پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش در بازی دوستانه پرسپولیس و فولاد - هواداران درهای ورزشگاه را شکستند

ورزش

در بازی دوستانه پرسپولیس و فولاد - هواداران درهای ورزشگاه را شکستند

در بازی دوستانه پرسپولیس و فولاد - هواداران درهای ورزشگاه را شکستند.

Women's shoes - adidas hermosa mesh backpack purple and blue color , GiftofvisionShops - Fitness - adidas nite jogger kids - Sports shoes | 『アディダス』に分類された記事一覧

در بازی تدارکاتی تیم های پرسپولیس و فولاد هواداران پرتعداد پرسپولیسی با هجوم به سمت درهای ورزشگاه درفشی فر اقدام به شکستن درها کردند و وارد ورزشگاه شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که نیمه ی نخست دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فولاد با نتیجه ی یک بر صفر به سود سرخپوشان دنبال می شود حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر اتفاقات نه چندان زیبایی را رقم زده است.

در حالی که ورزشگاه درفشی فر که زمین تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس است، تنها در یک قسمت از چهارضلع زمین دارای سکوهای مخصوص تماشاگران است حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس برای تماشای این بازی دوستانه سبب شده بود که حدود 200-300 هوادار پس از پرشدن جایگاه مربوط به تماشاگران پشت درهای این ورزشگاه تجمع کنند.

این هواداران که برای چند دقیقه با شعارهای بلند خود درخواست باز شدن در و ورود به ورزشگاه را داشتند پس از ممانعت مسئولان حراست این ورزشگاه اقدام به فشار آوردن به در ورزشگاه کردند که در نهایت در اثر فشار سنگین هواداران، این در شکسته شد و تعداد زیادی از هواداران وارد ورزشگاه شدند و در پشت فنس های زمین و همچنین روی پشت بام ساختمان های کوچک داخل ورزشگاه نشستند تا بتوانند بازی را ببینند.

در این میان همانند دفعات قبل بار دیگر صدماتی به برخی از هواداران و همچنین مسئولان ورزشگاه درفشی فر وارد آمد که نمی تواند اتفاق خوبی باشد.

تعداد هوادران حاضر در ورزشگاه به حدی زیاد است که تنها یک قسمت ورزشگاه جایگاه تماشاگران دارد اما آن دسته از هوادارانی که روی این جایگاه نشسته اند با شعار روبه رو آماده باش،‌ شعارهای همیشگی خود را که هنگام بازیهای پرسپولیس سرمی دهند با یکدیگر تکرار کردند.

پرسپولیسی ها برای استقلال کری خواندند و تک تک بازیکنان خود را تشویق کردند. در حال حاضر حدود 2000 تا 2500 نفر در ورزشگاه حضور دارند این دیدار درپایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس دنبال می شود. تک گل شاگردان مانوئل ژوزه را جواد کاظمیان در دقیقه 40 به ثمر رساند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه