پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش قلعه نویی:استقلال خانه جباری است

ورزش

قلعه نویی:استقلال خانه جباری است

'امیر قلعه نویی' سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینكه استقلال خانه 'مجتبی جباری' است،گفت: این بازیكن از جمله سرمایه های این تیم به شمار می رود.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | New Balance 991 Footwear

قلعه نویی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:جباری برای تیم استقلال زحمات بسیاری كشیده است و می تواند این تیم را از نظر فنی در فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران كمك كند و حیف است او استقلال را ترك كند.

وی گفت:تیم استقلال با در اختیار گرفتن دو یا سه بازیكن دیگر می تواند حرفهای بسیاری در لیگ فوتبال باشگاه های آسیا داشته باشد كه امیدوارم این چنین باشد و ما شرمنده هواداران این تیم نشویم .

قلعه نویی با اشاره به یارگیری صورت گرفته در فصل نقل وانتقالات بازیكنان اظهارداشت :براساس تفكرات اعضای كادر فنی نسبت به گرفتن بازیكن اقدام كردیم و به نظر من بازیكنان خوبی را جذب كردیم و جا دارد از مسوولان باشگاه استقلال در این خصوص تشكر كنم .

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از افرادی كه تلاش داشتند در خصوص كاپیتانی این تیم حاشیه درست كنند ، گفت : متاسفانه همیشه افرادی هستند كه تلاش دارند كه در این تیم حاشیه درست كنند ولی به هدف خود دست پیدا نمی كنند.

در خصوص كاپیتانی تیم فوتبال استقلال تهران ، باید از ' پژمان منتظری ' به خاطر منش و خصلت جوانمردی و پهلوانی اش تقدیر كرد.

منتظری با اینكه از یكی از باشگاه های قطر پیشنهاد داشت ، به آن تیم پاسخ منفی داد و در استقلال باقی ماند . ضمن آنكه این بازیكن برای یاری كردن تیم ملی فوتبال ایران به منظور راهیابی به جام جهانی ، برای روحیه دادن به ' مهدی رحمتی ' دروازه بان تیم استقلال و تیم ملی ، بازوبند كاپیتانی تیم استقلال را به رحمتی داد.

وی در باره اردوی تیم فوتبال استقلال تهران در تركیه اظهارداشت : در مدتی كه اردوی آمادگی خود را در تركیه دایر كردیم به تمرینات بدنسازی و تاكتیكی پرداختیم و سه دیدار تداركاتی نیز برگزار كردیم كه بازیكنان به هماهنگی لازم دست یابند.

قلعه نویی با تقدیر از بازیكنان و اعضای كادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت : من از تمامی اعضای كادر فنی و بازیكنان این تیم تقدیر می كنم ، هیچ یك از اعضای این كادر و بازیكنان یك ریال از مبلغ قرارداد خود را تاكنون دریافت نكرده اند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه