جمعه, 07ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

خبر

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «لحظه طلایی» / «یاد استاد»، «خانه خوشبخت» / «بوران»، «قهرمانان» / «مادر نام دیگر عشق»، «کاراگاهان خصوصی» / «هدیه‌ای برای آقای تومی»، «یک مشت دروغ وتوهم» / «حیران»، «چشمان اسماعیل» / «جزیره» پنجشنبه و جمعه 12 و 13 مرداد ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آموزش و نمایش پخش می‌شود.

001 - DC4091 - NikesneakersShops , nike air chromeposite for sale california cheap - Jordan Jordan 1 Mid MMD (Black) | adidas xplr womens white sneakers shoes sandals - Black - MnjeShops , Adidas G Shmoo Hoodie

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «لحظه طلایی» به کارگردانی سپهر محمودي و با بازی مجيد مشيري و علي جاويدفر، جمعه 13مرداد ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی «لحظه طلایی» در دو اپیزود «لحظه طلایی و تصویری دیگر» داستان متفاوت اجتماعی و خانوادگی را رقم می‌زند. داستان اول: مهندس وارد ساختمان نيمه كاره شده و متوجه مي‌شود كه سركارگرش به نام جمال يكي از ديواره‌هاي طبقه اول ساختمان در حال احداثش را نساخته است. او بسيار عصباني شده و با جمال درگير مي‌شود.
داستان دوم: مريم دختر 8 ساله‌اي است كه با پدرش وارد مترو مي‌شود. كارگردان معروف سينما پندار كه دنبال بازيگري براي نقش اول فيلمش مي‌گردد با ديدن مريم متوجه مي‌شود كه اين همان بازيگر مورد نظرش مي‌باشد اما درست در شب اول فيلمبرداري مريم به بيماري آبله مرغان دچار شده و قادر به بازي در فيلم نمي‌باشد.

شبکه دو
فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل نیا و تهیه کنندگی حسن توکل نیا و با بازی منوچهر والي زاده، آرش تاج، افسانه ناصر، هومن حاجي عبداللهي و معصومه آقاجاني، پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 16: 10 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «یاد استاد» داستان امير آذر مهرمجري يکي از برنامه‌هاي زنده تلويزيوني است. او با یک تماس تلفني از جانب همسر استاد روزبهان (معلم سابقش) به بيماري او پي مي‌برد و پس ازگذشت سال‌ها بي خبري به سراغ او مي‌رود. روزبهان که در جنگ شيميايي شده، اکنون در بستر بيماري است و پزشکان به بهبود و زنده ماندن او اميدي ندارند.

****************************
فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» به کارگردانی قاسم راضی و تهیه کنندگی مجتبی حسینی، از تولیدات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، جمعه 13 مرداد ماه ساعت 16: 10 از شبکه دو پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» با بازی هدایت هاشمی، مینا نوروزی فر، حمید رضا نعیمی وسمیرا ذکایی قصه مردی را روایت می‌کند که در نگاه اول آدمی غیر متعارف به نظر می‌رسد، ظاهری بسیار غلط انداز دارد و بیشتر شبیه به آدم‌های احمق و نادان است. این مرد بهروز خوشبخت (34ساله) نام دارد. او می‌خواهد ازدواج کند، اما موفق نشده است. او در حرفه خود یک فرد متفکر و عقل کل و بسیاراستثنایی است. با یک نگاه می‌تواند تعداد آجرهای به کار رفته در یک خانه، یک ساختمان، یک برج را بگوید. بنابراین او را می‌ربایند و همه در جستجویش به تکاپو می‌افتند.

شبکه سه
فیلم سینمایی «بوران» به کارگردانی دومینیک سنا، پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: کاري استکو بازرس جنايي براي بررسي قتل به قطب جنوب مي‌رود. در حين بررسي که براي آن صرفا سه روز فرصت دارد، قبل از زمستان و شب شش ماهه قطب مورد سوء قصد قرار مي‌گيرد و در طوفان قطب دو انگشت دستش را نيز از دست مي‌دهد. در نهايت مشخص مي‌شود شش سال قبل هواپيمايي در قطب سقوط کرده که حامل گنجيه‌اي با ارزش از الماس است و براي تصاحب آن قتل صورت گرفته است.
کیت بکینسال و گابریل ماچ در فیلم سینمایی «بوران» محصول سال 2004 کشورهای آمریکا، فرانسه و کانادا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «قهرمانان» به کارگردانی سیو مینگ تی سوی، محصول سال 2008 کشورهنگ کنگ، جمعه 13 مرداد ماه ساعت11 از شبکه سه سیما بازپخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی دیکی چیونگ آمده: ورزشکاران چين تصميم مي‌گيرند در مسابقات المپيک شرکت کنند. در ابتدا دولت براي تامين بودجه لازم قول همکاري مي‌دهد، اما نماينده دولت در يک جلسه رسمي با مدير آکادمي هنرهاي رزمي و ساير رشته‌هاي وزرشي اعلام مي‌کند که دولت تنها نيمي از اين بودجه را متقبل خواهد شد. در شرايطي که ياس و نا اميدي بر ورزشکاران غالب شده، کونگ فو کاري به نام پونگ فونگ اميد را در دل آن‌ها زنده کرده و پيشنهاد مي‌دهد ورزشکاران و رزمي کاران با برگزاري نمايش‌هاي خياباني و صرفه جويي و پس انداز، تلاش خود را براي شرکت در مسابقات المپيک بکنند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 16 از شبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.
فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» قصه‌ای تازه و ملودرامی عاشقانه برای مادر و دختری که بعد از 17سال جدایی رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و سپیده دختر کوچکی بوده که به اجبار پدر از مادرش دور مانده و مادر (لعیا زنگنه) هیچ اطلاعی از دخترش نداشته و هر روز در انتظار خبری از دخترش بوده است. حالا بر اثر یک تصادف دختر و مادر یکدیگر را می‌بینند. دختر با خانواده‌ای ازدواج کرده که کلاهبردارند.
لعیا زنگنه، عباس قلیچ پور و شهرزاد کمال زاده در فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق» به کارگردانی ابوذر نوروزپور دیلمی و تهیه کنندگی جمشید سهرابی زاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «کارآگاهان خصوصی» جمعه 13 مرداد ماه ساعت 20: 30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی تیم کانوی و دان ناتس آمده: در پی قتل زوج سالمند و ثروتمند، دو کاراگاه خصوصی به خانه آنها وارد می‌شوند. با ورود دو کاراگاه قتل خدمه سرسرا شروع شده تا آخرین نفر آنها پیش می‌رود. در نهایت نیز مشخص می‌گردد، که مرد علی رغم حادثه‌ای که رخ داده، زنده مانده، با هماهنگی خدمه سرسرا قصد دارد مقابل کاراگاه از قاتلش که دختر خوانده اش باشد اعتراف بگیرد.
فیلم سینمایی «کارآگاهان خصوصی» محصول سال 1980 کشور آمریکا به کارگردانی لانگ الیوت ساخته شده است.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «هدیه‌ای برای آقای تومی» به کارگردانی بیل کلارک، محصول سال 2007 انگلیس، پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 13: 30 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.
در این فیلم سینمایی با بازی اران بل، تام برنگر، توماس بریجس و کلیربارت خواهید دید: پسری که پدرش در جنگ کشته شده با مادرش تصمیم می‌گیرند که محل زندگیشان را ترک کنند. پسر علاقه فراوانی به خراطی دارد آنها به خانه مردی می‌روند که مجسمه ساز و خراط است و همسر و فرزندانش را از دست داده است. پسرهمراه مرد مجسمه سازخراطی را یاد می‌گیرد، و لی احساس می‌کند که در کار خوب مرد خراط یک چیزی کم است و آن همان روح زندگی است.

****************************
فیلم سینمایی «یک مشت دروغ و توهم» به کارگردانی تیبور تاکسز، محصول سال 2009 کشور آمریکا، جمعه 13 مرداد ماه ساعت 13: 30 از شبکه تهران پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی کریستین اسلاتر، کیوبا گودینگ جی آرو سارا آن اسچالتس در مورد «وس» یک نویسنده جوان است که با اولین کتابش به شهرت زیادی می‌رسد، اما درست شبی که جشن معرفی اوست نامزدش سامانتا ربوده می‌شود. یکسال بعد وقتی «وس» وارث اموال سامانتا شده، درمی یابد که او با گروه‌های تبهکار در تماس بوده و همین همکاری، موجب شده که رئیس گروه، آلن به دنبال او باشد. در این بین «وس» با یک خبرنگار زن جوان نامزد می‌کند و برای نجات او از دست تبهکاران مجبور می‌شود که با آنها همکاری کند، غافل از اینکه نامزد جدیدش نیز عضو نیروهای مخفی است.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «حیران» به کارگردانی امین فرج پور و تهیه کنندگی عباس رافعی، پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 22: 30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: پس از مراسم خواستگاری مهدی از حیران و انجام مراسم بله برون، آنها به صورت اتفاقی درمی یابند که حیران مشکوک به داشتن تومور مغزی است. میرزا پدر حیران برای نذر و دعای شفا یافتن دخترش راهی کربلا می‌شود، اما باز نمی‌گردد.
ژیلا آل رشاد، محرم زینال زاده، مسعود یکانی و آذین سواحلی در فیلم تلویزیونی «حیران» از تولیدات صدا و سیمای مرکز اردبیل ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» از تولیدات صدا و سیمای کرمان، جمعه 13 مرداد ماه ساعت 13: 30 از شبکه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مهندس اسماعیل رسولی از جانبازان دفاع مقدس است که اکنون در زمینه طرح‌های اسید سولفوریک و هیدرو متالوژی درکرمان فعالیت می‌کند. او که در زمان جنگ تحمیلی از ناحیه چشم به خاطر گاز خردل دچار مصدومیت شده، در حال حاضر به علت رخنه اسید در چشمش مجدداً آسیب دیده و راهی بیمارستان می‌شود.
علیرضا اوسیوند، آرش مجیدی و لیندا کیانی در فیلم تلویزیونی «چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی پوربازی کرده‌اند.

شبکه آموزش
فیلم سینمایی «جزيره» به کارگردانی مارک آلدریج، جمعه 13 مرداد ماه ساعت 13: 15 از شبکه آموزش پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «جزيره» از این قرار است که: پيتر مرد بسيار پرمشغله‌اي است كه بيشتر وقت خود را صرف كار كردن مي‌كند و براي خانواده اش وقت زيادي را اختصاص نمي‌دهد و وقتي قرار است همگي به يك سفر تفريحي دريايي بروند، او به خاطر كارش مجبور مي‌شود جداگانه و بعد از رفتنشان به آنها بپيوندد، اما به او خبر مي‌رسد كه در سانحه طوفاني شديد همگي جان خود را از دست داده‌اند. پس خود را نمي‌بخشد و براي فرار از اين حادثه به جزيره‌اي مي‌رود و مسئوليت فانوس دريايي را قبول مي‌كند.
فیلم سینمایی «جزيره» محصول سال 2008کشور انگليس در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «پلنگ صورتی 2»، «سفرهای سندباد5»، «سفرخوش»، «سه نخاله»، «جنگ ستارگان 6» و «مردتاریکی 1» پنجشنبه 12 مرداد ماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19، 21: 30 و 23 ازشبکه نمایش پخش می‌شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بهترین بازی دنیا»، «سفرهای سندباد 6»، «خواب بد»، «10 بالاتر از9»، «ای دوست مرابه خاطرآور» و «مردتاریکی 2» جمعه 13مرداد ماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19، 21: 30 و 23 ازشبکه نمایش پخش می‌شود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه