پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جدال ایتالیا و آلمان برای نبرد مقابل اسپانیا

ورزش

جدال ایتالیا و آلمان برای نبرد مقابل اسپانیا

ایتالیا و آلمان امشب 8 تیر در حالی مقابل یکدیگر به میدان می روند که رقیب آنها برای دیدار فینال مشخص شده است و اسپانیا جام یورو 2012 را هدف قرار داده است.

shock drop air force 1 full uv reactive | Giftofvision - Luxury, Premium & Contemporary Shopping

به گزارش باشگاه خبرنگاران : تیم های فوتبال ایتالیا و آلمان امشب 8 تیر در حالی به مقابله با یکدیگر می پردازند که هر دو از قدرتمندترین تیم های فوتبال جهان محسوب می شوند و آگاهی لازم در مورد حریف خود در مرحله نهایی یورو 2012 را دارند و تیم اسپانیا نیز در تفکر قهرمانی و بدست آوردن جام این دوره از مسابقات به سر می برد.

گفتنی است، ژرمن ها توانسته اند مقتدرانه جام سه دوره مسابقات فوتبال جام جهانی را به خانه ببرند و با همین تعداد نیز قهرمانی قاره اروپا شوند این در حالیست که به اعتقاد برخی از کارشناسان فوتبال دنیا تیم ملی فوتبال آلمان بازی خشک و در عین حال منظم را در راس برنامه های خود قرار می دهند.

لازم به ذکر است ، تیم ملی فوتبال ایتالیا برخلاف آلمان ها با احساس و هیجان خاصی در برابر حریفان خود حاضر می شوند و از بازیکنان خوش تکنیکی نیز برخوردار هستند اما لاجوردی پوشان ایتالیا پس از جام جانی 2006 نتوانستند آنطور که باید در مسابقات رسمی حرفه ای برای گفتن داشته باشند و حذف آن ها در مسابقات یورو 2008 و عملکرد ضعیفی که در جام جهانی 2010 گویای افت چشمگیر آن هاست.

یواخیم لو اعلام کرده ما برای اینکه بتوانیم به مرحله نهایی راه پیدا کنیم و در برابر ماتادورها حاضر شویم باید پیرلو ستاره کلیدی ایتالیایی ها باشیم و پراندلی سرمربی لاجوردی پوشان نیز پس از اینکه تیم فوتبال انگلیس را شکست داد با قدرت اعلام کرد بر آلمان ها هم غلبه می کند تا در فینال حضور پیدا کند.

تیم ملی فوتبال آلمان با غلبه بر تیم های پرتغال ، هلند و دانمارک از مرحله مقدماتی گروه B  مسابقات یورو 2012 صعود کرد و توانست در مرحله حذفی یونان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و حریف ایتالیا در مرحله نیمه نهایی شود و تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز با تساوی در برابر اسپانیا و کرواسی و کسب پیروزی در برابر ایرلند از مرحله مقدماتی گروه C به مرحله حذفی صعود کرد و ایتالیا با شکست 4 بر 2 برابر انگلیس، امشب با آلمان به رقابت می پردازد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه