پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش امشب جنگ صدرنشینی انگلستان و فرانسه

ورزش

امشب جنگ صدرنشینی انگلستان و فرانسه

به گزارش «تابناک»، امشب در آخرین دور مسابقات مرحله مقدماتی یورو 2012 تکلیف دو تیم مدعی دیگر مشخص خواهد شد. در بازی‌های همزمان امشب، تیم ملی انگلیس که بعد از برد 3 بر 2 مقابل سوئد و کیفیتی که مقابل این تیم از خود بروز داد یکی از شانس‌های صعود به دور بعد مسابقات محسوب می‌شود امشب در یک مصاف دشوار اوکراین، یکی از دو میزبان مسابقات را ملاقات خواهد کرد.

shock drop air force 1 full uv reactive | Air Jordan Release Dates 2021 + 2022 Updated , IetpShops , nike new arrival for men japan today live full

انگلیسی های 4 امتیازی با کسب یک تساوی در بازی امشب هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهد کرد و اوکراین برای رسیدن به این مرحله باید از سد انگلیس عبور کند. در صورت تساوی فرانسه مقابل سوئد یا باخت فرانسه، هر یک از دو تیم اوکراین و انگلیس که بتوانند سه امتیاز بازی امشب را کسب کنند حتی به عنوان صدرنشین به دور بعد مسابقات راه پیدا خواهند کرد و با تیم ملی اسپانیا، صدرنشین گروهC روبرو نمی‌شود. در غیر این صورت دومین میزبان یورو 2012 هم با مسابقات خداحافظی خواهد کرد.


پایان محرومیت وین رونی و بازگشت این بازیکن به ترکیب تیم ملی انگلیس برای روی هاجسون یک خبر خوشحال کننده محسوب می‌شود. کار اوکراین زمانی‌‌دشوار به نظر می‌رسد که گفته می‌شود آندره شوچنکو هم به دلیل مصدومیت احتمالا به بازی امشب نمی‌رسد. در دیگر بازی این گروه به نظر می‌رسد فرانسه مقابل سوئد حذف شده کار آسان‌تری پیش رو دارد. فرانسه می‌تواند با یک برد خفیف هم به عنوان صدر نشین راهی دور بعد مسابقات شود تا رودرروی کرواسی که نسبت به اسپانیا حریف آسان‌تری است بایستد. فرانسه در حالی امشب به مصاف سوئد می‌رود که در 23 بازی گذشته خود شکست نخورده است. خروس‌ها آخرین بار در سپتامبر سال 2010 مقابل بلاروس شکست خورده‌اند و از آن تاریخ به بعد به هیچ تیمی نباخته‌اند. حال باید دید فرانسه با حفظ این رکورد به دور بعد بازی‌ها صعود خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه