خرداد ماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما پخش می‌شــود.
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : درسال 1979عده ای نوجوان که در حال ساختن فیلمی برای طرح عملی خود درمدرسه ای واقع درشهرکوچکی دریکی از ایالت های آمریکا هستند، شاهد انفجار قطاری می شوند . پس ازاین ماجرا اتفاقات عجیبی درشهر رخ می دهد که توسط پلیس پیگیری می شود .بدنبال این امرنیروهای ارتش واردصحنه می شوند.
 
فیلم سینمایی « هشت میلیمتری» با بازی ال ماتینگ و آماندا میکالکا، محصول سال 2011 در کشور آمریکا ساخته شده است .
 
فیلم تلویزیونی « فصل زندگی » به کارگردانی مهدی صباغ زاده جمعه 12 خرداد ماه ساعت 16 از شبکـه یک سیما پخش خواهد شد .
 
دراین فیلم بابازی سارا خوئینی ها، آهو خردمند، رامتین خداپناهی، فرزاد حسنی و شراراه دولت آبادی می بینیم :سمیرا زنی است که شوهرش زندانی شده وبه همراه سه فرزندش به یک مجموعه آپارتمانی اسباب کشی می‌کند. تنهایی او و دردسرهایی که بچه هایش برای ساکنان آپارتمان ایجاد می‌کنند ،سبب بروز مشکلاتی برایش می شود.
 
فیلم سینمایی « پل هاری مایا » محصول سال 2009 کشور آمریکا ، جمعه 12 خرداد ماه ساعت 24 ازشبکـه یک سیما بازپخش می ­شــود .
 
روزشنبه 13خرداد ماه ساعت 16 فیلم سینمایی « تک تیرانداز» ازشبکه یک پخش خواهد شد .
 
داستان فیلم سینمایی « تک تیرانداز » ازاین قراراست که : گروهبان بکت که در ارتش آمریکا برای آموزش نظامیان کنگو تحت واحد ماموریتی بین الملل به کنگو رفته ، در طی عملیات نجات یک اروپایی ،تمام گروهش را از دست می دهد. این تنها بازمانده سعی می کند راز این کشتار را افشا کند . او ابتدا تصورمی کرده که این جنایت ازسوی شورشی ها صورت گرفته ، اما بعد از اینکه با کمک یک شکارچی به موقعیت اول بازمی گردد. درمی یابد که تمام این جنایت با پوشش نظامی توسط یک تک تیراندازصورت گرفته است.
 
کلاد برنینگ ، چاد مایکل کولینز وهلوما داندانا درفیلم سینمایی « تک تیرانداز» به کارگردانی کلادیـو فـاح ، محصول سال 2011 کشورآمریکا بازی کرده اند .
 
فیلم تلویزیونی « ترم زمستانی» به کارگردانی رضا بهشتی وتهیه کنندگی حبیب اسماعیلی ومحمد کشاورز،ازتولیدات مرکز سیما فیلم ، یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 8:30 ازشبکـه یک سیما پخش می ­شــود .
 
داستان این فیلم بابازی هومن سیدی، فریبا متخصص، رسول نجفیان و حمید مظفری در مورد دانشجویی بنام امیر مسعوداست که در سال 1342 پس از مدت ها به ایران باز می گردد. او هر چه تلاش می کند خبری از دوست قدیمی اش بگیرد، کمتر به نتیجه می رسد. طولی نمی کشد که او در می یابد عوامل مرموزی هر چه نشانی از دوست او وجود داشته را پنهان کرده اند و حکومت در ناپدید شدن او نقش داشته است. امیر مسعود همچنین می فهمد مادرش با نزدیکترین دوست پدرش، سرهنگ عضدی ازدواج کرده و این مسئله او را پریشان می کند .
 
فیلم تلویزیونی « ایران بیست سال بعد » ، یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود .
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : شیرین که خیال می‌ کند بیست سال پیش، شریک پدرش حق و حقوق شراکت او را ضایع کرده است،درپی احقاق حقوق با شریک پدربرخورد می‌کند. درطی جستجوی او در این گذشته بیست ساله، مشخص می‌شود که پدر شیرین در ایام بیماری خیال می‌کرده که اوضاع مملکت نا امن شده و از این ‌رو سهم خود را به شریکش واگذار کرده و به خارج کشور رفته است.
 
مهدی پاکدل، قلسم زارع و نازنین فراهانیدرفیلم تلویزیونی « ایران­ بیست ­سال­ بعد» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی بازی کرده اند .
 
 
فیلم سینمایی « بابای خوب » به کارگردانی دنیس دوگان محصول سال 1999 کشورآمریکا ، دوشنبه 15خرداد ماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد .
 
داستان این فیلم با بازی آدام ساندلر و استیو فرانکس در مورد مرد جوانی بنام  "سانی" است که از دانشگاه حقوق فارغ التحصیل شده ولی دست به هیچ کار مثبتی نمی زند. امورات او از طریق سرمایه گذاری مبلغ هنگفتی پول در بورس تامین می شود. پولی که بابت خسارت تصادفی جزئی از یک تاکسی گرفته بوده است. "سانی" روزها را به بطالت می گذراند و این، موضوعی است که نامزدش "ونا " نمی تواند با آن کنار بیاید و به همین دلیل تصمیم به ترک او می گیرد." سانی" برای جلب نظر"ونا" تصمیم می گیرد. پسر بچه ای به نام "جولین" را به فرزندی بپذیرد، ولی" ونا " قبول نمی کند و" سانی" را ترک می کند .
 
 
شـبـکـه دو سیما
 
فیلم تلویزیونی « دم زری» پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن ­می­ رود.
 
درخلاصه داستان فیلم تلویزیونی « دم زری» آمده : قاسم در مدرسه امتحان دارد، اما بالای سر تخم مرغها نشسته تا جوجه ها از تخم در بیایند. قاسم با همکلاسی هایش سعید و نادرکه او را مسخره می کنند، دعوا می کند، اما سنگی پرتاب می کند که به پای خانم رهگذری بر خوردمی کند که تازه وارد روستا شده است ، خانم تازه وارد به مدرسه می آید. درهمین زمان مرضیه و قاسم هم دیر به کلاس می رسند، قاسم می ترسد که خانم جدید ماجرای سنگ زدن را به معلم مدرسه گفته باشد.
 
سوگل طهماسبی، مرضیه زمانی و زهرا دنکوب درفیلم تلویزیونی « دم زری» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی ایفای نقش کرده اند .
 
انیمیشن «خرس های مهربان ( امدادگران مهربان) » به کارگردانی دیویس دوی و لری هاستون  و تهیه کنندگی روبرت وینتروپ، شنبه 13خرداد ماه ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
 
دراین انیمیشن خواهید دید : جشن اهدای جایزه و تقدیرازخرس های مهربانی که به کمک دوستان خود از بقیه کوشاتربوده اند به زودی شروع می شود،«رعد و برق»مسئول هماهنگی های جشن است و سربه هوا هم که آرزو دارد روزی جایزه امدادگرمهربان را بگیرد به او کمک می کند.
 
 
شـبـکـه سـه سیما
 
فیلم سینمایی « لانه عقاب ها » به کارگردانی کوپال مشکوت و تهیه کنندگی هادی مشکوت ،پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما پخش می شود .
 
درخلاصه داستان فیلم با بازی آرش تاج تهرانی ،علی ترابی و مرتضی نیکخواه آمده : هفت کماندوی ایرانی با فرمانده خود سرهنگ موسوی ماموریت می یابند که سرهنگ محمدی را از اردوگاه عراقی ها نجات دهند.چرا که او اسرارنظامی را می داند، اما کماندوهای ایرانی اسیرمی شوند و به همان اردوگاهی انتقال می یابند که سرهنگ محمدی زندانی است.یکی ازفرماندهان عراقی به نام فرهنگ جاسم ازوجودسرهنگ محمدی واینکه اوحاوی اطلاعات نظامی است باخبرمی شودوتلاش می کند تااورابیابد.
 
فیلم سینمایی « بازرس مونتا لبانو» به کارگردانی آلبرتوسیرونی ، محصول سال 1999- 2011کشورایتالیا ، پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 17 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
 
لوکا زینگاریتی و پی پی نو مازوتا درفیلم سینمایی « بازرس مونتا لبانو» به تهیه کنندگی نورا باربی آری به ایفای نقش پرداختند .
 
فیلم سینمایی « تله کاغذی » به کارگردانی راب مینکوف ، پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : دو گروه سارق برای سرقت ازبانکی اقدام می کنند، یک گروه افرادی حرفه ای و گروهی دیگرنیمه حرفه ای و ناشی هستند. دراین میان مشتری بسیار باهوشی (تریپ) نیزحضور دارد که پی می برد اقدام سارقین به ازای دریافت مبلغی پول ازجانب یکی از کارمندان بانک بوده است.
 
اشلی جوود و پاتریک دمپسی دراین فیلم سینمایی محصول سال 2011 کشورهای آمریکا و آلمان به ایفای نقش پرداخته اند .
 
فیلم سینمایی «پلیس گشت» به کارگردانی جان میشل ، جمعه 12 خرداد ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .
 
دراین فیلم می بینیم :"بویل" پلیس ایرلند درجریان قتل هایی در رابطه با قاچاق مواد مخدر قرار می گیرد. قاچاقچیان نامزد او را نیز تهدید کرده اند ." بویل" تصمیم می گیرد تا به هر قیمتی آنها را دستگیر کند. او با همکاری یک پلیس برزیلی آنها را به قتل می رساند و خودش نیزبه همراه یکی از آنها درکشتی ایی که در روی آب ها به آتش کشیده می شود جانش را از دست می دهد .
 
فیلم سینمایی «پلیس گشت» محصول سال 2011 درکشورایرلند ساخته شده است .
 
شنبه 13خرداد ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی « خشم دریا» به کارگردانی ریچارد دایلی روی آنتن شبکه سه سیما می رود .
 
داستان در اوایل قرن 18 میلادی می گذرد.پس ازجنگ اسپانیا با انگلستان ،ملکه " آن" ( ملکه انگلستان ) بسیاری از ملوانان و ناخداهای کشتی های جنگی را مازاد برنیازاعلام و اخراج می کند. بسیاری از آنها نیز که احساس سرگردانی می کردند، تبدیل به دزدان دریایی می شوند که به صورتی غیرمستقیم انتقام خود را از حکومت سلطنتی بگیرند.
 
جیمز پورفوی و تیلورباتروورد درفیلم سینمایی « خشم دریا» محصول سال 2006 کشورهای آلمان ، فرانسه و انگلستان بازی کرده اند .
 
فیلم سینمایی « نفوذی » یکشنبه 14 ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
 
فیلم سینمایی « نفوذی » به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی  وبابازی جمشید هاشم‌پور، امیر جعفری، نسرین مقانلو، قاسم زارع، محمد کاسبی، امیررضا دلاوری، رامین راستاد و علیرام نورایی بر اساس خاطره یک آزاده ساخته شده است.
 
شـبـکـه چـهـار  سیما
 
فیلم سینمایی « سه روز کندور » به کارگردانی سیدنی پولاک محصول سال 1975 کشور آمریکا ،پنجشنبه 11 خرداد ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیماباز پخش می شود.
 
فیلم سینمایی « سه روز کندور » با بازی رابرت ردفورد ، فی داناوی و کلیف رابرتسن درمورد مرد جوانی است به نام جو که درانجمن تاریخی ادبی آمریکا کارمی کند .روزی گروهی تروریست به انجمن حمله کرده و تمام اعضا را به قتل می رساند به غیرازجو که درآن ساعت درانجمن نبود.
 
روز جمعه 12 خرداد ماه ساعت 20:30 فیلم سینمایی « موجود » به کارگردانی جان کارپنتر درقالب برنامه « سینما 4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود .
 
داستان فیلم از آن جایی آغاز می شود که دریک پایگاه تحقیقاتی در قطب، محققان پایگاه هلی کوپتری نوروژی را می بینند که درحال تیراندازی به یک سگ است. ازهلی کوپتر خارج شده و با محققان پایگاه نیز درگیرمی شوند . اما هلی کوپتر منفجر می شود وافراد نظامی داخل آن نیز دریک درگیری کشته می شوند. محققان تصمیم می گیرند سگ را به داخل پایگاه مصور در درون زمین ببرند و از آن نگهداری کنند.
 
کرت راسل ، ویلفرد بریملی و کیت دیوید درفیلم سینمایی « موجود » محصول سال 1982 کشور آمریکا بازی کرده اند .
 
 
شـبـکـه تـهــران سیما
 
فیلم سینمایی انیمیشن « رازدشت تاران » به کارگردانی هاتف علی‌مردانی و محمد لطفعلی وتهیه کنندگی داریوش بابائیان ، پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران روی آنتن می رود.
 
درخلاصه داستان فیلم با بازی ترانه علیدوستی ، رضاشفیعی جم ،ارژنگ امیرفضلی،ساراروستاپور،رزیتاحفیظ و امید میرعلایی آمده : پسربچه ای که دربیمارستان بستری است متوجه دختربچه ای می شودکه بیماری لاعلاجی دارد.اوتحت تاثیر داستانهای پیرمردی که پدربزرگ دختراست درخواب وخیال واردسرزمینی می شودکه تحت تاثیرنیروی پلیدی قرارگرفته است وشادی وزیبایی راازآن سرزمین برده است.اوبرای نجات دختربچه بایدفرمانروای پلیدیها راازبین ببرد.
 
فیلم سینمایی « حلقه های ازدواج» به کارگردانی شاهین باباپورتهیه کنندگی محسن مسافرچی پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 22:30 ازشبکه تهران پخش می شود.
 
فیلم سینمایی « حلقه های ازدواج» بابازی رضا شفیعی جم ، مهران رجبی، یوسف تیموری ، بهنوش بختیاری و مجید صالحی داستان جوانی به نام حمید است که در یک شرکت بزرگ کار می کند. در شرکت اتفاق هایی می افتد که موقعیت شغلی و زندگی خانوادگی او را به خطر می اندازد
 
30 دقیقه بامداد روزجمعه 12 خرداد ماه فیلم سینمایی « چارلی » به کارگردانی مالکوم نیدز ازشبکه تهران بازپخش می شود.
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : چارلی ریچاردسون درسالهای دهه 60 در انگلستان در دادگاه محاکمه می شود . او محکوم است به اینکه به فعالیت های غیر قانونی تجاری در طول این سالها پرداخته و طی آنها پولهای کثیفی هم به دست آورده است. او درطول سالها با زور و ارعاب تبدیل به یک تاجرغیرقانونی بی رقیب شده است . چارلی هرکس را که در تجارتش بر سر راهش قرارمی گرفته با شکنجه هایی سخت و خشن از سرراه برداشته است او تجارتش را گسترش داده و به معاون ثروتمند آفریقای جنوبی رسانده است .
لوک گوس و استیون برکوف درفیلم سینمایی « چارلی» محصول سال2004 کشورهای روسیه و انگلستان بازی کرده اند .
 
فیلم سینمایی « شگفت انگیزان» به کارگردانی پیتر هوویت ، جمعه 12 خرداد ماه ساعت13:30روی آنتن شبکـه تهران می رود .
 
درخلاصه داستان فیلم آمده: سال ها قبل گروه" زینت "گروهی بوده اند متشکل از تعدادی جوان با نیروهای فوق العاده که با گروهای تبهکار و خلافکاران می جنگیده اند. این گروه به رهبری کاپیتان "زوم" و برادرش "کنکاشن" فعالیت می کرده و جان های زیادی را نجات داده اند تا اینکه قرار می شود با استفاده از اشعه گاما 130 نیروی افراد این گروه افزایش یابد، اما اشعه گاما "کنکاشن "را تبدیل به یک تبهکار می کند به طوری که وی با گروه خودش درمی افتد و درنتیجه "زوم" هم نیروی خود و هم برادرش را از دست می دهد.
 
تیم آلن ،کوتنی کاکس و جوی چییس درفیلم سینمایی« شگفت انگیزان» محصول سال 2006 کشور آمریکا بازی کرده اند.
 
فیلم سینمایی « همه خوب هستند » به کارگردانی کرک جونز یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 20:45 ازشبکه تهران سیما پخش خواهد شد .
 
دراین فیلم با بازی رابرت دنیرو،دروباریمور و کیت بکین سیل می بینیم : فرانک مرد میانسالی است که بعد ازمرگ همسرش با چهار فرزندش که هر کدام درشهردیگری هستند، تنها ازطریق تلفن یا نامه درارتباط است. او تصمیم می گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دورهم جمع کند، ولی هرکدام بهانه ای می آورند تا به آن مهمانی نیایند.
 
فیلم سینمایی « سوز شمالی » دوشنبه 15خرداد ماه ساعت 20:45 ازشبکه تهران پخش خواهد شد .
 
داستان فیلم سینمایی« سوزشمالی»، محصول سال 2010 کشورهای کانادا و استرالیا ازاین قراراست که :"جک تیت" یک دانشمند هواشناس استرالیایی متوجه تغییراتی خطرناک در لایه اوزن می شود و آن را به رئیس خود" والتر" خبرمی دهد، اما"والتر" نسبت به آن بی توجهی می کند. به زودی حفره ای در لایه اوزن ایجاد می شود که موجب می شود یک توده هوای سرد ازطرف اقیانوس ابتدا به مناطق ساحلی این کشورهجوم آورد. این اتفاق موجب می شود که سرانجام" والتر" حرف های " جک" را قبول کند وبه دنبال راه حلی برای این بحران باشد .
 
مایکل شنکر، الکساندر ادیویس و ایندیانا اوانز درفیلم سینمایی « سوز شمالی » به کارگردانی  برایان ترنکارد- اسمیت بازی کرده اند .
 
شـبـکـه نمـایـش سیما
 
فیلم سینمایی « پیشکش »به کارگردانی جاستین دراکس، محصول سال 2007 آمریکا، پنجشنبه 11خرداد ماه ساعت 17 از شبکـه نمایش پخش می شود .
 
درخلاصه داستان فیلم آمـده : " هنری " یک نویسنده کتاب کودکان است که کمی منزوی است و دوستان چندانی ندارد. یکی از معروفترین کتابها یی که نوشته " مارتی ، سگ آبی " نام دارد. تصویرگر این کتاب ، تنها دوست او " رودی " بوده است که پس از انتشار و گل کردن کتاب می میرد. اما "هنری" همچنان در رویاهایش او را می بیند و با هم صحبت می کنند. ازطرفی ناشر شرکت "هنری " شخصی بنام " آرتور" است که یک تصویرگرجدید به نام " لوسی " را به " هنری " معرفی کرده و درخواست می کند آنها با هم کار کنند.
 
گفتنی است ، فیلم های سینمایی و انیمیشن «سه خرس وگلدی لاکس»،« شرخر»،«نابودگر1» و «تسویه حساب» پنجشنبه 11 خرداد ماه ساعت 15،19 ،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.
 
فیلم سینمایی - عروسکی « شهر موش ها» به کارگردانی مرضیهبرومند و محمد علی طالبی جمعه 12 خرداد ماه  ساعت 15از شبکه نمایش پخش خواهد شد .
 
درخلاصه داستان این فیلم آمده : بچه های مدرسه و آقا معلم در مدرسه درس میخوانند . هر بچه موش شخصیت خاص خود را دارد . ناگهان خبر می رسد که گربه قصد حمله داردو پدر و مادرهای موش ها و بچه موش ها می خواهند فرار کنند ، ولی برای گول زدن گربهبه دو دسته تقسیم می شوند.
 
فیلم سینمایی « مندرلی » به کارگردانی لارس فون تریهجمعه 12 خرداد ماه ساعت 17 ازشبکه نمایش روی آنتن می رود .
 
داستان فیلم سینمایی « مندرلی » با بازی ویلیام دافو، دنی گلوور و بایرس دالاس هاوارد درمورد ملاقات دختری بنام گریس با مردم منطقه ای بنام مندرلی است. او می خواهد تلاش کند که یک مرد سیاه پوست را از شلاق خوردن نجات دهد. ورود او همزمان با مرگ ارباب است. به همین دلیل گریس امور کاررا دست می گیرد و تغییراتی را در شیوه زندگی و قوانین این منطقه ایجاد می کند تا به اصطلاح راحت تر زندگی کنند.
 
فیلم سینمایی « مندرلی » محصول سال 2005 کشورهای دانمارک و سودان می باشد .
 
فیلم سینمایی « گذر از اندوه » به کارگردانی براندون کامپ و تهیه کنندگی ماری بارنت، جمعه 12 خرداد ماه ­ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
 
دراین فیلم با بازی آیرون ایکهارت و جنیفرآنیستون می بینیم : برک راین به تازگی کتابی نوشته است که در آن از "چگونگی روبرو شدن با مرگ عزیزان" و همچنین راهکارهای غلبه بر اندوه ها در زندگی سخن گفته است. از آنجا که او به تازگی همسر خود را در یک سانحه تصادف از دست داده است؛ کتاب خود را آن قدرعمیق و تجربی می­نویسد که خیلی زود برنده کتاب اول سال می شود. از این رو دوست او« لین» سمینارها و برنامه هایی ترتیب می دهد تا مخاطبین این کتاب را جمع کند و کمک برک را به سوی آنها جلب نماید .
 
فیلم سینمایی« گذرازاندوه » محصول  مشترک کشورهای آمریکا، کانادا، انگلستان در سال 2009 ساخته شده است.
 
 گفتنی است ، فیلم های سینمایی و انیمیشن «باغ آلوچه»، « فیلم فوری» و «سلاطین شب» روز جمعه 12 خرداد ماه ساعت13:15،19و23 از شبکه نمایش پخش می شود.
 
فیلم تلویزیونی « کیلومتر14 (1)» به کارگردانی جواد افشار شنبه 13خرداد ساعت 13:15 ازشبکه نمایش پخش می شود.
 
درخلاصه داستان این فیلم آمده: سعید سرخورده به خاطرپشیمانی ازخلاف های گذشته اش به همراه دایی پیرخود به مرقد امام(ره) می رود. دایی قراراست درمرقد امام(ره) به کاروانی که پس ازبرگزاری مراسم سالروزارتحال امام (ره) راهی کربلاست بپیوندد .سعید طی ماجراهایی با افرادی روبرو می شود .
 
بهادراسدی تهیه کنندگی فیلم سینمایی« کیلومتر14 (1)» با بازی کامبیزدیرباز،مریم کاویانی،حسین سحرخیز وآتش تقی پور را برعهده داشته است.
 
گفتنی است ، فیلم های سینمایی «رویای زندگی»، « مشت دربرابرمشت» و «جهان» روز شنبه 13 خرداد ماه ساعت17،19و21 از شبکه نمایش پخش می شود.
 
یکشنبه 14 خردادماه ساعت 13:15 فیلم تلویزیونی« کیلومتر14 (2 )» به کارگردانی آرش قادری وتهیه کنندگی بهادر اسدی ازشبکه نمایش پخش می شود.
 
درخلاصه داستان فیلم آمده : داوود که یک سال پیش با اصغرآرپی‌جی جانباز دفاع ‌مقدس در مرقد امام(ره) آشنا شده بود و تحت تأثیر رفتار و منش اصغر، از کار خلاف دست کشیده بود. اینک رابطه‌ای دوستانه با اصغر پیدا کرده است.
 
کامبیز دیرباز و اصغر تقی زاده درفیلم تلویزیونی « کیلومتر14 (2 )» ازتولیدات سال 88 گروه فیلم وسریال شبکه یک سیماایفای نقش کرده اند .
 
فیلم سینمایی « حمله­ی دایناسورها» به کارگردانی پائول زیلر ، محصول سال 2008 کانادا ، یکشنبه 14 خردادماه ساعت 23از شبکه نمایش پخش می شود.
 
 درخلاصه داستان فیلم آمده : یک دایناسور درجزیره پیدا می شود و شروع به خوردن انسانها می کند. یک گروه دانشمند مشغول تحقیق در یک دریاچه قدیمی هستند که با یک شی عجیب و غریب روبرو می شوند. آنها شی را از آب خارج می کنند و به ساحل می آورند که متوجه می شوند این شی تخم یک دایناسور دو زیست غول پیکر است که سالها پیش منقرض شده اند. دایناسور که آنها را مهاجمینی می داند که به بچه (تخم) اش حمله کرده اند به ساحل آمده و تمام دانشمندان را می خورد.
 
برایان کرایزدرفیلم سینمایی« حمله­ی دایناسور» به تهیه کنندگی کیرک شاو بازی کرده است.
 
گفتنی است ، فیلم های سینمایی «کتابخانه اسرارآمیز»، « درباره برادر» ، «نبردجبار»و«دادشاه» روز یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت15،17، 19و21 از شبکه نمایش پخش می شود.
 
فیلم سینمایی « گربه کلاه به سر » به کارگردانی بو ولچ و با بازی کلی پرستون ، آلی بالوین و مایک مایسردوشنبه 15 خرداد ماه ساعت 15ازشبکه نمایش پخش می شود.
 
درخلاصه داستان فیلم سینمایی « گربه کلاه به سر» محصول سال 2003 کشورآمریکا آمده است : « کنراد» و « سالی » ، پسر و دختری هستند که به همراه مادرشان «جوآن» در یک خانه زیبا زندگی می‏کنند. پدر آنها فوت کرده است. مادر آنها نیز در یک بنگاه معاملات ملکی کار می‏کند و نمی‏تواند تمام روزمراقب آنها باشد. «کنراد» پسری شلوغ و شر است که مادرش به هیچ‏وجه نمی‏تواند جلوی او را بگیرد. مدیرجوان نیز به او می‏گوید که جلسه­ ماهانه ارتباطات مردمی این باردرمنزل او برگزارمی‏شود.«جوآن» نیز از بچه‏هایش می‏خواهد که یک روزهم که شده دست از خراب‏کاری بردارند.
 
گفتنی است ، فیلم های سینمایی «برندگان»، « دوما» ، «دریل بیت تیلور»،« احمق واحمق تر»و«فریاددردوردست » روز دوشنبه 15 خرداد ماه ساعت 13:15،17 ،19، 21و23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه