پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ایران قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا شد

ورزش

ایران قهرمان کشتی فرنگی جوانان آسیا شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با کسب 5 مدال طلا، یک نقره و دو برنز و 75 امتیاز با اقتدار قهرمان آسیا شد.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | Buy now Converse RUN STAR MOTION HI - 171545C

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا تیم ایران توسط علی ارسلان در وزن 60 کیلوگرم، رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم، پیام بویری در وزن 74 کیلوگرم، علی شریفی در وزن 84 کیلوگرم و محمد ابراهیمی در وزن 96 کیلوگرم صاحب مدال طلا و بهروز ملکی در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره و در اوزان 50 و 120 کیلوگرم توسط رضا خدری و بابک رزمپوش صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران در تمامی اوزان صاحب مدال شد و با کسب 75 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تیم های قرقیزستان و قزاقستان نیز به ترتیب با کسب 51 و 50 امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج فرنگی کاران ایران در روز دوم رقابت ها به شرح زیر است:

در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر گاناجات آکیلبیک از قزاقستان را شکست داد اما در دور سوم با نتیجه یک بر یک مغلوب آنیل از هند شد و به دیدار رده بندی رفت خدری در این دیدار ریوتا سایتو از ژاپن را 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 120 کیلوگرم بابک رزمپوش پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر آوارزد از مغولستان را شکست داد، وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل لیو بین از چین شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار نیز با نتیجه 8 بر صفر سونو از هند را شکست داد و به مدال برنز رسید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه