جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا -قرقیزستان؛ کسب سه مدال طلا و یک برنز در روز نخست

ورزش

کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا -قرقیزستان؛ کسب سه مدال طلا و یک برنز در روز نخست

خبرگزاری فارس:فرنگی‌کاران نوجوان تیم ملی با درخشش در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به سه مدال طلا و یک برنز دست یافتند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Giftofvision , Streetwear, Sneaker News and Release Dates

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا»،به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از ظهر امروز در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد که در پایان تیم ایران در اوزان 50، 54 و 63 کیلوگرم توسط رضا خدری، علی ارسلان و پرهام قنبری به مدال طلا و در وزن 58 کیلوگرم توسط مهدی نوروزی به مدال برنز دست یافت.

 در وزن 50 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست کشتی‌گیری از ترکمنستان را شکست داد و در دور دوم حریف قزاقستانی را مغلوب کرد. وی با شکست حریف خود در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت و در دیدار فینال نیز کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد تا صاحب مدال طلا شود. در این وزن کشتی‌گیران ترکمنستان و ازبکستان طور مشترک سوم شدند.

در وزن 54 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کشتی‌گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. ارسلان در دیدار فینال نیز کشتی‌گیر کشور میزبان را مغلوب کرد و به عنوان نخست دست یافت در این وزن کشتی‌گیران کره جنوبی و ازبکستان به طور مشترکاعنوان سوم را از آن خود کردند.

در وزن 63 کیلوگرم پرهام قنبری پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر ازبکستانی را مغلوب کرد و با غلبه بر حریف خود در دیدار نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافت. قنبری در دیدار نهايي کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد. کشتی گیران کره جنوبی و قزاقستان نیز در این وزن به طور مشترکاسوم شدند.

در وزن 58 کیلوگرم مهدی نوروزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم کشتی‌گیر کره جنوبی را شکست داد اما در دیدار سرگروهی شکست خورد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی با شکست کشتی گیر تاجیکستانی عنوان سومی مشترک را از آن خود کرد در این وزن کشتی گیر هندی اول شد، کشتی گیر قزاقستانی به عنوان دوم دست یافت و نماینده قرقیزستان نیز عنوان سومی مشترک را به دست آورد.

در وزن 42کیلوگرم احسان محمدی در دور نخست کشتی‌گیری از عراق را شکست داد اما در دیدار ماقبل فینال مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر کره شمالی شکست خورد و به مقام پنجم بسنده کرد در این وزن کشتی گیران ازبکستان، کره جنوبی،کره شمالی و تاجیکستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن 69 کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریف ژاپنی را مغلوب کرد اما در دیدار نیمه نهایی شکست خورد، فلاح در دیدار رده بندی نیز مقابل کشتی گیر هندی مغلوب شد و پنجم شد در این وزن کشتی گیر قرقیزستانی اول شد و کشتی گیران قزاقستان، کره جنوبی و هند به ترتیب دوم تا سوم شدند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا فردا با برگزاری مسابقات اوزان 76، 85 و 100 کیلوگرم به پایان می‌رسد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه