پنج شنبه, 30ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم زابل پس از سال‌ها، سفیدپوش شد

زیست بوم

زابل پس از سال‌ها، سفیدپوش شد

باد و طوفانی که روز گذشته علاوه بر مدارس، ادارت در این شهرستان را به تعطیلی کشانده بود، علاوه بر پایین آوردن دما تا حد زیاد موجب شد تا زمین خشک زابل پس از مدت‌ها سردی و برف را بر خود احساس کند.

nike-air-force-1-shadow-lucky-charms-dj5197-100-date-sortie | Nike Dunk Low Pro SB 304292 - 102 White Black Trail End Brown Sneakers – Ietp - nike sb mogan mid 2 white laces for sale in ohio

به گزارش ایسنا، در ساعت 1:30 بامداد صبح امروز یک شنبه 13 بهمن ماه بارش تگرگ در شهرستان زابل شروع شد و تا دقایقی ادامه داشت و پس از آن نیز پدیده بارش برف آغاز شد که باعث دمیدن روح امید در دل مردم این منطقه شد.

یکی از شهروندان سیستانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بارش برف هرچقدر هم که کم باشد، باز لذت بخش و امیدوار کننده است.

علی سارانی ادامه داد: هر بار که در خبرها می‌دیدیم که در نقاط دیگر ایران حتی در زاهدان که با ما 200 کیلومتر فاصله دارد، برف باریده است، احساس تأسف و ناراحتی می‌کردیم که چرا در شهر مجاور ما باید برف ببارد، ولی ما باید از این نعمت الهی بی بهره باشیم، ولی امروز که این نعمت الهی برسر ما باریده، جای شکرگزاری دارد و باید شاکر خداوند باشیم.

صالحی از دیگر شهروندان سیستانی نیز گفت: باریدن برف از جمله زیبایی‌هایی است که اوج لطافت را با خود به همراه دارد و باعث طراوت و شادابی در دلها می‌شود، این پدیده زیبا از جمله الطاف الهی است که باید همگان از باریدن آن نزد پروردگارشان شاکر باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه