پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر پخش 33 فیلم سینمایی در تعطیلات از تلویزیون

خبر

پخش 33 فیلم سینمایی در تعطیلات از تلویزیون

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «داماد خوش قدم»، «قدمگاه»، «غرش استوایی»، «دره گرد باد»، «به سلامت بانو» / «کوکی»، «کلاه قرمزی91»، «مینا و پلنگ»، «کاشی 313»، «خواهر زاده‌های ماجراجو»، «پدر بزرگ»/ «نقطه سرخط»، «در جستجوی خواستگار»، «قاتلین پیرمرد»، «ول کن دستمو»، «رفیق فابریک»، «فرار نیمه شب»، «حمله به بلوک»، «پرواز»، «سقوط آزاد»/«وکیل لینکلن سوار»، «سفر»، «مرد نفوذی» /«افسانه آرش»، «تخم مرغ‌های فاسد»، «بارون سرخ»، «جدال نابرابر» / «بن بست هوشنگ»، «خواب نرگس»، «آخرین خواب بارانی» / «عصر یخبندان1»، «طوفان کامل» و «عصر یخبندان 3» چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 14، 15و16 تیرماه ( مصادف با نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت صاحب الزمان حضرت مهدی ( عج ) ) از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و نمایش پخش می‌شود.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | SBD - 100 Release Date - nike free hyperfeel cheap women boots shoes sale Tech Grey CT8527 - lunar glides by nike cleats for sale on craigslist

شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 15 تیرماه فیلم تلویزیونی «داماد خوش قدم» به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمد کمالی پورازشبکه یک سیما روی آنتن می رود.
داستان فيلم تلویزیونی «داماد خوش قدم» با بازی محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، نادر سلیمانی، رضا بنفشه خواه، افسر اسدی، هادی کاظمی و سعید پیردوست از این قرار است که: پسری به نام سیاوش که یک تولیدی مانتو دارد، ازطرف مشتریان خود مجاب به ازدواج می گردد تا بتواند در این صنف فعالیت کند، اما انجام این امر او را دچار نفرین یکی از دخترهای که به خواستگاریش رفته بود، می کند و این نفرین ماجراهای جالبی را در خواستگاری‌های بعدی برای او رقم می زند.

****************************
8 صبح روز پنجشنبه 15 تیرماه فیلم سینمایی «قدمگاه» به کارگردانی محمد مهدي عسگرپور و تهیه کنندگی محمد رضا تختکشیان ازشبکه یک سیما پخش می شود.
در این فیلم خواهید دید: رحمان پسری سرراهي است كه از همان كودكي در روستا زندگي كرده و بزرگ شده است. هر سال در نيمه شعبان او براي اداي نذر ده ساله اش كه امسال آخرين سال آن است راهي قدمگاه مي‌شود. اما با رسيدن به اين زيارتگاه رحمان خوابي مي‌بيند كه زندگي او را متحول مي‌كند. او براي يافتن پدر و مادرش دوباره به روستا برمي گردد. روستاييان با ديدن رحمان آشفته مي‌شوند و سعي مي‌كنند او راضي به بازگشت به قدمگاه شود، اما رحمان نمي‌پذيرد. رحمان خوابي را كه ديده مي‌گويد و مردهاي روستا او را مسخره مي‌كنند.
رضا كيانيان، فرامرز صديقي، محمدرضا داوود نژاد و بابك حميديان درفیلم سینمایی «قدمگاه» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «غرش استوایی» به کارگردانی بن استيلر، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: فورليف يك نويسنده فيلمنامه است كه گمان مي‌كند كارگرداني ضعيف و بازيگران ناكارآمد، موجب شده‌است فيلمنامه درخشان او نابود شود. او در يك اقدام ناگهاني، گروه بازيگران را به قلب يك جنگل استوايي برده و بدون آنكه به آنها اطلاع مي‌دهد. در معرض حمله قاچاقچيان و خلافكاران قرار مي‌دهد. سپس مخفيانه از آنها فيلمبرداري مي‌كند.
فیلم سینمایی «غرش استوایی» با بازی بن استيلر و جك بلك محصول سال 2008 درکشورهای آمریکا و آلمان ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «دره گرد باد» به کارگردانی انروکی ارین، محصول سال 2009 کشورهای آمريكا و كانادا، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: ليز كه 25 سابقه قبل در يك گردباد تورنادو مادرش را از دست داده است اكنون يك هواشناس معروف مي‌باشد. او ازهمسرش مت كه او نيزهواشناس مي‌باشد در حال جدايي است و با دختر كوچك خود زندگي مي‌كند. او براي يك مسافرت كاري دخترش را به خانه پدري برده و نزد پدر و خواهرش مي‌گذارد.
کامرون بانروفت وریدمونروی درفیلم سینمایی «دره گرد باد» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «به سلامت بانو» جمعه 16 تیرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.
در فیلم سینمایی «به سلامت بانو» خواهید دید: زني كه فيلمبردار مجالس است و زندگي حرفه ايش سرشار از شادي است، در مي‌يابد كه به علت تومور مغزي چند ماهي ديگر زنده نمي‌ماند. وي به جاي انفعال بودن سعي مي‌كند با توكل كارهاي عقب مانده زندگي اش را به سرانجام برساند و اميد به زندگي با توسل در وي بيشتر مي‌شود.
عسل بديعي، مريم سعادت و آرش تاج در فیلم تلویزیونی «به سلامت بانو» به کارگردانی مرتضي متولي و تهیه کنندگی عباس رافعي ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو
فیلم سینمایی «کوکی» به کارگردانی یان سوراک و تهیه کنندگی اریک آبراهام، چهارشنبه 14تیرماه ساعت 14: 30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: آندورا یک خرس عروسکی کوچک دارد که مادرش به خاطر اینکه کهنه شده آن را دور می ریزد. آندورا آرزو می کند که بلایی سر عروسکش نیاید. دعا و یا آرزوی او باعث می شود زمانی که غلطکی درحال له کردن زباله‌ها می باشد، خرس جان گرفته و از آن نقطه فرار کند.
پنک سوراک و یری ماچاسک درفیلم سینمایی «کوکی» محصول سال 2010 کشور جمهوری چک بازی کرده‌اند.

****************************
چهارشنبه 14تیرماه ساعت 30/ 21 «کلاه قرمزی91» به کارگردانی حمید جبلی و ایرج طهماسب از شبکه دو سیما پخش می شود.
موضوع این قسمت از کلاه قرمزی علاقه داشتن به کارهای مختلف است که در سه بخش مورد صحبت قرار می گیرد.
بخش1:
کلاه قرمزی درباره علاقه مندی خاصی که دارد شروع به صحبت می کند. او به درس نخواندن علاقه دارد و حالا هم شرمنده است که معملش به او گفته است «با سواد».
بخش 2:
همسر فامیل دور، «دوره» دست پخت خیلی بدی دارد و حالا هم از راه دور آمده و برای همه غذا آورده. اما فامیل دور، دست به دامن آقای مجری شده تا به واسطه او از خوردن دست پخت همسرش معاف شود.
بخش 3:
آقای مجری در حالی که در حال خشک کردن موهای پسرعمه زا است با بچه‌ها درباره آدم‌هایی صحبت می کند که به انجام کاری علاقه دارند اما انجام آن را بلد نیستند. مثل همسر فامیل دور که به آشپزی علاقه دارد اما دستپخت خوبی ندارد و...

****************************
انیمیشن «مینا و پلنگ» به کارگردانی محمد کوچکی، پنجشنبه 15تیرماه ساعت 17: 30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان این انیمیشن آمده: دختری به نام مینا به همراه پدر ومادربزرگش زندگی می کند. روزی مینا به همراه مادربزرگش به جنگل رفته، ولی در آنجا گم می شود. او در جنگل با یک بچه پلنگ دوست می شود. درادامه ماجراهای زیادی برایشان پیش می آید که باعث عمیق ترشدن دوستیشان می شود. ولی وقتی مردم مینا را پیدا کرده وبه روستا برمی گردانند، بچه پلنگ دلش برای مینا تنگ شده و برای دیدن او به روستا می رود.

****************************
فیلم تلویزیونی «کاشی 313» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی یحیی منصور مؤید، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 23: 45 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان این فیلم با بازی زهرا سعیدی، مریم کاویانی، یاسرجعفری، نیلوفرشهیدی و افشین سنگ چاپ آمده: در خانه‌ای قدیمی و کلنگی درجنوب شهر که در اتاق‌های دور تا دور چهار خانواده مستاجرند. کلیه ساکنان خانه به مناسبت فرا رسیدن روز نیمه شعبان در تکاپو می باشند و به همین مناسبت قراراست کلیه ساکنین جهت ادای نذورات خود جشنی را درهمان جا برگزارکنند. برای برگزاری این جشن وامی از مسجد محل دریافت شده که نحوه ی پرداخت بین خانواده‌ها تقسیم می شود. در حین اینکه هر کدام از افراد این خانواده‌ها مشغول کاری هستند پلاستیک حاوی پول مفقود می شود، بعد از مطلع شدن کلیه افراد از واقعه همه مشغول به جسستجو و وارسی جای جای خانه می شوند که نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود و شبهه بین ساکنین ایجاد می شود که منجر به درگیری لفظی و فیزیکی می شود.

*****************************
فیلم سینمایی «خواهر زاده‌های ماجراجو» به کارگردانی مارتین مایه رنارد و تهیه کنندگی مایکل اوبل، جمعه 16 تیرماه ساعت 17: 30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی پیترمایگند و ماتیلده هوگ کلبن آمده: آقای «اریک لوند» استاد دانشگاه در رشته جامعه شناسی و تعلیم و تربیت کودکان، در راستای تحقیقات و مطالعاتش، در جستجوی یافتن دلایل عدم تفاهم و درک متقابل فرزاندان و والدینشان می باشد و اینکه چرا در جوامع غربی ارتباط بین والدین و فرزاندانشان سردتر شده و نیزعشق میان زن و شوهر نیز دیگر آن دوام و ثبات سالهای قبل را ندارد.
*****************************
فیلم سینمایی «پدر بزرگ» به کارگردانی مجید قاری زاده، جمعه 16 تیرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: حسین و فخری زوج جوانی هستند که به همراه فرزند کوچکشان محمد در خانه پدری حسین زندگی می کنند، فخری تمایل دارد. یک آپارتمان دربالای شهربخرند ولی پول ‌آن‌ها برای خرید منزل کافی نیست. فخری و برادرش جمشید به حسین پیشنهاد فروش خانه پدری‌اش را می دهند، ولی حسین نمی‌پذیرد و پدرش نیز با این مسئله مخالف است و همین امر باعث اختلافاتی بین زن و شوهر می‌شود و فخری به خانه برادرش می رود. حسین با پدرش صحبتهایی می‌کند که باعث رنجش پدرش می‌شود.
جمشید مشایخی، جهانگیرالماسی، آهوخردمند، زنده یاد حسین کسبیان و نسرین مقدم درفیلم سینمایی «پدر بزرگ» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه سه
چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 19 فیلم تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی، از شبکه سه سیما پخش می شود.
داستان این فیلم تلویزیونی درباره مردی است كه نمی‌خواهد قبول كند بازنشستگی پایان دوران فعالیت اوست.
صمد قیصری، كارمندی است كه پس از سال‌ها فعالیت در اداره‌اش، حكم بازنشستگی دریافت می‌كند. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ای استیجاری زندگی می‌كند و البته ارتباط خوبی هم با صاحبخانه‌اش دارد، اما بازنشستگی او باعث می‌شود ماجراهای مختلفی برای او و اطرافیانش به وجود آید.
حمید لولایی، علی صادقی، مریم سعادت، غلامرضا نیكخواه، افسانه ناصری و اشكان اشتیاق، اصغر حیدری، كریم قربانی، مرجانه گلچین، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، اكبر وارث، مهدیه تقی‌پور، فرزاد حاتمیان و فتح‌الله طاهری از دیگر بازیگرانی هستند كه در این فیلم تلویزیونی نقش‌آفرینی می‌كنند.

****************************
فیلم سینمایی «در جستجوی خواستگار» به کارگردانی حسین آقا هرندی و تهیه کنندگی علي پورکياني و حسين آقاهرندي، چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 23: 30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
در این فیلم می بینیم: فريد مديرعامل يکي ازشرکت‌هاي کامپيوتري, درجشن 32 سالگي دخترش فروغ با شنيدن متلک‌هايي از اقوام و اطرافيان در رابطه با ترشيدگي دخترش ناگهان توجه اش به چين و چروک‌هاي زيرچشم او جلب مي‌شود و مي‌فهمد که سن دخترش براي ازدواج بالا رفته است و اين موضوع را با همسرش نسرين درميان مي‌گذارد و سراين موضوع بگو مگو ئي بين آنها شکل مي‌گيرد.
مونا فرجاد، افسانه چهره آزاد و سياوش طهمورث درفیلم سینمایی «درجستجوی خواستگار» بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «قاتلین پیرمرد» به کارگردانی اصغرنعیمی و تهیه کنندگی حسن توکل نیا، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 11: 30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، محسن قاضی مرادی و علی صادقی و با حضور نادر سلیمانی و نویسندگی مهدی کیاآمده: بهادر و بهاره، زوج جوانی که برای آغاز زندگی مشترک خود گرفتار موانع و مشکلات اقتصادی هستند، به توهم وخیال اینکه سرقت از پیرمردی تنها، راه حل مشکلات آنهاست، شبانه واردخانه او می شوند.

****************************
فیلم تلویزیونی «ول کن دستمو» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی محمد رضا مفیدی، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 14: 30 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: صابر یک زندانی سابقه داراست که دوران محکومیت خود را می گذراند. دختر و دامادش به زندان می روند و از رئیس زندان خواهش می کنند، او را چند روز برای مراسم عروسی شان آزاد کند. رئیس زندان با وجود سنگینی پرونده، دو روز به صابر اجازه مرخصی می دهد. صابر به همراه یک مامور به نام اکبری، از زندان خارج می شود تا همراه دو همسر و فرزندش مقدمات عروسی را مهیا کند.
علی صادقی، لاله صبوری، سیروس گرجستانی، فرید شکرابی و نفیسه روشن در فیلم تلویزیونی «ول کن دستمو» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «رفیق فابریک» به کارگردانی علي رضا نجف زاده و تهیه کنندگی محمد شايسته، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی مهران غفوريان، رامين ناصر نصير وحسين رفيعي آمده: شاپور و صمد دو دوست خوب و صمیمی هستند که در فست فود آقای بهرامی کارمی کنند. صمد درآشپزخانه مشغول است و شاپور هم غذاها را با موتور به مشتری می رساند. آقای بهرامی به خاطر سوزاندن سوسیس‌ها قصد دارد صمد را که دانشجوی پزشکی است بیرون کند و شاپور هم بخاطر صمد وارد جر و بحث شده و بهرامی او را هم بیرون می‌کند. آنها به دنبال کار می گردند و در یک سرای سالمندان که خانم سلطانی آنجا را اداره می کند، کار پیدا می کنند.

****************************
فیلم سینمایی «فرار نیمه شب» به کارگردانی مارتین بریس، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 23: 30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: «جک والش» پلیسی است که دراثرتوطئه رئیس باند جنایتکاران اخراج و درمعرض محاکمه است. وی دریک آژانس کارآگاهی کارمی کند. روزی ازوی می خواهند، جک مارادوکاس حسابدارشرکتی را که میلیون‌ها دلار اختلاس و فرارکرده است را بیابد. جک پس از یافتن مارادوکاس می فهمد، او حسابدار همان خلافکاری است که برایش پاپوش درست کرده و باعث اتهامش شده است.
رابرت دنیرو و چالز گرودین درفیلم سینمایی «فرارنیمه شب» محصول سال 1988 کشور آمریکا بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «حمله به بلوک» محصول سال 2011 کشورانگلستان، جمعه 16 تیرماه ساعت 11: 30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.
جان بوآگای و جوذی ویتاکر در فیلم سینمایی «حمله به بلوک» به کارگردانی جو کورنیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «پرواز» به کارگردانی ویکرامادیتیا موتوانه وبابازی رونیت روی و رام کاپور، محصول سال2010 هند، جمعه 16 تیرماه ساعت 30/14ازشبکه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم امده: پسري به نام «روهان» به همراه چند تن از دوستانش در يک شبانه روزي تحصيل مي‌کنند، روزي آنها از مدرسه فرار مي‌کنند و به سينما مي‌روند که همين باعث اخراج آنها از مدرسه مي‌شود. روهان به نزد خانواده اش باز گردانده مي‌شود، او که سالها پيش پدر و مادرش را از دست داده مجبور است تا به همراه دايي مستبد و بداخلاقش و برادر کوچکش"ارجون" در آن خانه زندگي کند. دايي اش او را وادار مي‌کند تا برخلاف آرزويش که نويسنده شدن است در يک کالج مهندسي تحصيل و روزها در کارخانه اش کار کند. دايي شديداً مخالف نويسنده شدن روهان است حتي دفتر اشعار و نوشته‌هاي او را نيز مي‌سوزاند.

****************************
فیلم سینمایی «سقوط آزاد» به کارگردانی جورج مونتسی، محصول سال 1995 کشورهای کانادا و آمریکا، جمعه 16 تیرماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی ویلیام دووان و اسکات هایلند می بینیم: "باب" خلبان با تجربه هواپيما در يكي از پروازهايش به دليل نقص فني و اهمال كاري تكنسين‌هاي هواپيما دچارمشكل مي‌شود. اين فيلم تلاش باب براي جلوگيري از سقوط هواپیما و نجات جان مسافران است, چند تن ازمسافران هواپيما پس ازگذراندن اين تجربه در زندگي خود تغييراتي ايجاد مي‌كنند و سعي مي‌كنند انسان‌هاي بهتري شوند.

شبکه چهار
فیلم سینمایی «وکیل لینکلن سوار» به کارگردانی براد فادمن و تهیه کنندگی سیدنی کیمل و ریچارد رایت، چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 21 ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود.
داستان این فیلم سینمایی درمورد پسرپولداری است که همراه با مادرخود صاحب یک آژانس املاک است. یکی ازمشتریان این آژانس، دختر جوانی است که بواسطه عدم توانایی پرداخت کرایه خانه اش قصد تعویض خانه خود و نقل مکان به یک آپارتمان کوچک تر و ارزان تر را دارد. با مراجعه مکرر دختر به آژانس، پسربه او علاقمند می شود و غافل از این که دختر نامزد دارد، از او تقاضای ازدواج می کند و ازسوی دخترجواب رد می شنود.
ماتیو مک کونای، ماریسا تامی و جاش بوکاس در فیلم سینمایی «وکیل لینکلن سوار» محصول سال 2010 کشورآمریکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 16 فیلم سینمایی «سفر» به کارگردانی مایکل وینتر باتم و با بازی راب بریدان و استیو کوگان، محصول سال 2010 کشورانگلستان ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد.
در خلاصه فیلم آمده: استیو از سوی مجله‌ای که در آن کار می کند؛ مأموریت می یابد که به رستوران‌های روستایی و کوهستانی کشورسفر کرده و ازبهترین غذاها مقاله‌ای تهیه کند. همسر استیو که گرفتار بیماری مادرش درشهر دیگری است، ازهمراهی او سر بازمی زند. پس استیو موضوع را با دوست قدیمی اش درمیان گذاشته، از او برای این سفر دعوت به عمل می آورد. راب و استیو که دو روحیه کاملاً متفاوت با یکدیگر دارند؛ مجبورند به نوعی همدیگر را تحمل کنند تا این سفر سرآید.

 ****************************
فیلم سینمایی «مرد نفوذی» به کارگردانی ا سپایک لی، جمعه 16 تیرماه ساعت 20: 30 درقالب برنامه «سینما4» از شبکه چهارسیما پخش می شود.
داستان فیلم بابازی دنزل واشنگتن وجودی فاستر، محصول سال 2006 آمریکا ازاین قراراست که: یک گروه سارق حرفه‌ای در قالب کارگران نقاشی ساختمان وارد یک موسسه مالی می شوندو آنها کارکنان را گروگان می گیرند.

شبکه تهران
9 صبح روز پنجشنبه 15 تیرماه انیمیشن «افسانه آرش» به کارگردانی و تهیه کنندگی عليرضا كاويان راد، ازتولیدات مرکزپویانمایی صبا روی آنتن شبکه تهران می رود.
این انیمیشن داستان آرش کمانگیراست که در فضاي جنگ بين ايران و توران توسط خرداد و خورشيد بزرگ مي‌شود. وي از كودكي، توانايي و شجاعت خود را در عرصه‌هاي گوناگون به اثبات مي‌رساند. افراسياب، پادشاه توران مرز ميان ايران و توران را به رها كردن تيري وا مي‌گذارد. تير را در نهايت آرش پرتاب مي‌كند كه در ناباوري تا آن سوي جيحون مي‌رود و بر تنه درخت گردويي مي‌نشيند.

****************************
پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 13: 30 فیلم سینمایی «تخم مرغ‌های فاسد» به کارگردانی توني مارتين، محصول سال 2003 کشوراستراليا ازشبکه تهران پخش می شود.
دراین فیلم با بازی بيل هانتر، ميك مالوي، باب فرنكلين و جودي لوسي می بینیم: قاضي پونگرين با وصل كردن گاز به درون لوله اگزوز ماشين خود، سعی دارد خودكشي كند. وقتی از حال می رود، ماشينش به حركت درآمده و از درون يك مركز خريد سر در مي‌آورد و شلوغي‌هايي را موجب مي‌شود. بن و مايك دو پليس كه كمي كودن و بي دست و پا هستند، به سمت قاضي شليك مي‌كنند و اين باعث مي‌شود كه رئيس آنها داگ گيليزپي آنها را مورد مواخذه قرار دهد و به آنها كاهش رتبه بدهد.

****************************
40 دقیقه بامداد روزجمعه 16تیرماه فیلم سینمایی «بارون سرخ»از شبکه تهران بازپخش می شود.
توماس کوتنیک، توماس ایبل، آلبرت فرانک و ماتیاس شویفردرفیلم سینمایی «بارون سرخ» به کارگردانی نیکلای مالر اس چون، محصول سال 2008 کشورهای آلمان و انگلستان بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «جدال نا برابر» جمعه 16 تیر ماه ساعت 13: 30 ازشبکه تهران پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: با آب شدن یخ‌های قطبی دو موجود قبل از تاریخ که کوسه‌ای غول آسا و اختاپوسی عظیم الجثه هستند، آزاد می شوند. کوسه به آبهای آمریکا و اختاپوس به آبهای ژاپن حمله می کنند و باعث مرگ و میر زیادی می شوند. دراین میان اما مک نیل به همراه استاد ش سندرز و یک دانشمند ژاپنی به نام شیمادا سعی می کنند که در این مورد تحقیقاتی به عمل آورند. اما دولت آمریکا آنها را دستگیر می کند و سعی می کند دانش آنها را در جهت نابودی این موجودات به کار بگیرد.
فیلم سینمایی «جدال نا برابر» با بازی لورنزو لاماز، دی بورا گیبسون و ویک چائو محصول سال 2009 در کشور آمریکا ساخته شده است.

شبکه شما
فیلم تلویزیونی «بن بست هوشنگ» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی شهرام الماسی مقدم، از تولیدات صدا و سیمای مرکزهمدان، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 13: 30 از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: هوشنگ ظاهراً دست از کارهای خلاف خود کشیده، اما خانواده اش به ویژه خواهر زنش لطیفه به او بی اعتقادند. روزی فضلی همدست سابق هوشنگ، او را برای سرقت از خانه اعیانی راضی می کند. اما برزگر، صاحب خانه، آن‌ها را حین ارتکاب جرم دستگیر و درهمان لحظه وانمود می کند که هوشنگ را به جای فرزندش حسام گرفته است و ازبی وفایی او و قطع رابطه اش با خود شکوه می کند.
اردلان شجاع کاوه، نادرسلیمانی، محمد افشار و رابعه اسکویی درفیلم تلویزیونی«بن بست هوشنگ» به ایفای نقش پرداختند.

****************************
فیلم تلویزیونی «خواب نرگس» به کارگردانی مریم فتحی فر و تهیه کنندگی عباس زارع، پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 22: 30 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پدر نرگس به تازگی درگذشته است. برادرش حجت که قرار است جایگزین پدر و نان آور خانه شود به سربازی می رود. مریم خواهر کوچک نرگس بیماراست و مادرش درمانده شده. نرگس به پیشنهاد مراد، دلال روستا، برای کاربه خانه‌ای درشهر می رود تا کمک حال زنی درشرف زایمان شده و از کودک او نگهداری کند.
آرمیتا مرادی، فاطمه طاهری، مریم رستمی و سید جلال طباطبائی، درفیلم تلویزیونی «خواب نرگس» ازتولیدات صدا و سیمای مرکزمازندران هنرمندی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «آخرین خواب بارانی» به کارگردانی ابوالفضل عطار و تهیه کنندگی هاشم عطار، جمعه 16 تیرماه ساعت 13: 30 ازشبکه شما پخش می شود.
درخلاصه فیلم با بازی غزل صارمی، احمد یارعلی، بهناز سلیمانی و محسن کریمی آمده: ریحانه دچار تلاطم روحی و توهماتی است و همسرش صادق عامل این وضعیت را ازدست دادن جنینش می داند که برای سومین بار رخ داده است. ریحانه و صادق درخانه‌ای زندگی  می کنند که صاحب آن فوت کرده است. شبی ریحانه با دختربچه‌ای تصادف می کند، اما ظاهراً مشخص می شود که این نیز یک توهم بوده است.

شبکه نمایش
انیمیشن «عصر یخبندان 1» به کارگردانی کریس ودج و کارلوس سالدانها و تهیه کنندگی لوری فورته چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 15 ازشبکه نمایش پخش خواهد شد.
داستان انیمیشن «عصر یخبندان 1» درمورد یک سنجاب شیطان و بازیگوش است که به خاطر یک فندق دریخ گیرکرده و شروع به بیرون آوردن این فندق از داخل یخ‌ها می کند. بالاخره با کلی زحمت این فندق را از داخل یخ‌ها بیرون می آورد، ولی با این کار باعث شکستن یخ‌ها می شود و عصر یخبندان آغاز می شود.

****************************
فیلم سینمایی «طوفان کامل» به کارگردانی ولفگانگ پيترسون چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می¬شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: بيلي تاين كه ناخداي ماهر و كاركشته يك كشتي ماهيگيري است، چند وقتي است كه نتوانسته به‌اندازه ي كافي صيد كند و ازسوي صاحب كشتي تهديد مي‌شود كه درصورتي كه به همين رويه ادامه دهد، كارش را از دست خواهد داد. بيلي تصميم مي‌گيرد به سرعت، دوباره عازم دريا شود و اين بارهرطور شده با دست پربازگردد.
جرج كلوني، مارك والبرگ، دايان لين و جان سی ریلیدردرفیلم سینمایی «طوفان کامل» محصول سال 2000 کشورهای آمریکا و آلمان در ژانرماجراجويي، درام، حادثه‌اي و مهيج بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «پلنگ صورتی1»، «بالاتر از خطر» و «گل» چهارشنبه 14 تیرماه ساعت13: 20، 17 و 19 ازشبکه نمایش پخش می شود.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «دوبلکس»، «عصر یخبندان 2»، «دلایل اصلی»، «وطن، ما، مردم 1»، «جنگ ستارگان 2» و «سکوت بره ها» روز پنجشنبه 15 تیرماه ساعت 13: 20، 15، 17، 19، 21و 23 ازشبکه نمایش پخش می شود.

****************************
فیلم سینمایی «عصر یخبندان 3» به کارگردانی کارلوس سالدانا، جمعه16 تیرماه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.
داستان درمورد ورود به سرزمین دایناسورها می¬باشد. دیگو، الی، سید و باقی حیوانات واردمنطقه جدیدی می شوند که در آن دایناسورها زندگی می کنند. سید که ازسه تخم مراقبت می کند. بعد ازاینکه آنها سرازتخمشان بیرون می آورند، متوجه می شوند که سه بچه دایناسورهستند، سید ازآنها مراقبت می کند و با ورود مادر دایناسورها سید همراه با بقیه بچه دایناسورها رفته و ازگروه جدا می شود.
فیلم سینمایی «عصر یخبندان 3» محصول سال 2009 کشور آمریکا است.

****************************
فیلم‌های سینمایی و انیمیشن «دکتر دولیتل»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «وطن، ما، مردم 2»، «قاتلین پیر زن» و «نویسنده مرگ» روز جمعه 16 تیرماه ساعت 13: 20، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

 

منبع تابناك

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه