پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مورینیو: اسپانیا بخت نخست قهرمانی است

ورزش

مورینیو: اسپانیا بخت نخست قهرمانی است

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از اسپانیا به عنوان بخت نخست قهرمانی چهاردهمین دوره رقابت های جام ملت های اروپا یاد کرد.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Latest Nike Dunk Low NH “Winter Solstice” Team Orange/Orange - 800 - Crimson Bliss 2021 For Sale DO6723 - nike off white blazer coalb women shoes outlet

 به گزارش مهر، "خوزه مورینیو" گفت: اسپانیا قهرمان جهان است و هیچ شکی هم در مورد آن وجود ندارد. آنها یکی از بهترین تیم‌های یورو هستند اما برای قهرمانی باید با آلمان رقابت کنند.

وی که در سه لیگ بزرگ دنیا (انگلستان، ایتالیا و اسپانیا) به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده، گفت: همه وقتی درباره اسپانیا صحبت می‌کنند به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار درباره بارسلونا حرف می‌زنند اما این تیم پنج بازیکن رئال مادرید را در ترکیب دارد. آنها کاملا مجزا هستند.

مورینیو گفت: فوتبال یک ورزش جمعی است. این ورزش به شما کمک می‌کند تا شراکت و اتحاد را دریابید و بهترین تلاش خود را برای دستیابی به یک هدف مشترک انجام دهید. فوتبال می‌تواند به مردم کمک کند تا بهتر باشند.

مربی سال 2010 فیفا افزود: فوتبال یعنی گل. تماشاگران با گل‌های بسیار به فوتبال بازمی‌گردند. من یک تساوی 5-5 را به تساوی بدون گل ترجیح می‌دهم. البته من می‌توانم چیزهای خوب را در یک تساوی بدون گل هم پیدا کنم.

رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با حضور 16 تیم در چهار گروه چهار تیمی از 19 خرداد به میزبانی دو کشور لهستان و اوکراین آغاز شده و تا 11 تیرماه ادامه پیدا می‌کند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه