پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش آخرین وضعیت تراکتورسازی درفصل نقل و انتقالات

ورزش

آخرین وضعیت تراکتورسازی درفصل نقل و انتقالات

روزنامه اطلاعات: بعد از گذشت بیش از یک ماه از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، مهم‌ترین نقل و انتقال صورت گرفته تیم تراکتورسازی درکادر فنی این تیم بوده است.

shock drop air force 1 full uv reactive | Sneakers Nike Shoes

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی از این تیم جدا و سرمربی استقلال تهران شده است، ستار همدانی که دستیار وی در تراکتور بود در استقلال نیز همین سمت را خواهد داشت، کریم بوستانی مربی دروازه‌بانان تیم تراکتورسازی نیز از تراکتورسازی جدا شده است.

از کادر فنی سال گذشته تنها غلامرضا باغ‌آبادی در تیم باقیمانده است و با توجه به اینکه مربی جدید دستیار بدنساز نیز با خود خواهد آورد، همکاری بیاض پورممی نیز با این تیم قطع خواهد شد.

اولیویرا با سابقه هدایت بنفیکای پرتغال، سویا اسپانیا و بوردو فرانسه سرمربی تیم تراکتورسازی شده است.

امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور به تیم استقلال تهران پیوسته‌اند، علی عیلزاده بعد از سه فصل بازی در تراکتورسازی روانه دیگر تیم تبریز شهرداری شده است.

فرزاد آشوبی با وجود توافق اولیه از تیم تراکتورسازی جدا شده است، توزی رودریگو هافبک برزیلی به دلیل مشکلات خانوادگی به کشور خود بازگشته و قاسم حدادی‌فر نیز بعد از نیم فصل حضور در تیم تراکتورسازی به تیم سابق خود ذوب‌آهن منتقل شد.

بهرام دباغ بازیکن تبریزی که سابقه‌ بازی در تیم‌های ملی پایه ایران را دارد بدون حتی یک دقیقه بازی از تیم تراکتورسازی جدا شد.

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی نخستین بازیکنی بود که قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی تمدید کرد، در ادامه محمد ابراهیمی، مهدی ثابتی، مصطفی اکرامی، فرزاد حاتمی، عقیل اعتمادی، مهدی‌کیانی و فلاویو لوپز قرارداد خود را با تراکتور تمدید کردند.

سید محسن حسینی، محسن فروزان، میلاد فخرالدینی، فردین عابدینی، احسان حاج‌صفی و مسعود ابراهیم‌زاده یک فصل دیگر با تراکتورسازی قرار دارند.

تیم تراکتورسازی از هفت سهمیه جذب بازیکن لیگ برتری با پنج بازیکن به توافق رسیده و برای تکمیل پازل‌های خود تنها دو قطعه دیگر نیاز دارد.

ایران پوریان از شهرداری تبریز، محمد نصرتی از پرسپولیس، مهدی‌کریمیان و سید‌مهدی صالحی از سپاهان اصفهان و قاسم دهنوی از مس کرمان پنج بازیکن لیگ برتری تراکتورسازی هستند.

ژائو ویلا و گونزالس دو بازیکن پرتغالی به عنوان سهمیه بازیکنان خارجی و قریشی و عبادزاده به عنوان دو بازیکن زیر 23 سال دیگر بازیکنان جدید تیم تراکتورسازی هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه