پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رقابتهای کشتی جام استفان سرکیسیان؛ کریمی مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را برگردن آویخت

ورزش

رقابتهای کشتی جام استفان سرکیسیان؛ کریمی مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم را برگردن آویخت

کشتی‌گیر ایران به مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم تورنمنت استفان سرکیسیان دست یافت.

Oakley MOD5 MIPS SNOW HELMET – ADULT - SneakersbeShops | lebron x for 50 dollars , Kids Air Jordan — Rebel Occupation

به گزارش خبرگزاری مهر، بیستمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام استفان سرکیسیان روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه 1394 در سالن میکا شهر ایروان پایتخت ارمنستان برگزار شد و تیم ایران در پایان توسط علیرضا کریمی و محمدحسین محمدیان در اوزان ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا و بهنام احسان پور در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در مسابقات روز دوم (یکشنبه) و در وزن ۸۶ کیلوگرم علیرضا کریمی کشتی گیر کشورمان  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر سوسلان کتسیوف دارنده مدال برنز جهان (۲۰۱۰) از روسیه  با نتیجه ۶-۰ به پیروزی رسید. کریمی در مرحله بعد  مقابل ولادیسلاو والیف دارنده مدال طلای جوانان جهان (۲۰۱۳) از روسیه با نتیجه ۴-۰ به برتری دست یافت. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز نودار اگادزه از گرجستان را با حساب ۱۸-۸ و ضربه فنی مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. کریمی در دیدار نهایی با توجه به حاضر نشدن سوسلان تگیف نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۸ پکن از ازبکستان به روی تشک قهرمان شد. موسی مرتضالیف از ارمنستان و ولادیسلاو والیف از روسیه به مدال برنز وزن ۸۶ کیلو دست یافتند.

در دیگر مسابقات روز دوم در وزن ۶۱ کیلوگرم والودیا فرانگولیان از ارمنستان با شکست گئورگی ترتریان از روسیه به مدال طلا دست یافت .خان اوندارای از روسیه و  گور توروسیان از ارمنستان نیز مدال برنز را به گردن آویختند.

دروزن ۷۰ کیلوگرم یوگنی ژربایف از روسیه با ضربه فنی خلیل امینوف دیگر هموطن خود را با شکست بدرقه کرد و صاحب گردن آویز طلا شد.در مسابقات رده بندی این وزن لیوان هورانیسیان از ارمنستان و رستم دزافاریان از اوکراین با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال برنز شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلو لیوان بریانیدزه از  ارمنستان با پیروزی مقابل دیوید مودزمانشویلی از گرجستان مدال طلا را به گردن آویخت.مدال های برنز این وزن به واهه سیمونیان و گئورگی ساکاندلیدزه از گرجستان رسید.

نتایج مسابقات روز نخست نیز به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلو گرم محمد حسین محمدیان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر ماگومد گادجی ناراو از مقدونیه با نتیجه ۱۲-۱۰ به برتری دست یافت. محمدیان در مرحله یک چهارم پایانی مقابل یوگنی کولومیتز از روسیه با نتیجه ۷-۱ پیروز شد. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی  وین میچالاک از آمریکا را ۹-۳ شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت. وی در دیدار فینال پاولو اولینیک نفر سوم جهان و اول اروپا (۲۰۱۳) از اوکراین را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید. ماگومد موسی اف از قزقیزستان و وین میکالاک از آمریکا  مدال برنز این وزن را تصاحب کردند.

بهنام احسان پور کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان که در وزن ۶۵ کیلو گرم به میدان رفته بود، ابتدا مقابل اول منگی مورتای از روسیه با نتیجه ۶-۵ مغلوب شد و با توجه به صعود حریف روسی به فینال کشتی گیر کشورمان پس از حضور در شانس مجدد ابتدا کنستانتین خابالاشویلی از گرجستان را ۳ بر صفر شکست داد و به دیدار رده بندی رسید وی در این دیدار نیز با نتیجه ۷ بر ۲ تیتال دزافاریان از اوکراین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید. دیگر برنز این وزن را الوکمان ممدوف از قرقیزستان تصاحب کرد، در مسابقه فینال دیوید صفریان برابر اول منگی مورتای از روسیه با نتیجه ۶-۳ به برتری دست یافت و مدال طلا را به گردن آویخت.

در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا اطری پس از استرحت در دور اول، در مرحله بعد مقابل اول آرتیش از روسیه با نتیجه ۴-۰ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر روسیه در دور بعد مقابل هم وطن خود، اطری از دور رقابت ها کنار رفت. در این وزن خینجا گوشویلی از گرجستان با پیروزی مقابل اول هوریش دوندوک از روسیه به مدال طلا دست یافت. مدال های برنز این وزن به گاریک بارسقیان از ارمنستان و اسمات نادربیک الو از قرقیزستان رسید.

در وزن ۷۴ کیلو گرم که نماینده ای از کشورمان حضور نداشت؛ دیوید تیلور از آمریکا و کاخابرهوژبتی از روسیه به دیدارنهایی راه پبدا کردند که در پایان دیوید تیلور  با شکست حریف خود به مدال طلا رسید. همچنین گیا چیخلادزه از اوکراین و گریگور گریگوریان از ارمنستان به مدال برنز دست یافتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه