پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آخر هفته در تلویزیون «اخلاقتو خوب کن»

خبر

آخر هفته در تلویزیون «اخلاقتو خوب کن»

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه، جمعه و شنبه (11، 12 و 13 آبان ماه) مصادف با عيد سعید غدیرخم، مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | IetpShops , 105 Release Date Info - Travis Scott Fragment nike lunar speed lite 2 blue eyes full episodes High Military Blue DH3227 - nike air maxes for women shoes free patterns

به گزارش تابناك به نقل از روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن همچون «سقوط پادشاه»، «دو به علاوه يک»، «گنجینه جواهر پشته»، «پسر فیلبان»، «موش سر آشپز»، «در آرزوی ازدواج»، «نهنگ سفید»، «اردوگاه جنگلی»، «جيب‌برها به بهشت نمی‌روند»، «سجاده»، «يو 864»، «بومرنگ»، «بتمن آغاز مي‌كند»، «یک بام و دو هوا»، «زندگی آغاز می‌شود»، «اخلاقتو خوب کن»، «مرد تاریکی»، «مسير مخفي»، «جنگجوی پیروز»، «گوزن جوان»، «ماجراجویی بزرگ فیله مون و مارتادلو»، «خداحافظ هری»، «فرمول مرگ»، «سفرهاي گاليور»، «اتهام ناروا»، «راه طولانی خانه»، «تنها در خانه 4»، «جزیره گنج»، «تک تیرانداز»، «اتوبوس»، «مرگ سپید» و «مهره مار»، «دنیای وارونه» و «آیین دلبری» را تماشا کنند.

شبکه یک
پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 22 فیلم سینمایی «سقوط پادشاه» به کارگردانی مايك باركر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2003 آمریکا آمده: ژنرال فاير فاكس كه يك افسر اشراف زاده انگليسي است به همراه يك روستا زاده به نام اليور كرامول سپاهي فراهم كرده و به انتقاد از سياست‌هاي پادشاه وقت كشور است، اما كرامول خواستار خلع پادشاه مي‌باشد. اين اختلاف عقيده سبب جدايي فاير فاكس و كرامول از هم مي‌شود. كرامول قدرت گرفته و با همكاري همپيمانان خود در پارلمان انگلستان پادشاه را از قدرت خلع كرده و اعلام مي‌كنند. (با گيوتين سر پادشاه در ملاء عام قطع مي‌شود.) كرامول هم به جاي پادشاه بر تخت مي‌نشيند.
تيم روس و دوگ ري اسكات در فیلم سینمایی «سقوط پادشاه» در ژانر تاریخی و سیاسی بازی کرده‌اند.

****************************
شبکه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 12 آبان ماه فیلم تلویزیونی «دو بعلا وه يك» به کارگردانی آرش معيريان و تهیه کنندگی عليرضا جلالي و حميد آخوندي را برای پخش در نظر گرفته است.
در این فیلم با بازی حسن جوهرچي، حميد رضا افشار و زري اِماد خواهید دید: نيروهاي امنيتي متوجه روابط مشكوك حميد با يكي از اتباع روس مي‌شوند. او را زير نظر مي‌گيرند و متوجه مي‌شوند كه روابط فيمابين از نوع جاسوسي است و دستگيرش مي‌كنند. حميد با اظهار پشيماني از عمل خود با روي باز از پيشنهاد نيروهاي امنيتي براي دو جانبه عمل كردن استقبال مي‌كند.

****************************
شبکه یک سیما برای ساعت 16روز شنبه 13 آبان ماه فیلم تلویزیونی «گنجینه جواهر پشته» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی افسانه منادي از تولیدات مرکز سیما فیلم را برای پخش در نظر گرفته است.
در خلاصه داستان فیلم با بازی شقايق دهقان، زويين مقدس و هادي قميشي آمده: يك گروه باستان شناس وارد روستايي مي‌شوند. اهالي گمان مي‌كنند كه در روستاي شان گنج پيدا شده است كه اين موضوع باعث مي‌شود دشمني‌هاي قديمي، آشكار شود. در ادامه مشخص شدن وجود يك اثر باستاني مهم در روستا، اهالي متحد شده و به آباداني روستاي خود مي‌پر دازند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «پسر فیلبان» به کارگردانی بن بونلوئریت، محصول سال 2003 تایلند، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 7:30 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: پدر «سینک» مرد میانسالی است که همراه سه فیلش در روستایی مشغول به کار چوب بری و حمل الوار است. او و همکارانش بر حسب یک اشتباه وارد جنگل‌هایی می‌شوند که تحت نظر یک گروه خلاف کار است. خلافکاران به آنها حمله می‌کنند و آنها را تا خانه هایشان تعقیب می‌کنند. پدر «سینک» که زخمی شده، از سینک که پسر کوچکی است می‌خواهد که به همراه فیل‌ها به شهر رفته و مادر و خواهرش را پیدا کند. «سینک» بدون و پول و آب و غذا راهی شهر می‌شود و چون آدرسی نیز از مادر و خواهرش نداشته، آواره و سرگردان خیابان‌ها می‌شود. تا اینکه آخر شب خسته و گرسنه وارد خانه ظاهرا متروکه‌ای می‌شود که متعلق به دختر جوانی به نام «پیو» است، «پیو» اول می‌خواهد او را بیرون کند، اما دلش برای او و فیل هایش می‌سوزد و تصمیم می‌گیرد «سینک» و فیل هایش را به شرطی که برای او کارکنند پیش خود نگه دارد.

****************************
فیلم سینمایی «موش سر آشپز» به کارگردانی مشترک برد بیرد و جان پینکاوا و تهیه کنندگی برد لوئیس، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
«موش سر آشپز» داستان یک موش کوچولو و بانمک به نام «رمی» است. «رمی» در عین حال که فقط یک موش کوچک است نمی‌خواهد مانند دیگر موش‌ها زندگی کند. او عاشق یک چیز است و آن هنر آشپزی است، او طعم و مزه‌ای فراتر از یک پخت و پز معمولی را از غذا انتظار دارد و غذا و آشپزی را نه فقط برای سیر شدن، که یک هنر می‌داند و سعی می‌کند بهترین هنرمند باشد.
«موش سر آشپز» محصول سال 2007آمریکا است.

****************************
فیلم سینمایی «در آرزوی ازدواج» به کارگردانی اصغر هاشمي، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: جهانگير پس از پايان خدمت سربازي تصميم مي‌گيرد با دختري به نام ناهيد ازدواج كند. اما پدر دختر براي ازدواج آنها شرطي مي‌گذارد و آن پيدا كردن كار مناسب از سوي جهانگير است. جهانگير موفق به پيدا كردن كار در مهلت تعيين شده نمي‌شود و در نتيجه از پدر بازنشسته اش ماشاءالله خان تقاضاي كمك مي‌كند. ماشاءالله خان تصور مي‌كند كه به خاطر خدمت صادقانه اش در دستگاه اداري، فرزند او را استخدام مي‌كنند. با اين نيت به اداره مي‌رود اما رئيس اداره به او جواب رد مي‌دهد.
مهدي فتحي، بيژن امكانيان، اكبر عبدي و زنده یاد جمشيد اسماعيل خاني در فیلم سینمایی «در آرزوی ازدواج» به تهیه کنندگی هوشنگ نورالهي ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «نهنگ سفید» صبح جمعه 12آبان ماه ساعت 7:30 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان این فیلم محصول کشور ژاپن از این قرار است که: پسربچه‌ای از بچه نهنگ سفیدی که در اثر برخورد با صخره‌ها زخمی شده مراقبت می‌کند. بچه نهنگ گرفتار تاجر سودجویی می‌شود که قصد دارد از او برای اجرای نمایش استفاده کند.

****************************
فیلم سینمایی «اردوگاه جنگلی» به کارگردانی گرت بتی، شنبه 13 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد اردوگاه تفریحی آموزشی جوانان است و ماجراهایی که برایشان اتفاق می‌افتد.
در این اردوگاه به جوانان تعلیمات متفاوتی مانند تیراندازی، شنا و... آموزش می‌دهند و در قبال اتمام مراحل هر کس یک نشان پایان دوره می‌گیرد. گروه اژدهای آتشین با گروه جغدهای شاخدار رقابت دارد و هر دو گروه سعی دارند نشان بیشتری کسب کند. در اردوگاه یک چوبدستی قدیمی وجود دارد که متعلق به بانی آنجا بوده و سالیان دراز در بین مدیران این مکان چرخیده است. رجی یکی از بچه‌های گروه اژدهای آتشین به خیال اینکه این چوبدستی اصلی نیست و نمونه آن است، آن را برداشته و بازی می‌کند، ولی چوبدستی را گم می‌کند.

****************************
فیلم سینمایی «جيب برها به بهشت نمی‌روند» به کارگردانی ابوالحسن داوودي، جمعه 12 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دلشاد دستفروش دوره گردي است كه به خاطر مشكلات مالي و اجاره خانه عقب افتاده اش ناچار مي‌شود. راه‌هاي جديدي را براي به دست آوردن پول بيازمايد. اما همه راه‌ها به روي او بسته مي‌ماند و تنها راهي غير معمول او را وسوسه مي‌كند.
عليرضا خمسه، آتنه فقيه نصيري، زنده یاد حميده خيرآبادي و غلامحسين لطفي از جمله بازیگران این فیلم به تهیه کنندگی مشترک علي محمد سعدالدين، محمود سميعي و ابوالحسن داوودي می‌باشند.

****************************
فیلم تلویزیونی «سجاده» به کارگردانی شهرزاد سالمی و تهیه کنندگی مشترک سپهر محمدی و شهرزاد سالمی، شنبه 13 آبان ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دختر بچه‌ای به دلیل مشغله كاری پدرش كه مامور قطار است به روستایی پدری اش می‌رود تا مدتی را نزد مادر بزرگش بماند، در روستا مدرسه متروكه‌ای وجود دارد كه دختر بچه با كمك معلم و دیگر بچه‌های روستا تصمیم به آبادانی مدرسه می‌گیرند، مادر بزرگ هم از تصمیم آنها خوشحال است و به آنها كمك می‌كند، سرانجام با زحمت فراوان مدرسه بازگشایی می‌شود. حال چندین سال گذشته است، دختر بچه قصه به همراه دیگر بچه‌های روستا كه همگی بزرگ شده‌اند به اتفاق معلم مدرسه كه اكنون كمی پا به سن گذاشته در مراسم افتتاحیه مدرسه نوسازی روستا كه با كمك آنها شكل گرفته شركت كرده‌اند، روز اول مهر ماه است و زنگ آغاز مدرسه و جای مادر بزرگ خالی است.
مهدی امینی خواه، مژگان ترانه، فاطمه آقا بابایی، كاوه نوید و مائده سالمی از جمله بازیگران این فیلم می‌باشند.

شبکه سه
فیلم سینمایی «يو 864» به کارگردانی تورنستن ناتر، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
با پيدا شدن بقاياي زيردريايي آلماني مربوط به جنگ جهاني دوم در آب‌هاي نروژ داستان آغاز مي‌شود. «الن لوديگ» كه اكنون پير شده است با شنيدن اين خبر تصميم مي‌گيرد، به محل كشف زيردريايي برود. او به همراه نوه اش عازم سفر مي‌شود و در مسير داستان گذشته خود را روايت مي‌كند.
رزماری فندل و یون کاترفیلد در فیلم سینمایی «يو 864» محصول سال 2011 آلمان بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «بومرنگ» به کارگردانی اسماعيل فلاح پور از تولیدات سال 1390 مرکز سیما فیلم، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
فیلم با بازی امين زندگاني، عبدالرضا اکبري و زهره پرتوي اتفاقي را تعريف مي‌کند که سه نفر در گير آن هستند. اپيزود اول درباره حامد است که با خواهر و شوهر خواهر عاشق فوتبالش زندگي مي‌کند و راننده آژانس است. اپيزود دوم درباره شهاب فرخي است و چون همسرش مي‌خواهد به خارج برود در حال جدا شدن از اوست. اپيزود سوم درباره يلدا است که براي مراقبت از پدر زمين گيرش در يک شرکت کار مي‌کند. اول يلدا به حامد زنگ مي‌زند و براي داروهاي پدرش از او کمک مي‌خواهد. حامد مي‌فهمد که يلدا براي پول عمل پدرش 12 ميليون از رئيس شرکت قرض کرده و رئيس شرکت شهاب فرخي اين پول را به او قرض داده است.

****************************
فیلم سینمایی «بتمن آغاز مي‌كند» به کارگردانی کریستوفر نولان، محصول سال 2005 آمریکا و انگلیس، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 23: 30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی کریستین بی ل و مایکل کین آمده: بروس 8 ساله در غاري گرفتار و با خفاش‌ها روبرو مي‌شود. کمي بعد پدر و مادر بروس در جريان يک سرقت به وسيله يک تبهکار کشته مي‌شوند. بروس نزد يک استاد آموزش‌هاي خاص رزمي مي‌بيند. بزرگ شده و تبديل به بتمن معروف مي‌شود و براي حل مشکلات پيش آمده در شهرش به زادگاهش برمي گردد.

****************************
فیلم سینمایی «یک بام و دو هوا» به کارگردانی يوسف تيموري و تهیه کنندگی سيد امير پروين حسيني، جمعه 12 آبان ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با نقش آفرینی رضا شفيعي جم، يوسف تيموري، محمد کاسبي می‌بینیم: قصه دو نفر، يکي مردي ميانسال و بازنشسته ارتش و ديگري جوان ژوليده و فروشنده‌اي دوره‌گرد است که بر اثر اتفاقي، هر دو يک خانه را از بنگاه مي‌خرند. همين ماجرا موجب مي‌شود کار آن دو به دادگاه بيفتد. در نهايت حکم بر اين مي‌شود که آن دو تا زمان پيدا شدن مالک اصلي خانه، با يکديگر زندگي کنند. تفاوت‌‌هاي روحي و اخلاقي اين دو موجب بروز حوادثي جالب مي‌شود.

****************************
جمعه 12 آبان ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «زندگی آغاز می‌شود» به کارگردانی دیوید اس کاس از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی وس بروون و جولی موند آمده: آلن و خواهر كوچكترش «کاسیه» در مزرعه خانوادگي خود زندگي مي‌كنند. آنها پدر و مادر خود را از دست داده‌اند. كلانتر دهكده هواي آنها را دارد و مراقب آنهاست. يك روز كلانتر جواني به نام كلارك را كه در دعواي خود به رستوران خسارت زده و مي‌خواهد جبران كند، به مزرعه آلن مي‌آورد و از او مي‌خواهد كه اجازه دهد كلارك در كارهاي مزرعه به او كمك كند تا بتواند با دستمزد خود خسارت وارده را جبران نمايد.
«زندگی آغاز می‌شود» محصول سال 2011 امریکا است.

****************************
فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» به کارگردانی سيد مسعود اطيابي و تهیه کنندگی سيد امير پروين حسيني و با بازی رضا عطاران، حامد کميلي و الهام حميدي، جمعه 12 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» داستان پسري به نام ابراهيم است که در اثر برخورد با يک اتوبوس مجروح مي‌شود و براي چند لحظه‌اي مي‌ميرد، اما به دستورخدا دوباره بازمي گردد. او در آنجا دختري را مي‌بيند که حال و روز خوبي ندارد و در حسرت فرصت‌هايي است که در دنيا از دست داده است. ابراهيم بعد از بهبودي همان دختر را در بيمارستان مي‌بيند و در مي‌يابد که دختر بيماري سرطان دارد، ولي خودش نمي‌داند و چند ماهي بيشتر زنده نيست.

****************************
فیلم سینمایی«مرد تاریکی» به کارگردانی دیوید دروری محصول سال 2008 انگلیس، شنبه 13 آبان ماه ساعت 10: 30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی جیمز نسبیت خواهید دید: مکس ریبن خبرنگاری شکست خورده است که سال‌ها پیش در پی رسوایی یک پرونده و خودکشی منبع خبری اش کار و به تدریج زندگی متعادل خود را از دست داده است. او حالا دچار بیماری روزهراسی شده و فقط شب‌ها کار می‌کند. وی به سبب علاقه به خبرنگاری با جست و جوی شبانه در زباله‌های منازل اشخاص مشهور، برای سردبیر یک نشریه و دوست قدیمی خود جیمی سوژه‌های خبری دست و پا می‌کند. جیمی از مکس سوژه‌های بی خطر و جذاب می‌خواهد، اما مکس در سوژه جدیدش ردپای یک توطئه بزرگ را یافته است.

****************************
فیلم سینمایی «مسير مخفي» به کارگردانی آلیستر گریتسون محصول سال 2011 آمریکا و استرالیا، شنبه 13 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی رایس واکیفیلد وآلیسون کراتس خواهید دید: عده‌اي کاوشگر براي پيدا کردن راهي مخفي در غاري به نام اس آلا که قدمت آن به يک ميليون سال مي‌رسد و تا کنون هيچ انساني به درون آن پا نگذاشته است داوطلب مي‌شوند. در اين ميان مردي که سال‌ها تجربه غار نوردي دارد به نام فرانک به همراه پسرش جاش نيز حضور دارند، فرانک به عنوان راهنماي آنان مسير را نشان مي‌دهد. جاش که ارتباط چندان خوبي با پدرش ندارد در اين مسير او را بيشتر مي‌شناسد و کم کم به او علاقه مند مي‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «جنگجوی پیروز» به کارگردانی مجتبي راعي، شنبه 13 آبان ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی اکبر عبدي، فاطمه گودرزي و فردوس کاوياني خواهید دید: گلين خانم، سوگلي ناصرالدين شاه از توطئه‌هاي انگلستان و ايادي اش با خبر مي‌شود و درصدد خنثي کردن توطئه برمي آيد. از طرفي آقاخان نوري، ميرزا هاشم (همسر پروين خواهر شاه) را مجبور مي‌کند تا همسرش را طلاق بدهد، چرا که او به پروين علاقه دارد. ميرزا هاشم از ترس به سفارت انگليس پناهنده مي‌شود. در اين بين تلاش‌هاي گلين خانم براي خروج ميرزا هاشم از سفارت و جلوگيري از طلاق خواهر در کنار توطئه سفير انگليس براي مسئله هرات، سوء ظن شاه را نسبت به گلين خانم برمي انگيزد.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «گوزن جوان» به کارگردانی کلرنس براون و با بازی گرگوری پک و جین وای من، محصول سال 1946 آمریکا، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دی د: باکستر در گوشه‌ای از جنگل برای خود خانه و مزرعه‌ای ساخته و به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند. او اکنون پسری یازده ساله به نام جودی دارد که به طبیعت و حیوانات علاقه دارد. زندگی در مزرعه و در جنگل با خوشی‌ها و ناخوشی‌ها و خاطره‌ها و شادی‌های بسیاری همراه است. جودی جوان گام به گام به همراه پدر خود راه و رسم زندگی را می‌آموزد. در جریان یک شکار جودی بچه گوزنی را می‌یابد و آن را به خانه می‌آورد. رابطه‌ای عمیق میان آنها شکل می‌گیرد، اما بزرگ کردن یک حیوان وحشی در خانه دردسرهایی دارد.

****************************
فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ فیله مون و مارتادلو» به کارگردانی خاویر فسر، جمعه 12 آبان ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: اختراع خطرناک پروفسور باکتریو، به وسیله یک ژنرال خطرناک به نام تیرانیا کالیمرو، دزدیده شده است. مقامات می‌خواهند که این اختراع سرجایش بازگردد، اما آنها پرونده را به دو کارآگاه دست و پا چلفتی به نام مارتادلو و فیله مون نمی‌دهند. بنابراین پرونده برای یک کارآگاه خودشیفته به نام مازاس فرستاده می‌شود تا اختراع را بازگرداند.
بنیتو پوچینو، پیپ ویوئلا، دومینیک پینون، پاکو ساگارزازو، ماریانو ونانچیو و جنفری توپرا در فیلم سینمایی «ماجراجویی بزرگ فیله مون و مارتادلو» محصول سال 2003 اسپانیا به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی «خداحافظ هری» به کارگردانی گرت بنیت، جمعه 12 آبان ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: نویسنده جوان با سفر به دهکده آبا و اجدادی اش به دنبال سوژه‌ای است تا دست به قلم برده کتابی دیگر بنویسد. او در آغاز سفر با مردی میانسال به نام هری ویل آشنا می‌شود که در گذشته صاحب کارخانه کلاه سازی بوده (در روزگاری که کلاه به عنوان لباس رسمی مردم تلقی می‌شده است) سود کلانی به دست آورده است. هری که تصادفاً با نویسنده جوان روبرو می‌شود، مشتاق ملاقات‌های بیشتر شده، نیک، نویسنده جوان، با کمک به هری در فروش کارخانه و ترتیب دادن میهمانی‌های موجب می‌شود، هدفش را پیدا کند.
ویلیام هال و جو فلانیگان در فیلم سینمایی «خداحافظ هری» محصول سال 2002 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی «فرمول مرگ» به کارگردانی بهداد آوند امینی، شنبه 13 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دکتر پرویز فرجامی استاد دانشگاه شیمی که مدتی دچار رخوت افسردگی شده در آزمایشگاه دانشگاه جسد دانشجوی دانشگاهش را پیدا می‌کند، پس از بازجویی‌های اولیه افسر ویژه آگاهی دکتر پرویز فرجامی را تنها مظنون این پرونده می‌داند. پس از بررسی‌های آگاهی و مسئولین دانشگاه جوان ایرانی تمام فرضیه‌های او را در خارج از کشور باطل می‌کند، به همین دلیل توطئه‌ای را طراحی می‌کند.
بیژن امکانیان، صادق هاتفی و صدف احمدی در فیلم سینمایی «فرمول مرگ» بازی کرده‌اند.

شبکه تهران
انيميشن «سفرهاي گاليور» به کارگردانی داو فلیسچر، محصول سال 1939آمريكا، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 13: 30در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه‌های شبکه تهران می‌شود.
در این انيميشن خواهید دید: گاليور در سفرهاي دريايي اش به شهر لي لي پوت مي‌رسد. ابتدا آدم كوچولوها او را چون غولي مي‌بينند كه ممكن است به آنها آسيب برساند و او را مي‌بندند، ولي او خود را از بند مي‌رهاند و بعد كه لي لي پوتي‌ها مي‌بينند او آزاري ندارد. مشكلشان را كه جنگ با كشور همسايه است مطرح مي‌كنند و از او كمك مي‌خواهند.

****************************
40 دقیقه بامداد روز جمعه 12 آبان ماه فیلم سینمایی «اتهام ناروا» به کارگردانی سرگئی الکساشکین از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2008 روسيه آمده: یک پرستار که به او اتهام قتل یکی از بیماران را زده‌اند در صدد پیدا کردن قاتل اصلی است. مقتول پسر یکی از افراد بانفوذ است. این پرستار به کمک نامزدش که او هم در همان بیمارستان پرستار است به رئیس بیمارستان مشکوک شده‌اند، ولی هیچ مدرکی علیه او ندارند. آنها تصمیم می‌گیرند که برای به دست آوردن مدرکی او را تعقیب کنند.

****************************
ساعت 13:30 روز جمعه 12 آبان ماه فیلم سینمایی «راه طولانی خانه» به کارگردانی گلن جوردن محصول سال 1997 آمریکا از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: تام پیرمردی است که بعد از مرگ همسرش و فروش لوازم و خانه اش توسط فرزندانش تبدیل به یک انسان منزوی شده اما تصادفا در جاده با دختری به نام لیان برخورد می‌کند. لیان که برای مدتی از نامزدش دور شده و قصد دارد که در مورد ازدواجشان بیشتر فکر کند، در راه رفتن به خانه پدری است و تام هم که به تازگی نامه‌ای از خواهرش بعد از 55 سال دریافت نموده با لیان همراه می‌شود تا او را بیابد.

****************************
فیلم سینمایی «تنها در خانه 4» به کارگردانی رود دنیل و با بازی فرنچ استوارت، اریک اواری، باربارا بابکوک و کلیر کری شنبه 13 آبان ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.
«تنها در خانه 4» محصول سال 2002 آمریکا، ماجرای پسری به نام کوین است که پدر و مادرش متارکه کرده‌اند و بچه‌ها با مادرشان کیت زندگی می‌کنند. با نزدیک شدن عید کریسمس دلتنگی کوین برای پدرش بیشتر می‌شود. در همین حین پدرش به خانه آمده و به کیت می‌گوید که قصد دارد با ناتالی ازدواج کند و برای آشنایی بچه‌ها با ناتالی آنها را به خانه او دعوت می‌کند. نهایتا وقتی کوین از آزار برادر و خواهرش به ستوه می‌آید به خانه ناتالی می‌رود که خانه‌ای فوق مدرن است و قرار است به زودی یک خانواده سلطنتی مهمان او باشند. کوین متوجه می‌شود که دو تبهکار قصد دارند شاهزاده را بدزدند.

****************************
فیلم سینمایی «جزيره گنج» شنبه 13 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
در این فیلم محصول سال 2012 ايرلند و انگليس خواهید دید: جيم هادكينز پسركي نوجوان است كه همراه با مادرش به سختي يك مهمانخانه را اداره مي‌كنند كه درآمد چنداني ندارند و زندگي مشكلي را مي‌گذرانند. به خصوص پس از اينكه پدر جيم با مقدار زيادي بدهي از دنيا رفته است. در اين حال تنها دكتر ليوزي دوست پدر جيم است كه تلاش مي‌كند مراقب اين خانواده مصيبت زده باشد. در همين حال است كه مسافري خشن از دزدان دريايي كشتي ناخدا فلينت به مسافرخانه آنها مي‌آيد و قبل از مرگش در اثر حادثه‌اي نقشه گنجي از خود بر جاي مي‌گذارد.
ادي ايزاد، تابي رگ بو، روپرت پنري جونز و دنيل ميلزدر فیلم سینمایی «جزيره گنج» ساخته استيو بارون بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «تك تيرانداز» به کارگردانی کلدیو فه محصول سال 2011 آمريكا شنبه 13 آبان ماه ساعت 20: 45 ازشبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: گروهبان بکت که در ارتش آمریکا برای آموزش نظامیان کنگو تحت واحد ماموریتی بین الملل به کنگو رفته در طی یک عملیات نجات یک اروپایی تمام گروهش را از دست می‌دهد. این تنها بازمانده سعی می‌کند راز این کشتار را افشا کند. او ابتدا تصور می‌کرده که این جنایت از سوی شورشی‌ها صورت گرفته اما بعد از اینکه با کمک یک شکارچی به موقعیت اول بازمی گردد در می‌یابد که تمام این جنایت با پوشش نظامی توسط یک تک تیرانداز صورت گرفته است.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «اتوبوس» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه کنندگی یحیی منصور موید، پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
داستان فیلم با نقش آفرینی شاهرخ فروتنیان، حبیب دهقان نسب، محسن قاضی مرادی، مونا فرجاد و کریم اکبری مبارکه از این قرار است که: عده‌ای در یک اتوبوس به سمت شهر قم حرکت می‌کنند. در میان آنها جوانی ظاهرا مبهوت است که فرش و روزنامه‌ای خاص با خود دارد. او در این روزنامه خبرهایی می‌خواند که گویا مرتبط با آینده است. رخدادهایی که یکی یکی به وقوع می‌پیوندند.
فیلم تلویزیونی «اتوبوس» از تولیدات سال 89 صدا و سیمای مرکز قم در گونۀ (ژانر) معناگرا ساخته شده است.

****************************
فیلم تلویزیونی «مرگ سپید» به کارگردانی و تهیه کنندگی مرتضی آتش زمزم، جمعه 12آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی شهرام قائدی، ذبیح افشار، مانا بهرامی، مهدی باقربیگی و علی اکبر میاندار می‌بینیم: فرید اویسی در سودای دست یابی به زندگی بهتر در آنسوی آب‌ها برای خود و خانواده اش است تا اینکه به همراه دوست خود مسعود وارد معاملات مواد مخدر می‌شود.
«مرگ سپید» از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان در سال 1390 ساخته شده است.

****************************
فيلم تلویزیونی «مهره مار» با بازی احمد پولادیان، مصطفی سلیمانی، حمید مرادیان و شهین چلبی، شنبه 13 آبان ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی رحیم مرادیان از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان آمده: جانقلی که مرد میانسال ولی مجردی است، خواهان دختری به نام فریبا است. اما فریبا و پدرش هیچکدام موافق نیستند. چرا که او را مردی فقیر می‌دانند. بنابراین جانقلی تصمیم می‌گیرد مهره مار را پیدا کند تا شاید به این ترتیب فریبا به اوعلاقه مند شود. جانقلی در بیابان به دنبال یافتن مار است تا اینکه داخل گودالی می‌افتد.

شبکه آموزش
فيلم سینمایی «دنیای وارونه» به کارگردانی شهریار بحرانی صبح جمعه 12 آبان ماه ساعت 10 از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: رئیس یک مؤسسه تولید مواد دفع آفات نباتی از مهندس مسئول آزمایش می‌خواهد که مواد غیر استاندارد را تأیید کند، اما مهندس قبول نمی‌کند و با همدستی مسئول فنی هواپیماهای سمپاش به جای مواد سمی، آب وارد مخزن هواپیما می‌کنند، اما هر دو بعد متوجه می‌شوند که گاز مواد غیراستاندارد باعث شده که آنها نتوانند دروغ بگویند و در برخورد با همه از جمله رئیس راستگو می‌شوند و همین امر موجب اخراج هر دو از شرکت می‌شود.
محمد کاسبی، حسین یاری، مهتاب نصیرپور، محمود پاک نیت، فرج اله سلحشور و.. در این فیلم طنز به نویسندگی شهريار بحراني و امراله احمدجو بازی کرده‌اند.

شبکه قرآن و معارف سیما
فيلم تلويزيوني «آيين دلبري» به کارگرداني و نويسندگي محسن دامادي پنجشنبه ساعت 14 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.
داستان فيلم تلويزيوني «آيين دلبري» با بازي عنايت اله بخشي، آتنه فقيه نصيري و بهناز جعفري از اين قرار است که: عيسي پسر جوان و روستايي که پدر و مادرش را در زلزله از دست داده است به همراه ميرزا براي کار به تهران مي‌آيد، آنها به خانه دختر ميرزا مي‌روند. داماد ميرزا که به احضار روح و چنين کارهايي مشغول است، متوجه مي‌شود عيسي حس ششم دارد.

****************************
فيلم‌های تلويزيوني «جنگ در بهشت» جمعه ساعت 15 و «از یاد رفته» شنبه ساعت 14 از شبکه قرآن و معارف پخش می‌شوند.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «حباب»، «نیک و نیکو (قسمت 9)»، «سحر»، «موش زبل»، «چند مرد خوب» و «آنچه رویاست» پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «گنجشک و قناری»، «نیک و نیکو (قسمت10)»، «ویل هانتینگ نابغه»، «راه حل نهایی»، «آخرین سامورایی» و «شارلاتان» جمعه 12 آبان ماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «عید به خانه می‌آید»، «بلفی و لی لی پیت (قسمت 1)»، «سفر بخیر»، «فسقلی‌ها»، «جستجو در ناکجا آباد» و «جی اف کی» شنبه 13 آبان ماه ساعت13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه