پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید - اسپانیا؛ تمام آزادکاران کشورمان طلا گرفتند

ورزش

رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید - اسپانیا؛ تمام آزادکاران کشورمان طلا گرفتند

خبرگزاری فارس: در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جایزه بزرگ مادرید که از روز گذشته در اسپانیا آغاز شده بود، تیم ایران در تمام اوزان صاحب مدال طلا شد.

FW0663 - adidas samba ireland live score last night - adidas Futurenatural Shoes Vivid Red Mens | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - nike shox pet print pages for kids free dinosaur

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا» و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آلکسی شیماروف کشتی‌گیر روسی‌الاصل تیم بلاروس و دارنده مدال طلای جهان در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر در کلینچ به پیروزی رسید. وی در نیمه نهایی نیز با برتری مقابل فاتح چاکراوغلو، دارنده مدال طلای اروپا از ترکیه به دیدار فینال راه یافت. قاسمی در دیدار پایانی نیز در دو تایم از سد دانیل لیگتی نفر اول رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره اروپا و دارنده مدال‌های نقره و برنز اروپا گذشت و صاحب مدال طلا شد.

صادق گودرزی در 74 کیلو در دور نخست حاجی‌یف کشتی‌گیر روسی الاصل تیم فرانسه را در دو تایم با نتایج مشابه 6 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم کشتی‌گیر پرویی را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. گودرزی با پیروزی مقابل گابور هاتوش کشتی‌گیر المپیکی مجارستان و دارنده مدال برنز جهان در دو تایم با نتیجه یک بر صفر و 2 بر صفر گذشت و فینالیست شد. وی در فینال روبرتی نماینده ونزوئلا، نفر پنجم رقابت‌های جهانی ترکیه را در دو تایم شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

احسان لشگری در 84 کیلو در دور اول مقابل دانیل دیاز از ونزوئلا نفر اول رقابتهای گزینشی المپیک در چین در سه تایم به پیروزی رسید. در این مسابقه تایم اول با کلینچ به سود این حریف به پایان رسید اما در تایم‌های دوم و سوم لشگری با نتیجه 4 بر یک و 2 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم نیز مقابل بینیچی از ترکیه در سه تایم به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. لشگری در این مرحله از سد کشتی‌گیر بلاروس گذشت و فینالیست شد. لشگری در دیدار پایانی در دو تایم از سد مراد گایداروف، دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن و مدال نقره جهان از بلاروس گذشت و صاحب گردن آویز طلا شد.

حسن رحیمی در 55 کیلو در دور نخست مک فارلان از انگلیس را در دو تایم شکست داد و در دور دوم  مک کینا دیگر نماینده این کشور را در دو تایم مغلوب کرد و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گنادی تولبیا کشتی‌گیر کهنه‌کار مولداویایی و دارنده مدال نقره جهان و برنز اروپا که مدتی است برای کشور موناکو کشتی می‌گیرد، به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. رحیمی در دیدار پایانی در دو تایم از سد شاگاپولیف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رضا یزدانی در 96 کیلو که در دور نخست حریفی از اسپانیا را مغلوب کرده بود در دور دوم نیز کشتی‌گیری از مصر را شکست داد. یزدانی در نیمه‌نهایی نیز از سد کشتی‌گیری از ترکیه گذشت و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در فینال یانکوفسکی از بلاروس را ضربه فنی کرد و صاحب مدال طلا شد.

مسعود اسماعیل‌پور در 60 کیلو در دور نخست فارغ از مصر را در دو تایم مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز در دو تایم از سد آشیروف از قزاقستان گذشت. اسماعیل‌پور در نیمه‌نهایی نیز مقابل کشتی‌گیر پرویی به برتری رسید و فینالیست شد. نماینده کشورمان در دیدار پایانی در سه تایم و با ضربه فنی دیه ترا از سنگال را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

مهدی تقوی در 66 کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم عثمانی از فرانسه را شکست داد و در نیمه‌نهایی نیز از سد کشتی‌گیر مجارستانی گذشت و فینالیست شد. تقوی در دیدار نهایی این مسابقات در دو تایم از سد ژولایف از قزاقستان گذشت.

رقابت‌های کشتی جایزه بزرگ مادرید با حضور 80 کشتی‌گیر المپیکی از 42 کشور روزهای شنبه و یکشنبه در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برگزار شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه