چهارشنبه, 05ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش دانش‌آموزان کشتی آزاد ایران با کسب 7 مدال رنگارنگ قهرمان آسیا شدند

ورزش

دانش‌آموزان کشتی آزاد ایران با کسب 7 مدال رنگارنگ قهرمان آسیا شدند

روزنامه اطلاعات، تیم کشتی آزاد دانش‌آموزان ایران در بازی‌های بچه‌های آسیا ـ 2012 روسیه با کسب سه مدال طلا، دو نقره و دو برنز به مقام قهرمانی دست یافت‎.

Air Jordan 3 Blue Cement CT8532 400 Release Date 1 | Nike WMNS Dunk Low Purple Pulse (2021) - nike air max 90 jacquard infrared light - DM9467 - 500

در سومین روز از رقابت‌های کشتی کودکان آسیا، افشین رحمانی دروزن 38‏‎ ‎کیلوگرم با استراحت در دور اول، در مسابقه دوم خود حریف سیبریایی خود را شکست داد‎ ‎ودردیدار سوم کشتی گیر ساخایی را مغلوب کرد و راهی مرحله نهایی‎ ‎شد.رحمانی در دیدار پایانی حریف آذربایجانی را از پیش رو برداشته‎ ‎وبه مقام قهرمانی ومدال طلا دست یافت.

دروزن 60 کیلوگرم، سامان شجاعی در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم، کشتی گیر ساخایی را از پیش رو برداشته ودر جدال سوم، حریف قدرتمندی از‎ ‎ساخا را مغلوب و به فینال راه یافت.

شجاعی با کشتی گیر جمهوری آذربایجانی سرشاخ شد که در جدالی نفس گیر‎ ‎توانست با قدرت هر چه تمام‌تر این حریف را شکست داده و به مدال ارزشمند طلا‎ ‎دست یابد‎. ‎

در 76 کیلوگرم، آرش نیرآبادی در دور نخست به مصاف حریف کره‌ای (جون مین وانگ) رفت و بعد از‏‎ ‎پیروزی قاطع مقابل وی، مقابل «والیف» از ساخا برنده شد.

او در دیدار‎ ‎پایانی «قربانف» از جمهوری آذربایجان را 4 بر صفر شکست داد و سومین مدال طلا را برای کاروان اعزامی کشورمان به ارمغان آورد.

دروزن 50 کیلو نیز مجتبی عموزاد در دور اول به قرعه استراحت خورد و در دور‏‎ ‎دوم، حریف سوری خود را از پیش رو برداشت ودر دیدار سوم، نتیجه را به کشتی‎ ‎گیر مغولی واگذار کرد.

عموزاد در ادامه با بد شانسی مواجه شد و در مقابل حریف خود از‎ ‎ساخا شکست خورد و شانس کسب مدال برنز را هم از دست داد‎.

تیم کشتی آزاد دانش آموزان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2‏‎ ‎برنز قهرمان بازی‌های بچه‌های آسیا شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه