پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ده دروازه‌بان پردرآمد جهان را بشناسيد

ورزش

ده دروازه‌بان پردرآمد جهان را بشناسيد

براساس نتايج حاصل از يك بررسي،‌ ايكر كاسياس دروازه‌بان نام آشناي اسپانيايي، با قرارداد 35 ميليون يورويي اكنون ثروتمندترين گلر جهان است.

nike shox mens australia women soccer players - White - DA8301 - 101 - Nike Air Force 1 '07 LX Women's Shoe | Jordan

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نتايج بررسي ميزان قراردادهاي دروازه‌بان‌هاي برتر جهان به شرح زير است:

1- كاسياس ملي پوش اسپانيايي كه كارش را در رئال آغاز كرد و اكنون چندين سال است كه دفاع از دروازه‌ اين تيم را برعهده دارد. وي اكنون 31 ساله است و مي‌تواند حداقل تا پنج سال آينده به كار حرفه‌اي‌اش ادامه دهد.

2- پيتر چك، دروازه‌بان چك‌تبار چلسي با قراردادي به ميزان 28 ميليون يورو دومين دروازه‌بان پردرآمد جهان است. رومان آبراموويچ در تابستان 2004 جوان 22 ساله‌اي را از باشگاه فرانسوي به ارزش 13 ميليون خريداري كرد. چك به سرعت توانست خود را با تيم هماهنگ كند و دروازه بان اصلي چلسي شود.

3- مانوئل نوير، دروازه‌بان آلماني بايرن مونيخ با قرارداد 28 ميليون يورويي جايگاه سوم را در ليگ پردرآمدترين دروازه‌بانان به خود اختصاص داده است.

4- رينا، دروازه‌بان اسپانيايي ليورپول با مبلغ قرارداد 22 ميليون يورو، اكنون چند سال است كه از دروازه‌ اين تيم دفاع مي‌كند و سابقه حضور در تيم‌هاي بارسولنا و ويارئال را دارد.

5- ‌ويكتور والدس، دروازه‌بان بارسلونا با قرارداد 20 ميليون يورويي جايگاه پنجم را كسب كرده است.

6- خوليو سزار برزيلي، دروازه‌بان اينترميلان، با قرارداد 19 ميليون يورويي در جايگاه ششم قرار دارد.

7- جوهارت، یکی ديگر از گلرهاي پردرآمد اين ليست با قرارداد 18ميليون يورو است.

8- داويد ده‌خيا دروازه‌بان منچستر يونايتد با ثبت قرارداد 18 ميليون يورويي با اين باشگاه در رده‌ي هشتم قرار گرفته است.

9- هوگو لوريس، دروازه‌بان ليون با قرارداد 17.5 ميليون يورو نفر نهم اين ليست است.

10- در آخر؛ جان لوئيچي بوفون دروازه‌بان يوونتوس با ثبت قرارداد 17 ميليون يورويي رده‌ي آخر اين جدول را از آن خود كرده است.اين در حاليست كه بوفون يكي از بهترين دروازه‌بانان جهان است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه