جمعه, 10ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کشتی نوجوانان جهان - باکو؛ محمدزاده در آستانه کسب مدال طلای آسیا/ حضور سه کشتی‌گیر در رده‌بندی

ورزش

کشتی نوجوانان جهان - باکو؛ محمدزاده در آستانه کسب مدال طلای آسیا/ حضور سه کشتی‌گیر در رده‌بندی

علی محمدزاده نماینده وزن 50 کیلوگرم تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان به دیدار فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان راه یافت.

JmksportShops , Chaussures, sacs et vêtements , Livraison Gratuite | lebron x for 50 dollars , Kids Air Jordan — Rebel Occupation

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله مقدماتی پنج وزن نخست کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان بعدازظهر امروز سه شنبه در شهر باکو جمهوری آذربایجان برگزار شد که علی محمدزاده در وزن 50 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، سمیر یاوری ، علی مظفری و حسین شهبازی در اوزان 58 ، 69 و 85 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی راه یافتند و مرتضی فرزین فر در وزن 42 کیلوگرم حذف شد.

بر این اساس در وزن 50 کیلوگرم علی محمدزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج 2- صفر، 2-2 و 6- بر یک اولکبیک ژولدوشبکوف از قرقیزستان و قهرمان سال 2012 آسیا را شکست داد.
 
وی در دور بعد نیز توانست با نتایج 2- صفر و 9- یک آندری واتسنکو از اوکراین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدزاده در این مرحله گئورگی لیژاوا از گرجستان را با نتایج 1- صفر و 1-1 شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف محمدزاده در دیدار فینال روسلام سوزکایف از آذربایجان است.
 

در وزن 58 کیلوگرم سمیر یاوری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج 4- 2 و 2- صفر از سد اردن باتارچولون از مغولستان گذشت. یاوری در دور بعد نیز سراج‌الدین حسن‌اف از ازبکستانی را با نتایج 5- 4 و 7- 4 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
 
وی برای حضور در دیدار فینال به مصاف تیموراز گوریف از روسیه رفت و با نتایج صفر- 5، 1- صفر و صفر- 1 شکست خورد و عصر امروز برای کسب مدال برنز بروی تشک می‌رود. در این وزن کشتی گیران روسیه و آذربایجان به دیدار فینال راه یافتند.
 
در وزن 69 کیلوگرم رضا مظفری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج 1- صفر و 5- صفر یرکبولان تیلیو از قزاقستان را شکست داد اما در دور بعد با نتایج 1- 3 و 1- 4 مغلوب اوماری گورجیدزه از گرجستان شد. مظفری با راه یافتن کشتی‌گیر گرجستانی به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها راه یافت.
 
وی در گروه بازنده‌ها با نتایج صفر- 5، 1- صفر و 1- صفر شکست داد تا عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف صبری صبریف از بلغارستان برود. در این وزن کشتی گیران گرجستان و اوکراین به دیدار فینال راه یافتند.
 
در وزن 85 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور اول در دور بعد با نتایج 1-1 ، صفر- 1 و 3-2 از سد ارن توران از ترکیه گذشت وی در دور سوم اریک تیله از آلمان را با نتایج صفر- 1، 3- صفر و 4- صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی رسید. شهبازی برای حضور در دیدار فینال به مصاف چرمن باگایف از جمهوری آذربایجان رفت و با نتایج 2- صفر و 2- یک مغلوب این کشتی گیر شد تا عصر امروز برای کسب مدال برنز بروی تشک برود. در این وزن کشتی گیران آذربایجان و روسیه در فینال حضور دارند.
 
در وزن 42 کیلوگرم مرتضی فرزین فر در دیدار نخست خود با نتایج 3- 1 و 8- صفر مغلوب آنتوان ژانژیگیتوف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، فرزین فر از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران روس و جمهوری آذربایجان به دیدار فینال راه یافتند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه