سه شنبه, 11ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش با حضور در هیئت فوتبال البرز؛ قرارداد 5 بازیکن سایپا به صورت رسمی ثبت شد

ورزش

با حضور در هیئت فوتبال البرز؛ قرارداد 5 بازیکن سایپا به صورت رسمی ثبت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت فوتبال استان البرز از ثبت قرارداد پنج بازیکن سایپا در این هیئت خبر داد.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Latest Air Jordan 1 Mid GS Canvas Pink/Tan/Soft Yellow/Lime Green/White 2021 For Sale DJ0338 - 100 - nike sb satire canvas grey and blue dress
 
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز پنج بازیکن جدید سایپا به هیئت فوتبال مراجعه رده و قرارداد خود را به صورت دو و سه ساله به ثبت رساندند.

در همین رابطه دبیر هیئت فوتبال استان البرز به خبرنگاران گفت: ظهر امروز ابراهیم شکوری قرارداد 2 ساله‌ای را با مجموعه سایپای البرز به ثبت رساند.

وی تصریح کرد: همچنین منصور تنهائی، محسن ارزانی و حمیدرضا لطف‌الله‌نژاد به مدت سه سال قرارداد خود را با سایپا ثبت کردند.

به گفته دبیر هیئت فوتبال استان البرز اسحاق سبحانی بازیکن فصل گذشته سایپا هم قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به ثبت سریع‌تر قرارداد بازیکنان سایپا در مدت زمان باقی مانده گفت: با توجه به زمان کمی که تا پایان فرصت قانونی نقل و انتقالات باقی است، انتظار می‌رود تا این روند شتاب گرفته و ما فرصت کافی برای ثبت دقیق قراردادها را در این هیئت داشته باشیم.

لازم به توضیح است، این نخستین گروه از بازیکنان سایپای البرز هستند که برای حضور در لیگ برتر 91 - 92 با این تیم قرارداد امضا کرده و بنابراین تا این لحظه سایپا تنها پنج بازیکن به خدمت گرفته است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه