شنبه, 01ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

خبر

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

در تعطیلات آخر هفته پنجشنبه و جمعه هفته جاری (27 و28 مهر ماه)، مجموعه‌ای از فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

LTB - JuzsportsShops | IetpShops , 105 Release Date Info - Travis Scott Fragment nike lunar speed lite 2 blue eyes full episodes High Military Blue DH3227 - nike air maxes for women shoes free patterns

به گزارش تابناك به نقل از روابط عمومی سیما، بینندگان می‌توانند در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «نوازمبلا»، «زمانی برای ایستادن»، «عصر یخبندان 2»، «ماجرای دسپرو»، «خواستگاری»، «عصر یخبندان 3»، «خانواده موروثی»، «مهریه بی بی»، «شهربانو»، «کلاهبرداری»، «رمز عبور»، «مزرعه فمیا»، «رنگ تلخی»، «آخرین شکار»، «زاتویچی: آخرین سامورایی»، «زندگی شگفت انگیزه»، «پسری به نام نورث»، «تحت فشار»، «جایی برای پیرمردها»، «مروارید سیاه»، «پاسخ رحمان»، «از شنبه تا پنجشنبه» و «سپیده» را تماشا کنند.

شبکه یک
پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت 22 فیلم سینمایی «نوازمبلا» از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2011 آمده: هلند پس از جنگ با امپراطوري اسپانيا ورشكست شده بود و براي بقاء نيازمند به تجارت با خاور دور بود. مشكل اصلي مسير رسيدن بود، چون كشتي هلندي قبلي كه سعي داشته با ناوگانش از محاصره اسپانيا بگذرد موفق نمي‌شود و هيچگاه باز نمي‌گردد. پس پلانسيوس از ناخدا بارنتز مي‌خواهد تا از سمت شمال شرق براي عبور از نوا زمبلا آماده شود تا راهي براي رسيدن به هندوستان بيابد.
دوت زن كروس و درك دي لاين در فیلم سینمایی «نوا زمبلا» به کارگردانی رينوت اور لمانز بازی کرده‌اند.

****************************
شبکه یک سیما برای ساعت 16 روز جمعه 28 مهر ماه فیلم تلویزیونی «زمانی برای ایستادن» به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی مشترک مجید اسماعیلی و کامران مجیدی را برای پخش در نظر گرفته است.
این فیلم با بازی مریم بوبانی، حسین فرضی زاده، بهارکاتوزی و حسین لطیفی روایت زندگی لیلا است که پدرش به خاطر اعتیادی که داشته دچار بیماری لاعلاجی شده و در بستر بیماری به سر می‌برد.

شبکه دو
انیمیشن «عصر یخبندان ۲: عصر آب» به کارگردانی کارلوس سالدانها و تهیه کنندگی لوری فورته، محصول سال 2006 آمریکا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در این انیمیشن خواهید دید: عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین ـ سید، مانی و دیه گو ـ که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده‌اند، تصمیم می‌گیرند تا قبل از آب شدن یخ‌ها خود را به منطقه‌ای امن برسانند. آنها در طول راه با الی ـ یک ماموت ماده ـ و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می‌کنند.

****************************
فیلم سینمایی «ماجرای دسپرو» به کارگردانی سام فل و تهیه کنندگی گری رز، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
داستان این فیلم از این قرار است که: دسپرو موش باهوش و زرنگی است که از هیچ چیز نمی‌ترسد و این نترسیدن او باعث نگرانی اعضای خانواده اش شده است. در اثر یک اتفاق، و افتادن یک موش در ظرف آشِ سرآشپز شهر و در نتیجه وحشت کردن شاهزاده، پادشاه درست کردن آن آش را ممنوع اعلام می‌نماید. در همین حین دسپرو به طور تصادفی وارد محدوده موش‌های خوخنخوار و بدجنس فاضلاب می‌شود. در آنجا وی با گروهی از موش‌ها مواجه می‌شوند که با زورگویی به بقیه موش‌ها آسایش را از همه سلب کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی مهدي فخيم زاده و تهیه کنندگی علي اكبر مزيناني، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.
داستان فیلم در مورد پيرمردي به نام جواد جلالي است که با داشتن چندين فرزند و نوه بر اثر تشويق دوستان تصميم مي‌گيرد پس از سي سال كه از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج كند. او با پيرزني، كه همسن و سال خود اوست، آشنا مي‌شود. آن دو به رغم مخالفت فرزندان و آشنايان پاي سفره عقد مي‌نشينند.
زنده یاد هادي اسلامي، ثريا قاسمي، اسماعيل محرابي و ثريا حكمت در فیلم سینمایی «خواستگاری» به عنوان بازیگران اصلی حضور داشتند.

****************************
انیمیشن «عصر یخبندان 3: عصر دایناسورها» به کارگردانی کارلوس سالدانه و مارک ترمیر، صبح جمعه 28 مهر ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان در مورد ورود به سرزمین دایناسورها می‌باشد. دیِگو، الی، سید و باقی حیوانات وارد منطقه جدیدی می‌شوند که در آن دایناسورها زندگی می‌کنند. سید که از سه تخم حیوان مراقبت می‌کند بعد از اینکه آنها سر از تخمشان بیرون می‌آورند متوجه می‌شود که سه بچه دایناسور هستند، سید از آنها مراقبت می‌کند و با ورود مادر دایناسورها سید همراه با بقیه بچه دایناسورها رفته و از گروه جدا می‌شود.
لوری فورته و جان سی دانکین به طور مشترک این انیمیشن را در سال 2009 تهیه کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «خانواده موروثی» جمعه 28 مهر ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم ماجرای زن جوانی است که مسئولیت بزرگی به او واگذار می‌شود. ایزابل تانر در یک مجله مشغول به کار است که و به دلیل شایستگی و استعدادش به عنوان سر دبیر انتخاب می‌شود و این ارتقا باعث به وجود آمدن شرایط مالی عالی برای او می‌شود. روزی از اداره پلیس با او تماس می‌گیرند و به وی خبر می‌دهند که پدرش بر اثر تصادف کشته شده است.
دنیس زیخ در فیلم سینمایی «خانواده موروثی» به کارگردانی کریستینه کابیش، محصول سال 2011 آلمان ایفای نقش کرده است.

****************************
فیلم سینمایی «مهریه بی بی» به کارگردانی اصغر هاشمي جمعه شب مهرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: «بي بي» براي نجات «كوكب» از يك ازدواج اجباري، سند قطعه زميني را كه مهريه‌اش است براي فروش، به بنگاه معاملات ملكي «اسدي» مي‌برد. دلال ديگري به نام «شكوري» كه از مدت‌ها پيش در پي خريد اين زمين بوده، پي مي‌برد كه «بي بي» از قيمت واقعي زمينش بي اطلاع است. دو بنگاهدار همدست مي‌شوند تا زمين را مفت و ارزان از چنگ «بي بي» درآورند.
از جمله بازیگران فیلم «مهریه بی بی» می‌توان عليرضا خمسه، جهانبخش سلطاني، زنده یاد پروين دخت يزدانيان، محمود بصيري را نام برد.

شبکه سه
فیلم تلویزیونی «شهربانو» به کارگردانی علي محمد قاسمي از تولیدات سال 1389 مرکز سیما فیلم، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
مشکلات جانبازان شیمیایی با نقش آفرینی شيرين بينا، قربانعلي نجفي و سيروس کهوري نژاد روایت می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «كلاهبرداري» به کارگردانی برونو کوربوسی، محصول سال 1977 ایتالیا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 23: 30 از شبکه سه سیما پخش خواهدشد.
در این فیلم با بازی دیوید همینگ و توماس میلیان می‌بینیم: عده‌اي کلاهبردار با شگردهاي مختلف سر مردم را کلاه گذاشته و پول‌هاي آنان را بالا مي‌کشند. نيکو مأمور پليس در صدد دستگيري آنان است و موفق مي‌شود تعدادي از آنها را نيز دستگير کند تا اينکه از طرف بيمه لودز لندن مأموري به اداره آنان مراجعه کرده و خواستار مردي می‌شود به نام پينانلري که در پوشش يک شرکت بيمه افرادي را بیمه عمر کرده و بعد از کشتن آنها حق بيمه انها را بالا می‌کشد.

****************************
فیلم تلویزیونی «رمز عبور» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد دستگردي، جمعه 28 مهرماه ساعت 10: از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
عليرضا اسيوند، بهزاد اويسي و شراره رخام دراین فیلم با موضوع پیشرفت‌های علمی کشور در سال‌های اخیر بازی کرده‌اند.

*********************************
فیلم سینمایی «مزرعه فمیا» به کارگردانی کار آرتور، محصول سال 1997 آمریکا، جمعه 28 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان اين فيلم با بازی دانا دلانی و آنابت گیش از این قرار است که: فميا و جورجيا از كودكي با هم بزرگ شده‌اند. دست تقدير آنها را از هم جدا مي‌كند و هر يك به دنبال سرنوشت خود مي‌روند. فميا پس از مرگ مادر و پدرش به جنوب رفته و با خانواده خواهرش سارا زندگي مي‌كند و جورجيا هم پس از ازدواج با همسرش كه پزشك است به جنوب مي‌رود و با فميا روبرو مي‌شود آنها در مورد برده داري نظرات مختلفي دارند.

********************************
فیلم سینمایی «رنگ تلخی» به کارگردانی حسين قاسمي جامي و تهیه کنندگی مصطفي علمي فرد و محمد شريفي، جمعه 28 مهرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی مهران رجبي، افسانه ناصري و اکبر دانيالي خواهید دید: منيژه و اشرف دو خواهر دوقلو هستند که به علت رفتار بد پدر معتادشان که دائم در حال کتک زدن آنهاست و مرگ مادرشان ديگر توانايي تحمل جو خانه را نداشته و به هر نحوي که شده مي‌خواهند از خانه بروند. اشرف با مردي قاچاقچي به نام کامران سنگي و منيژه با مردي تاجر به نام وحيد صدره‌اي که ساکن کويت است ازدواج مي‌کنند. کامران که مردي پول پرست است اشرف را مجبور مي‌کند خواهرش را زنداني کند او هم که عاشق کامران است قبول مي‌کند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «آخرین شکار» به کارگردانی نیکولاس وانیر و با بازی می‌لوو و نورمن ویندر، محصول سال 2004 فرانسه، کانادا، آلمان و ایتالیا، پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.
«آخرین شکار» داستان مردی میانسال است که سال‌های سال زندگی در شهر را رها کرده و در دل طبیعت زندگی می‌کند. او با همسر بومی (سرخپوست) در دل طبیعت زندگی می‌کند. آنها به زندگی در طبیعت عادت کرده‌اند. او از طریق فروش گوشت حیواناتی که شکار کرده امرار معاش می‌کند. در یکی از روزها یخ دریاچه می‌شکند و در آب فرو می‌رود.

****************************
فیلم سینمایی «زاتویچی: آخرین سامورایی» به کارگردانی جونجا ساکاموتو، جمعه 28 مهر ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: زاتوایچی خلافکار سابقه دار، تصمیم می‌گیرد برای جبران گذشته، پا به عرصه کشاورزی گذاشته و مشغول گردد. ارباب ظالم دهکده کشاورزان را زیر دست ظالمان و ستیزه کاران مزدورش رها می‌کند و اجازه می‌دهد هر برخوردی که تمایل دارند انجام دهند. ایچی مقابل این ظلم سکوت نکرده، عریضه دادخواهی روستائیان را به مأموران دولتی می‌رساند.
شینیگو کاتورایی، تاکاچی سوری ماچی در فیلم سینمایی «زاتویچی: آخرین سامورایی» محصول سال 2010 ژاپن و فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم سینمایی «زندگی شگفت انگیزه» به کارگردانی فرانک کاپرای، جمعه 28 مهر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما برای علاقه مندان می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: جورج از کودکی زندگی خود را صرف کمک به مردم می‌کند. او در حالی که همیشه آرزوی آن را داشته که سفر دور دنیایش را آغاز کند؛ به دلیل نجات بسیاری از هم شهریانش در کنار آنها می‌ماند و ازدواج می‌کند. از سوی دیگر ثروتمند ترین مرد شهر که حتی بانک را در اختیار خود قرار داده است؛ قصد تسخیر شرکت ساخت و ساز و وام جورج را دارد که جورج با او به شدت مخالفت می‌ورزد. سر انجام که این مرد ثروتمند موانع بسیار پیش روی آنها می‌گذارد و جورج که دیگر راه خلاصی ای نمی‌یابد؛ تصمیم به خودکشی می‌گیرد که...

جیمز استوارت و دونا رید در فیلم سینمایی «زندگی شگفت انگیزه» محصول سال 1946 آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران
فیلم سینمایی «پسری به نام نورث» به کارگردانی راب راینر، محصول سال 1994 آمریکا، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 13:30در قالب برنامه «تماشاخانه» مهمان بچه‌های شبکه تهران می‌شود.
در این فیلم با بازی الیجا وود، جون لوویتز، بروس ویلیس و جیسون الکساندر خواهید دید: نورث پسر بچه‌ای است شهری که پدر و مادر او به شدت درگیر مشکلات روزمره و شغلی خودشان هستند و به او و توانایی‌ها و استعدادهایش هیچ توجهی ندارند و هر چه هم تلاش می‌کند توجه آنها را جلب کند، موفق نمی‌شود. عاقبت تصمیم می‌گیرد والدین دیگری برای خود اختیار کند.

****************************
40 دقیقه بامداد روز جمعه 28 مهر ماه فیلم سینمایی «تحت فشار» به کارگردانی جاستین دونلی از شبکه تهران بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: کارمند موفقی به علت تعدیل نیرو از کارش اخراج می‌شود، همسر و فرزندش به سفر رفته‌اند و منتظرند که او هم به آنها ملحق شود، اما جیمی حقیقت را به همسرش نمی‌گوید و در پی حل مشکل است. به طور اتفاقی هم مدرسه‌ای اش را می‌بیند که به او پیشنهاد یک کار می‌دهد که اگر سرمایه گذاری کند، سرمایه اش سه برابر خواهد شد.
لوک گاس، تیلر جانسون، مایکل ایکلند و جفری بالارد در فیلم سینمایی «تحت فشار» محصول سال 2011 کانادا بازی کرده‌اند.

****************************
ساعت 13:30 روز جمعه 28 مهر ماه فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها» به کارگردانی هوات اهمتوف از شبکه تهران پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پیرمردی به نام آشیموف در قطار با پسری جوان و پرحرف به نام ایگور آشنا می‌شود. آشیموف از فلاسک چای ایگور مقداری مواد مخدر جاسازی شده خارج می‌کند و به ایگور پس نمی‌دهد و در ازایش از ایگور می‌خواهد که او را پیش رؤسایش ببرد.
مارات بیسم بین، گالشارات دیزابوا و الکساندر فکلیستوو در فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها» محصول 2010 سال قزاقستان به ایفای نقش پرداختند.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «مروارید سیاه» به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه کنندگی مهدی رزاقی، پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.
در این فیلم خواهید دید: پدر یونس فوت شده و تلاش یونس برای کار در لنج به ثمر نمی‌نشیند، چرا که صاحب لنج با وضع پیش آمده آن را به هوشنگ می‌فروشد که فردی قاچاقچی است و هوشنگ شرط ادامه کار راهمکاری یونس در امر قاچاق می‌داند.
سام کبودوند، فرهاد روشن، اصغر شریعتی و لیلا جنیدی در این فیلم بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «پاسخ رحمان» به کارگردانی جواد افشاری و تهیه کنندگی بهادر اسدی، جمعه 28 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی عمار تفتی، حسن جوهرچی، نیما تارخ و مینا جعفرزاده می‌بینیم: رحمان جوانی است که در یکی از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای مشغول به کار است و قرار است به زودی ازدواج کند، اما دختری که رحمان به او علاقمند است علی رغم توافق اولیه با جوان دیگری ازدواج می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که رحمان دچار مشکلات روحی شدیدی شود.

شبکه آموزش
فيلم تلويزيوني «از شنبه تا پنج شنبه» ساخته حجت قاسم زاده اصل صبح جمعه ساعت 10: 15 از شبكه آموزش سيما پخش خواهد شد.
فيلم «از شنبه تا پنج شنبه» كه توسط حجت قاسم زاده اصل در مركز سيما فيلم نوشته و كارگرداني شده است، بازيگراني چون فرهاد قائميان و آتنه فقيه نصيري در نقش يك زوج امروزي ظاهر شده‌اند و زندگي مشترك آنها طي 6 روز از هفته به صورت خاصي نمايش داده مي‌شود. زن استاد دانشگاه و شاعر است و همسرش کارمند شرکت است که همین موضوع شروع عاملی برای اختلافی بزرگ بین آنها می‌شود.
حميدرضا پگاه، زهرا سعيدي، خسرو فرخزادي و سيد مهرداد ضيايي نيز در اين فيلم به ايفاي نقش مي‌پردازند.

شبکه قرآن و معارف سیما
فیلم تلویزیونی «سپیده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حجازی از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم جمعه 28 مهرماه ساعت 15 ازشبکه قرآن و معارف پخش می‌شود.
داستان «سپیده» با بازی پریوش نظریه، سیدفخرالدین حجازی و آرش مجیدی از این قرار است که: علیرضا و سپیده یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. سپیده باردار است و در همین حال در می‌یابد دچار بیماری شده و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است، پزشکان او را به سقط جنین توصیه می‌کنند. حالا او بین مادر شدن و زنده ماندن مجبور به انتخاب می‌شود.

شبکه نمایش
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پل»، «دوقلوهای افسانه‌ای (قسمت8)»، «گناهکار»، «گزارش پلیکان» و«مولان» پنجشنبه 27 مهر ماه ساعت 13، 15، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «کلاس سوم ب»، «دوقلوهای افسانه‌ای (قسمت9)»، «من میتونم اونو نگه دارم مامان»، «محموله»، «قدرت» و «خیلی دور خیلی نزدیک» جمعه 28 مهرماه ساعت 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه