پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش مسابقات فوتبال یورو 2012؛ اسپانیا، ایرلند را گلباران کرد/ وداع زودهنگام شاگردان "تراپاتونی" با یورو

ورزش

مسابقات فوتبال یورو 2012؛ اسپانیا، ایرلند را گلباران کرد/ وداع زودهنگام شاگردان "تراپاتونی" با یورو

تیم ملی فوتبال اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های یورو موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی ایرلند را از پیش رو بردارد.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Nike Release Dates

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان "ویسنته دل بوسکه" در حضور بیش از 36 هزار تماشاگر ورزشگاه گدانسک آره‌نا لهستان موفق شدند با چهار گل ایرلند را در هم بکوبند.

در این دیدار اسپانیا قهرمان یورو 2008 و جام جهانی 2010 از همان ابتدای بازی فشار زیادی روی دروازه ایرلند ایجاد کرد و خیلی زود در دقیقه چهار موفق شد قفل دروازه حریف را بازکند. "فرناندو تورس" در دقیقه چهار موفق شد روی اشتباه خط دفاعی ایرلند و "شی گیون"، سنگربان این تیم نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

نیمه اول علی رغم برتری بی چون و چرای اسپانیا با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه 49 گیون ضربه فنی "اینیستا" را دفع کرد و توپ دقیقا در مسیر حرکت "داوید سیلوا" قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق برای دومین بار دروازه ایرلند را باز کرد تا نتیجه 2 بر صفر شود.

در دقیقه 70 فرناندو تورس که در بازی اول اسپانیا مقابل ایتالیا چندین فرصت گلزنی را از دست داده بود موفق شد دومین گل خود و سومین گل اسپانیا در این بازی را به ثمر برساند تا خیال ماتادورها از سه امتیاز این بازی راحت شود.

در ادامه و در دقیقه 83 پای "سسک فابرگاس" هم به گلزنی باز شد و او با یک ضربه سنگین از زاویه‌ای بسته برای چهارمین بار دروازه ایرلند را باز کرد تا این تیم تنها بعد از دو بازی وداعی تلخ با رقابت‌های یورو 2012 داشته باشد.

در پایان اسپانیا با نتیجه 4 بر صفر ایرلند را از پیش رو برداشت و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کراوسی در صدر گروه C رقابت‌ها قرار گرفت. ایتالیا با 2 امتیاز و ایرلند بدون امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار گرفته‌اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه