پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مهدی تارتار: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی‌اند

ورزش

مهدی تارتار: استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی‌اند

سرمربی تیم فوتبال گهر گفت: با توجه به این که بازیکنان ما روزه می‌گیرند و هنوز هم به آمادگی کامل نرسیده‌اند، بهتر بود بازی‌ها در ماه مبارک رمضان برگزار نمی‌شد.

nike air force 1 low uv | PUMA MB.01 Release Date , RegistroaraldicoShops , gray high top nike shoes for girls 2019

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت تیمش در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر در فصل جدید، گفت: تیم ما هنوز در شرایط خوبی نیست و بازیکنان ما آماده نیستند و از آنجایی که بازیکنان ما روزه می‌گیرند و شرایط برایشان سخت است، ای کاش بازی‌ها در رمضان برگزار نمی‌شد.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال تیم‌ها با شرایط یکسان وارد مسابقات نمی‌شوند، برخی زود شروع کردند و آماده‌ترند و برخی هم دیرتر شروع کردند و هنوز با مشکل تاکتیکی و ناهماهنگی روبرو هستند. ما هم که از سال قبل تقریبا کسی را نداریم و حدود 25 بازیکن جدید جذب ‌کرده‌ایم و باید آنها را با هم هماهنگ کنیم. این کار بسیار سخت است و زمان می‌برد.

تارتار در ادامه و در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از تیم‌های لیگ برتری چیست وچه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند؟ اظهار کرد: امسال پرسپولیس و استقلال خیلی بهتر از سایرین یارگیری کرده‌اند و مدعیان اصلی قهرمانی این دو تیم هستند. ضمن این که نباید ساختار تیمی مسنجم سپاهان را هم نادیده بگیریم. به هر حال با احترامی که برای تیمی مثل تراکتورسازی دارم، فکر می‌کنم قهرمان فصل جدید یکی از سه تیم پرسپولیس، استقلال یا سپاهان باشد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر او کدام تیم‌ها می‌توانند شگفتی ساز شوند، گفت: واقعا سخت است که چنین چیزی را پیش‌بینی کنیم، اما دوست داریم که خودمان پدیده فصل جدید باشیم. ضمن این که تیم‌هایی مثل نفت آبادان، آلومینیوم هرمزگان و فجر سپاسی هم می‌توانند شگفتی ساز شوند.

سرمربی تیم فوتبال گهر در ادامه به انجام بازی‌های تیمش در کرج اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه ورزشگاه ما آماده نشده و در حالی که دوست داشتیم بازی‌هایمان در دورود برگزار شود، ناچاریم که در کرج به میدان برویم هر چند می‌دانم که در کرج هواداران زیادی داریم و امیدوارم آنها و همچنین اهالی دورود ما را تنها نگذارند، چون به حمایت آنها نیاز داریم.

وی همچنین درباره نخستین دیدار تیمش در فصل دوازدهم برابر ملوان گفت: تیم‌ها هنوز شناخت درستی از یکدیگر ندارند چون تغییرات زیادی در آنها ایجاد شده است، اما آنچه درباره ملوان می‌دانیم این است که این تیم امسال تقویت شده و از نظر مالی وضعیت خوبی پیدا کرده است که این مساله کمک زیادی به آنها می‌کند.

تارتار در پایان در خصوص آخرین وضعیت دریافت بدهی‌اش از باشگاه راه‌آهن گفت: مدیریت قبلی در حال پرداخت بدهی‌های باشگاه است، ولی آنها انتظار تخفیف زیادی از سوی من دارند که باعث شده هنوز در این رابطه به توافق نرسیم. هنوز طلبم را از راه‌آهن نگرفته‌ام و فعلا در حال مذاکره هستیم تا ظرف روزهای یکشنبه یا دوشنبه تکلیفم مشخص شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه