دوشنبه, 10ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

ورزش

آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر

مهاجم فصل گذشته تیم داماش گیلان که با سپاهان برای فصل آینده به توافق رسیده، در این زمینه گفت: می‌خواهم در تیم سپاهان به عنوان مهاجم اول به میدان بروم.

به گزارش ایمنا، محمد غلامی پیرامون توافقش با مسئولان سپاهان اظهار داشت: با مسئولان سپاهان توافقاتی داشته‌ایم و قرار است فردا همه چیز قطعی شود و اگر مشکلی وجود نداشته باشد با تیم سپاهان قرارداد امضا کنم.

وی ادامه داد: سپاهان تیمی بوده که طی سال‌های گذشته همواره قهرمان لیگ برتر شده و در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده است و همواره یکی از تیم‌های قدرتمند ایران به شمار می‌رفته است و به نظر من آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند و امیدوارم فردا با این تیم به توافق برسیم.

این بازیکن تصریح کرد: تیم اصفهانی از سرمربی خوبی بهره می‌برد و کرانچار مربی بزرگی است ضمن اینکه من تجربه کار کردن با مرزبان در استیل آذین را دارم و امیدوارم دوران خوبی در سپاهان داشته باشم.

وی در مورد رقابت با مهاجمان مطرح تیم سپاهان بیان داشت: مطمئن باشید همانطور که در تیم ملی افشین قطبی از میان این همه مهاجم خودم را به همه نشان دادم، در سپاهان نیز توانایی خودم را به همه نشان می‌دهم؛ من عاشق رقابت هستم و می‌خواهم فوروارد اول سپاهان باشم و همه تلاشم را برای این مسئله به کار می‌گیرم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه