پنج شنبه, 13ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش سرنوشت بازیکنان مازاد پرسپولیس چه شد؟

ورزش

سرنوشت بازیکنان مازاد پرسپولیس چه شد؟

باشگاه پرسپولیس پس از پایان فصل گذشته فهرستی بلند بالا از بازیکنان مازاد اعلام کرد که از میان این جمع بزرگ تنها محمد نصرتی توانست به یکی از سه تیم بالای جدول لیگ بپیوندد!

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | Nike Dunk Low "Vintage Green" - 100 - DQ8580 , LacollesurloupShops - nike lunar apparent price today

به گزارش ایسنا، پس از پایان مسابقات فصل گذشته بود که لیست 10 نفره مشترک مصطفی دنیزلی و محمد رویانیان برای آغاز فصل جدید لیگ برتر منتشر شد و بیش از 15 بازیکن پرسپولیس عملا در لیست مازاد قرار گرفتند.

مهدوی‌کیا، کریمی، نوری، غلامرضا رضایی، علی‌عسگری، فشنگچی، نورمحمدی، نوروزی، پولادی و زاید 10 بازیکنی هستند که برای فصل بعد مورد تایید قرار گرفتند و بعدها از میان بازیکنان خط خورده سامان آقازمانی، سیف الهی، داستانی و جواد کاظمیان نیز به این جمع اضافه شدند. اما سرخپوشان ناکام که فصل اسفباری را سال گذشته برای ارتش سرخ رقم زدند و لیگ را با رتبه دوازدهمی به پایان رساندند پس از جدایی از این تیم سرنوشت نیکی پیدا نکردند. از میان بازیکنان فصل قبل پرسپولیس تنها محمد نصرتی بود که توانست به یک تیم مدعی بپیوندد و با قراردادی یک ساله بار دیگر به تراکتورسازی تبریز بازگشت.

براساس گزارش مشرق به نقل از جام نیوز، آسمیر آودوکیچ بوسنیایی را هم می توان تا حدودی در کنار نصرتی به حساب آورد چرا که با وجود پیشنهادهای داخلی به خاطر مسائل خانوادگی به کشور خودش بازگشت. در خط دفاعی شیث رضایی و مجتبی شیری برای امضای قرارداد منتظر پرسپولیس و مس کرمان ماندند و با مخالفت این دو باشگاه تا پایان فصل نقل و انتقالات بدون مشتری ماندند. این ها یا باید راهی دسته اول شوند یا تا مهلت نقل و انتقالات نیم فصل منتظر بمانند. شکوری به باشگاه قبلی خود سایپا بازگشت. الهایی راهی نفت آبادان شد و علیرضا محمد نیز پس از سال ها حضور در پرسپولیس به گهر زاگرس تازه لیگ برتری شده پیوست!

حسین هوشیار که با پرسپولیس قرارداد 2.5 ساله امضا کرده بود وقتی دید در فهرست پرسپولیس جایی ندارد به دسته پایین تر رفت و پیراهن ابومسلم مشهد را بر تن کرد. میثاق معمارزاده نیز تا آخرین روزها منتظر تمدید قرارداد با پرسپولیس بود و سرانجام بدون تیم ماند. گهر زاگرس مشتری جدی او بود که به جایی نرسید و برای دروازه بانی سراغ بیرانوند از نفت تهران رفت. مازیار زارع و حسین بادامکی هافبک‌های میانی پرسپولیس به دسته چک هدایتی لبیک گفتند و راهی ملوان بندرانزلی شدند. مهرداد اولادی هم وقتی دید باشگاه با جذب مهاجمان متعدد تمایلی به حفظ وی ندارد بار دیگر پای میز مذاکره با ملوانی‌ها نشست اما پیشنهاد زیر سقف ملوانی‌ها وی را راضی به امضای قرارداد نکرد تا مهاجم همیشه مصدوم فصل قبل پرسپولیس سرنوشتی نامعلوم در لیگ دوازدهم پیدا کند! صحبت هایی در خصوص بازگشت وی به پرسپولیس هم مطرح شده که چندان عملی به نظر نمی رسد.

اما عجیب‌ترین خرید فصل قبل استیلی ممدوتال نام داشت که هیچ کس نفهمید چطور به پرسپولیس آمد و چگونه از این تیم رفت! این بازیکن نیز پس از جدایی از جمع سرخپوشان سرنوشت نامعلومی پیدا کرد. وحید هاشمیان مهاجم با سابقه و خوش اخلاق دو فصل اخیر پرسپولیس نیز پس از عدم تمایل باشگاه به تمدید قراردادش از لیگ خارج شد و با باشگاه دیگری قرارداد نبست. صحبت هایی در خصوص پیوستن او به فولاد مطرح شد اما وحید به احتمال فراوان کفش‌های خود را برای همیشه آویزان خواهد کرد.

یک استثنا هم در میان بازیکنان فصل پیش پرسپولیس وجود دارد که نامش علیرضا حقیقی است و پیش از پایان فصل یازدهم از جمع سرخپوشان جدا شد و در تعطیلات نیم فصل راه روسیه و روبین کازان را در پیش گرفت و به این ترتیب می توان وی را موفق ترین بازیکن جدا شده فصل قبل پرسپولیس عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه