جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

خبر

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «دایره راز»، «چهارحرفی» / «خدا نزدیک است»، «چند پله بالاتر» / «سه شنبه‌ها با موری»، «مسافر بهشت»، «بعد از زلزله»، «ضامن» / «یخ 1»، «ژرفا» / «خورشید مصر»، «فرشته اعظم» / «دعوت» / «یک هفته» پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آموزش و نمایش پخش می‌شود.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | nike sb koston dunk low blue grey hair images - Compra Jordan AIR JORDAN XXXV - 004 - CQ4227

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «دایره راز» 9 صبح روز جمعه 20 مرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دو سال پيش اتومبيلي به بهروز شجره، پنجاه ساله مي‌زند و فرار مي‌كند. بهروز به كما مي‌رود. پليس سر نخي از راننده فراري پيدا نمي‌كند و احتمال مي‌دهد كه تصادف سهوي و بدون قصد قبلي بوده اما كم كم مشخص مي‌شود، بهروز كه مهندس پيمانكار بوده مجتمعي هشت واحدي در كرج را به حدود چهل نفر فروخته، بنابراین شاكيان مدام به دفتر كار و خانه او مي‌روند و طلبشان را مي‌خواهند.
مهسا كرامتي، مجيد مشيري، بهرام ابراهيمي و شهره سلطاني در فیلم تلویزیونی «دایره راز» به کارگردانی افشین صادقی بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «چهار حرفی» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه کنندگی نوید محمودی، جمعه 20 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی شبنم مقدمی، رحیم نوروزی، رامین راستاد و علی اوسیوند از این قرار است که: نادر که به همراه همسرش «یلدا» و تک فرزندش «یحیی» در خانه‌ای استیجاری در پایین شهر زندگی می‌کنند. برای تامین معاش خانواده خود با خودروی سواری یکی از همسایه‌ها مسافرکشی می‌کند و بخشی از پول را برای خود برمی دارد، ولی با این حال همیشه از نظر مالی در تنگنا قرار دارد و به همین خاطر خود را شرمنده خانواده می‌داند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «خدا نزدیک است» به کارگردانی علی وزیریان و تهیه کنندگی جواد نوروز بيگي و با بازی بابك حميديان، الناز شاكردوست، سعيد نيك پور و مينا جعفرزاده، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 16:10 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: رضا با موتور مسافركشي مي‌كند. او در نگاه اهالي، شيرين عقل است ولی در باطن جواني با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت كامل ذهني است. در نزديكي محل زندگي رضا، روستاي كوچكي است كه بخشي از جاده آن در مسير سيل ويران شده است. اهالي براي تردد به آنجا ناچارند با موتورهاي مسافركش و از راه جنگلي عبور كند. در همين ايام ليلا معلم جديد روستا از راه مي‌رسد و رضا دلباخته ليلا مي‌شود.

****************************
فیلم تلویزیونی «چند پله بالاتر» به کارگردانی اسفندیار شهیدی از تولیدات مرکز سیما فیلم، جمعه 20 مرداد ماه ساعت 16:10 از شبکه دو پخش می‌شود.
ماجرای فیلم تلویزیونی «چند پله بالاتر» با بازی محمود عزیزی، شیرین بینا، مریم رستمی و حسین غیابی از آنجا آغاز می‌شود که سر کلاس جغرافیا معلم درباره آثار باستانی اصفهان سوال می‌پرسد و حمید که پسر شروری است ادعا می‌کند که پدرش منارجنبان را مرمت کرده است. حامد که رقابتی از گذشته با او دارد، نیز مدعی می‌شود مرمت گنبد مسجد امام نیز کار پدر او بوده است.

شبکه سه
فیلم سینمایی «سه شنبه‌ها با موری» به کارگردانی مایک جکسون، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
داستان فیلم درباره مبارزه باورنکردني و اعجاب انگيز پروفسور «شوارتز موري» با بيماري سخت و لا علاج اي. ال. اس است. اين بيماري، به تدريج اعضا و جوارح اصلي بدن را از کار مي‌اندازد و باعث مرگ سلولي بافت‌ها و ماهيچه‌ها مي‌گردد. موري مرگ را پذيرفته است، او خواهد مرد، اما در واپسين روزهاي زندگي مي‌خواهد به کمال انساني برسد.
هانک آزاریا و وندی مونیز در فیلم سینمایی «سه شنبه‌ها با موری» محصول سال 1999 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «مسافر بهشت» به کارگردانی فريدون جيراني و به تهیه کنندگی تينا پاکروان و فريدون جيراني، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 20: 30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی فاطمه گودرزي، سهيلا رضوي و فرخ نعمتي در مورد زندگي چهار خانواده است که هر کدام به ديگري گره خورده است. ابتدا فرزانه مصداقي که پدر و همسرش را از دست داده به خاطر آزادي پسرش از زندان که با يک معتاد تصادف کرده است. در تلاش است تا پول ديه يا سندي پيدا کند. فرزانه مستاجر دختري به نام شادي است که سرطان خون دارد و همسرش مدتي است که او را ترک کرده و همسر ديگري گرفته است. همسر شادي سعي دارد تا قبل از مرگ شادي او را راضي کند تا اسناد املاکش را به نام او بزند.

****************************
جمعه 20 مرداد ماه ساعت 11:30 فیلم سینمایی «بعد از زلزله» به کارگردانی ایکسیاگون فنگ، محصول سال 2010 کشور چین از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «بعد از زلزله» در مورد خانواده‌اي است که در اثر وقوع زمين لرزه در تانگ شان چين در سال 1976 از هم جدا مي‌شوند. خانواده 4 نفره‌اي که پسر و دختري دوقلو داشتند. پس از وقوع زمين لرزه پدر خانواده مي‌ميرد و کودکان زير آوار مي‌مانند. براي بيرون آوردن آنها مادر به ناچار بايد يکي را انتخاب کند و در حالي که دو کودک صداي مادر را مي‌شنيدند. مادر پسرک را انتخاب مي‌کند و اين در حالي است که پس از ترک محل دختر زنده بود.

****************************
فیلم سینمایی «ضامن» جمعه 20 مرداد ماه ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم در مورد مردي جوان به نام رضا است که براي دريافت يک قرض 20 ميليون توماني از صاحب يک نمايشگاه به نام صمدي ضامن دوستش به نام مجيد مي‌شود. اما مجيد بعد از دريافت وام متواري مي‌شود و طلبکار چک‌هاي رضا را به اجرا گذاشته و او را به زندان مي‌اندازد. خانواده رضا در تنگناي معيشتي قرار مي‌گيرند و پيگيري‌هاي ليلا همسر رضا براي گرفتن رضايت از صمدي بي نتيجه مي‌ماند. فرزند رضا، اميرعلي دچار افت تحصيلي و افسردگي مي‌شود و ليلا مجبور مي‌شود براي حفظ خانواده در يک بيمارستان به عنوان خدمه مشغول به کار شود.
مهدي پاکدل، محسن افشاني و شراره دولت آبادي در فیلم سینمایی «نیمه شب» به کارگردانی منوچهر هادي و تهیه کنندگی محمدرضا مفيدي به ایفای نقش پرداختند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «یخ 1» به کارگردانی نیک کوپوس، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «یخ 1» از این قرار است که: تام آرچر دانشمند زمین شناس در شرایط بد گرمایش زمین در حالی که نیمی از کره زمین به بیابان تبدیل شد، موظف است در مورد استخراج نفت در قطب شمال تحقیق کند. او به مقامات هشدار می‌دهد که حفاری در قطب شمال موجب از بین رفتن یخ‌ها می‌شود. او معتقد است آب‌های گرم در عمق اقیانوس قطبی در صورت حفاري، کوه‌های یخی را از بین برده و موجب تغییرات آب و هوایی شدیدی می‌شود.
سم نیل و ریچارد راکسبرو در فیلم سینمایی «یخ 1» محصول سال 2011 کشورهای انگلستان و نیوزیلند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «ژرفا» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل، جمعه 20 مرداد ماه ساعت 20: 30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
داستان این فیلم در مورد یک راننده تاکسی می‌باشد که در روز با افراد زیادی سروکار دارد که هرکدام از آنان ماجراهایی دارند.
امین زندگانی، فرشته سرابندی و سید مهرداد ضیایی در فیلم تلویزیونی «ژرفا» از تولیدات سال 1388 گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما بازی کرده‌اند.

شبکه تهران
انیمیشن «خورشید مصر» به کارگردانی نادر یغمائیان و شهرام خوارزمي، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 13: 30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان انیمیشن «خورشید مصر» از تولیدات سال 1383 شرکت پویا نمایی صبا در مورد زندگی حضرت یوسف(ع) است.

****************************
فیلم تلویزیونی «فرشته اعظم» به کارگردانی و تهیه کنندگی سید محسن خرمدره و با بازی شهرام عبدلی، شیوا بلوریان، سید محسن خرمدره، بهزاد رحیم خانی و گیتی ساعتچی، جمعه 20 مرداد ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم تلویزیونی «فرشته اعظم» آمده: حاج کمال مرد بسیار خوبی است که جانباز هم هست و یک کارخانه فرش و گالری فرش نیز دارد. او سعی می‌کند به همه افرادی که مشکل مالی دارند کمک کند. پسرش امیر به دختری به نام عاطفه که پدرش ثروتمند است، علاقمند شده است و با او نامزد می‌کند. کارخانه حاج کمال در آتش سوزی عمدی که به وجود آمده می‌سوزد و حاج کمال در اثر سکته می‌میرد. امیر سعی می‌کند که قرض‌های پدرش را پرداخت کند و مجبور به فروش کارخانه و خانه شان می‌شود.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «دعوت» به کارگردانی سید مجتبی اسدپور و تهیه کنندگی حسین حقائی صرمی، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 22: 30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مرضیه همسر رحمان صالحی دچار فراموشی است، او با همسرش از شهر بم برای زیارت به قم آمده و در بدو ورود و پیش از اسکان گم می‌شود. مرضیه سوار بر ماشینی کرایه‌ای می‌شود که راننده اش مسعود است وکیفش را در ماشین او جا می‌گذارد؛ کیفی که محتوای آن کارت بانک آن‌ها و مقداری پول نقد است، مسعود زندگی فقیرانه‌ای دارد و برای برداشت از کارت بانک که رمزش را بر اثر اهمال مرضیه متوجه شده، وسوسه می‌شود.

شبکه آموزش
فیلم سینمایی «يك هفته» به کارگردانی میشل مک گووان، جمعه 20 مرداد ماه ساعت 13: 15 از شبکه آموزش پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «يك هفته» از این قراراست که: بن تيلور مرد جواني است كه به بيماري سرطان دچار شده و دكترش اميدي به زنده ماندن او ندارد و او بيش از دو سال زنده نمي‌ماند. پس از اينكه او را از وخامت بيماري مطلع مي‌گرداند، بن به خاطرات گذشته باز مي‌گردد، به زمان كودكي كه دانش‌آموز ناموفقي در شكوفا كردن استعدادهايش بوده است و در جواني شروع به نوشتن كتاب خاطراتش مي‌كند. سپس با دختري به نام سامانتا آشنا شده و با هم ازدواج مي‌كنند.
فیلم سینمایی «یک هفته» محصول سال 2008 کشورکانادا در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

شبکه نمایش
فیلم سینمایی «همزاد» به کارگردانی و نویسندگی کیوشی کوروساوا، پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی کوجی یاکوشو، هیرومی ناگاساکو و یوسوکی سان تامری خواهید دید: میشیو هایاساکی در یک کارگاه بر روی ساخت بدن مصنوعی یک ربات در حال بررسی و آزمایش است. از طرف مدیر شرکت جهت تکمیل این طرح پیشنهاد ارتقاء شغلی به وی داده می‌شود. در حالی که هایاساکی در رابطه با کار خود موفقیت چشمگیری به دست نمی¬آورد. ناگهان با چهره دیگری از خود به نام هایاساکی سان مواجه شده او در واقع نمایانگر روحیه منفی، ویرانگر و فریبکار او است که تمام وسایل کارگاه را بهم می‌ریزد و حتی صندلی رباتیک او را دستکاری کرده، به او آسیب می‌زند.
فیلم سینمایی «همزاد» محصول سال 2003 ژاپن در ژانر کمدی و جنایی ساخته شده است.

*****************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «کمپانی 2»، «حنا دختری در مزرعه 1»، «مرگ عوضی»، «قاضی مجرم» و «ناز ونیاز 1» پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19 و21: 30 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «کمپانی 3»، «حنا دختری درمزرعه2»، «مسافر»، «مادرهند»، «ناز ونیاز 2» و «آخرین تدوین» جمعه 20 مرداد ماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19، 21: 30 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه