پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش جام ملت‌های اروپا - 2012؛ صعود چک و یونان، حذف روس و لهستان

ورزش

جام ملت‌های اروپا - 2012؛ صعود چک و یونان، حذف روس و لهستان

تیم های فوتبال جمهوری چک و یونان با برتری مقابل لهستان و روسیه به عنوان تیم های اول و دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا شدند. جمهوری چک نیز با این پیروزی 6 امتیازی شد و با توجه به شکست روسیه مقابل یونان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد و روسیه هم امتیاز با یونان به دلیل شکست در بازی رودررو مقابل این تیم حذف شد.

new nike football boots 2012 2017 - 002 - Nike Air Max 270 ESS Ανδρικά Παπούτσια Γκρι / Λευκό DM2462 | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Future Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

تیم‌های فوتبال جمهوری چک و یونان با برتری مقابل لهستان و روسیه به عنوان تیم‌های اول و دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا شدند.


به گزارش «تابناک»، در سومین شب مرحله گروهی جام ملتهای اروپا از گروه نخست دو تیم یونان و روسیه همزمان با دیدار چک و لهستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم یونان موفق شد این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پایان رسانده و به همراه تیم چک از این گروه به جمع هشت تیم برتر اروپا صعود کند.


جمهوری چک نیز با این پیروزی 6 امتیازی شد و با توجه به شکست روسیه مقابل یونان به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کرد.


تک گل چکی‌ها را جیراچک در دقیقه 72 به ثمر رساند.


* جمهوری چک:


پیتر چک، گبرسیلاسی، سیوک، کادلچ، لیمبرسکی، هابشمن، پلاسیل، پیلار (رزک 87)، کولار، جیراسک (راجتورال 84)، باروش ( پکارت 91)


 *لهستان:


تیتون، بونیش، پرکویس، واسیلوفسکی، پیشچک، پولانسکی (گروسیکی 56)، دودکا، اوبرانیاک (بروژک 73)، مورافسکی (میرزجفسکی 73)، بلاژیکوفسکی، لواندوفسکی


در دیگر دیدار همزمان این گروه روسیه و یونان با شرایطی متفاوت در ورزشگاه ملی شهر ورشو با قضاوت اریکسون سوئدی رودرروی یکدیگر قرار گرفتند.


روسیه تا قبل از این دیدار با 4 امتیاز صدرنشین گروه اول بود و یونان با یک امتیاز در قعر قرار داشت.


یونانی‌ها در نیمه اول این بازی با گلزنی کاراگونیس در دقیقه 2+45 با پیروزی راهی رختکن شدند و در نیمه دوم نیز روس‌ها هر چه تلاش کردند به در بسته خوردند تا یونانی‌ها در عین ناباوری راهی مرحله بعد شوند و روسیه هم امتیاز با یونان به دلیل شکست در بازی رودررو مقابل این تیم حذف شود.


*روسیه:


مالافیف، ژیرکوف، ایگناشویچ، برزوتسکی، آنیوکوف (ایزمایلوف 81)، گلوشاکوف (پوگرکنیاک 72)، دنیسف، شیروکوف، آرشاوین، کرژاکوف (پاولیوچنکو 46)، ژاگوئف


 *یونان:


سیفاکیس، توروسیدیس، پاپاستاتوپولوس، پاپادوپولوس، تزاولاس، کاستورانیس، مانیاتیس، سالپینگیدیس (نینیس 83)، کاراگونیس (ماکوس 67)، ساماراس، گکاس (هولباس 64)


*جدول رده‌بندی گروه اول:


1- چک، 3 بازی، 6 امتیاز


2- یونان، 3 بازی، 4 امتیاز


3- روسیه، 3 بازی، 4 امتیاز


4- لهستان، 3 بازی، 2 امتیاز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه