پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کهکشان پرستاره سرخ‌ها

ورزش

کهکشان پرستاره سرخ‌ها

روزنامه همشهری، هیچ‌کس انتظار نداشت پرسپولیس ستاره‌های لیگ برتر را با قراردادهای میلیاردی جذب کند ولی محمد رویانیان توانست با هفت ستاره لیگ که شش نفر از آنها ملی‌پوش هستند قرارداد امضا کند و حالا خیلی‌ها در انتظار شروع لیگ هستند تا ببینند ستاره‌های پرسپولیس چه عملکردی خواهند داشت.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | adidas chunky sneakers white gold women jeans size

مسئولان این باشگاه از مدت‌ها قبل قول تشکیل یک تیم کهکشانی را داده بودند و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات پر سر و صداترین تیم سال‌های اخیر بود.محمد قاضی نخستین بازیکنی بود که پیراهن سرخ را بر تن کرد و بعدها در یک مصاحبه گفت: «پاقدم من برای پرسپولیس خوب بود و بسیاری از بازیکنان تیم ملی بعد از من به پرسپولیس آمدند». قاضی بازیکنی است که قبل از پایان لیگ با رویانیان توافق کرد.

شهاب گردان هم چند روز بعد از قاضی با پرسپولیس به توافق رسید ولی او هم ظاهرا مثل هم تیمی‌اش قبل از پایان لیگ به رویانیان قول داده بود که پرسپولیسی شود. گردان دروازه‌بان مورد نظر امیر قلعه‌نویی بود و او قصد داشت برای فصل جدید چه در تراکتور بماند و چه راهی استقلال شود، این دروازه‌بان را جذب کند ولی گردان در نهایت پرسپولیسی شد. حسین ماهینی سومین بازیکن ذوب‌آهنی بود که با پرسپولیس به توافق رسید. او در ذوب‌آهن در پست دفاع راست و چپ بازی می‌کرد و حضور در ترکیب ثابت تیم ملی کمک زیادی به سرخ‌پوش‌شدن او کرد. درحالی‌که برخی معتقدند او یک دفاع کناری متوسط در فوتبال ایران است.

پرسپولیس که در سال‌های اخیر در دفاع راست مشکل داشته حالا امیدوار است که ماهینی انتظارات را برآورده کند. محسن بنگر هم دیگر خرید پر سرو‌صدای پرسپولیس بود که با حرف و حدیث‌های زیادی از سپاهان بیرون آمد. نکته جالب این است که بنگر چند‌ماه قبل از پایان لیگ از جدایی قطعی‌اش از سپاهان خبر داده بود و رابطه نزدیک او با رویانیان باعث شد که از چند‌ماه قبل با مدیرعامل پرسپولیس برای حضور در این تیم به توافق برسد. سید جلال حسینی اما یکی از خریدهای موفقیت آمیز پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بود.

باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن رقابت ویژه‌ای با پرسپولیس داشت ولی این پرسپولیس بود که در نهایت سیدجلال را جذب کرد. حسینی در سال‌های گذشته هم بارها تا آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس پیش رفت و حتی متهم به بازارگرمی هم شد ولی ترجیح داد سه‌سال در سپاهان بماند.

مهرداد پولادی هم که سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی به پرسپولیس آمد تا در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم بازی کند، بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در این تیم ماند تا خیال پرسپولیس از بابت دفاع چپ راحت باشد. کریم انصاری فرد هم آخرین و جنجالی‌ترین خرید پرسپولیس بود که برخی روزنامه‌ها و سایت‌های خبری از او به‌عنوان شاه‌ماهی نقل و انتقالات نام بردند. کریم در ابتدا فاصله زیادی با پوشیدن پیراهن استقلال نداشت ولی اوضاع نامناسب استقلال از لحاظ مالی باعث شد تا انصاری فرد به پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه