پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش پایان رقابت سنگین وزن‌های کشتی؛ پهلوان ایران برگزیده شد

ورزش

پایان رقابت سنگین وزن‌های کشتی؛ پهلوان ایران برگزیده شد

کشتی‌گیر مازندرانی که مدال طلای مسابقه‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان زیر بیست سال جهان در سال ۲۰۱۱ را در کارنامه خود دارد، عنوان پهلوان ایران در سال ۹۱ را از آن خود کرد.

nike-dunk-low-coast-uncl | Discount Shoes, Clothing & Accessories , Giftofvision

رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور، شنبه ۲۷ آبان ۹۱ با حضور هفده کشتی‌گیر سنگین وزن از سراسر کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و در پایان، جابر صادق‌زاده از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت.


به گزارش «تابناک»، جابر صادق زاده، در دیدار پایانی مسابقه‌های کشتی پهلوانی قهرمانی ایران با روی پل بردن «امین رشید لمیر» از استان خراسان رضوی (پهلوان یک دوره ایران)، عنوان پهلوان کشور در سال ۹۱ را از آن خود کرد.
 
بنا بر این گزارش، سه دقیقه وقت نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود رشید لمیر به پایان رسید؛ اما در سه دقیقه دوم، صادق‌زاده با خاک کردن حریف، جمع امتیازات را یک به یک مساوی کرد و در آخرین ثانیه‌های وقت دوم، صادق‌زاده بار دیگر حریف خود را خاک کرد و سپس روی پل برد تا با ضربه فنی به برتری دست یابد.

رشید لمیر پس از این دیدار، چهار گوشه تشک را بوسید تا با دنیای کشتی پهلوانی وداع کند.
صادق‌زاده نیز در پایان این دیدار، اجازه نداد داور کاملا دست وی را بالا ببرد و سپس رشید لمیر را روی شانه‌های خود به بیرون از تشک برد.

گفتنی است، جابر صادق‌زاده از کشتی‌گیران خوشنام مازندرانی است که نشان طلای مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان زیر بیست سال جهان در سال ۲۰۱۱ را در کارنامه خود دارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه