پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش عماد رضا و جباری در تراکتور

ورزش

عماد رضا و جباری در تراکتور

از باشگاه تراکتور سازی خبر می رسد، مسئولان باشگاه در حال مذاکره با عماد رضا مهاجم سابق سپاهان و مجتبی جباری هافبک میانی استقلال تهران هستند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | IicfShops , leather green nike sneaker for heaven boots sale , BLACKPINK Jennie Stuns in CK x Heron Preston

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  با این حال میزان مذاکرات خبر دقیقی نیست به همین دلیل سردار جعفری شخصا راهی تهران شد تا با این بازیکنان مذاکره کند.
 از طرفی باشگاه سپاهان که با عماد رضا قرار داد دارد برای صدور رضایت نامه این بازیکنان مبلغی را دریافت خواهد کرد و طبق شنیده ها خرج زیادی را روی دست تراکتوری ها می گذارد از سوی دیگر جباری همچنان در حال مذاکره با دیگر باشگاه ها است و فقط با تراکتور سازی مذاکره نمی کند از این رو جذب هیچ یک  از این دو بازیکن برای تراکتور سازی ها قطعی نیست.

**تراکتور مانع جدایی فروزان
 با وجود اینکه اخبار مختلف در مورد جدایی محسن فروزان از تیم تراکتور سازی ، مسولان باشگاه به این دروازه بان اجازه جدایی ندادند.
 اخیرا شایعه شده بود فروزان قصد ترک تراکتور سازی و پیوستن به استقلال را دارد به همین دلیل مسولان تراکتور سازی مخالفت خود را با او اعلام کردند ومدعی شدند مانع جدایی او می شوند از طرفی باشگاه تراکتور سازی با به خدمت گرفتن محمد محمدی از خیر جذب فروزان گذشت و این دروازه بان جوان که محصول باشگاه تراکتور سازی است در همین تیم ماندگار شد.

* پرتغالی ها رسیدند

دو بازیکن پرتغالی تیم تراکتور سازی که در فصل جدید به این تیم ملحق شدند به تمرینات این تیم می پیوندند.
این دو بعد از عقد قرار داد به کشورشان برگشتند تا مقدمات اقامت در ایران را فراهم کنند از این قبل از سفر تراکتور سازی  به ترکیه به تمرینات این تیم ملحق شدند و از تبریز و به همراه کاروان تراکتور سازی راهی اردوی ترکیه می شوند از سوی دیگر فلاویویور بازیکن فصل قبل تراکتور سازی که قرار داد خود را با این  تیم تمدید کرده بود آخر هفته قبل به تبریز آمد و در تمرینات تراکتور سازی شرکت کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه