جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کشتی فرنگی نوجوانان ایران با پنج مدال تیم سوم جهان شد/ جهش 5 پله ای نسبت به سال قبل

ورزش

کشتی فرنگی نوجوانان ایران با پنج مدال تیم سوم جهان شد/ جهش 5 پله ای نسبت به سال قبل

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب پنج مدال به کار خود در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان پایان داد تا در رده سوم جهان قرار گیرد.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Air Jordan Sneakers

به گزارش ایسنا، در روز دوم این رقابتها که در اسلواکی برگزار می شود، تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران صاحب یک مدال طلا، یک مدال نقره و سه برنز شد تا با 43 امتیاز پس از روسیه و آذربایجان 49 امتیازی، در رده سوم رده بندی تیمی قرار گیرد. این در حالی بود که ایران در سال قبل به عنوانی بهتر از هشتمی جهان نرسیده بود و حالا فرنگی کاران نوجوان جهشی پنج پله ای داشتند.


آرمان علیزاده در وزن 76 کیلوگرم چهره طلایی ایران بود، محمدرضا آقانیا به مدال نقره وزن 50 کیلوگرم رسید و علیرضا نجاتی، پویا ناصر پور و کرامت عبدولی در اوزان 42، 46 و 58 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.


در روز پایانی این پیکارها و در فینال وزن 76 کیلوگرم آرمان علیزاده مقابل نیکات عبدالله یف از جمهوری اران (آذربایجان) قرار گرفت که با برتری مقابل این حریف، مدال طلای جهان را بر گردن انداخت.


در مسابقه رده بندی وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی به مصاف هایک ملکیان از ارمنستان رفت که در یک کشتی دیدنی 9 بر 4 پیروز شد و بر سکوی سوم جهان ایستاد.


همچنین پویا ناصر پور برای تصاحب مدال برنز وزن 46 کیلوگرم با لیهای پتیچ از مولداوی مصاف کرد که با کسب برتری 4-3 صاحب مدال برنز شد.


در روز نخست مسابقات هم محمدرضا آقانیا در وزن 50 کیلوگرم صاحب مدال نقره شده بود و کرامت عبدولی به مدال برنز وزن 58 کیلوگرم رسیده بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه