جمعه, 31ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر تند غذا خوردن، دیابت می‌آورد

خبر

تند غذا خوردن، دیابت می‌آورد

اگرهمیشه حرف مادرها و مادر بزرگها را گوش می‌کنید که هیچ اما اگر گوش نمی‌کنید به این توصیه آنها که می‌گویند تند غذا نخور عمل کنید چون به تازگی محققان لیتوانیایی با مقایسه دیابتی‌ها با دیگران دریافتند که بدون در نظر گرفتن سایر مؤلفه‌های موثر در بروز دیابت، تند غذا خوردن احتمال ابتلا به دیابت را 5/2 برابر بیشتر می‌کند. نتایج این بررسی در کنگره بین‌المللی غدد درون‌ریز و نشست غدد درون‌ریز اروپا در فلورانس ایتالیا مطرح شده است.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | adidas hockey stick bows for girls on sale - S23764 - Buy now Adidas Forum 84 Low

همانطور که می‌دانید دیابت، بیماری است که به علت وجود سطوح بالای قند در جریان خون اتفاق می‌افتد و در حال حاضر نیز 285 میلیون نفر در جهان به این بیماری مبتلا هستند. این بیماری با بروز حملات قلبی، سکته مغزی و آسیب‌های چشمی، پا و اختلالات کلیوی رابطه مستقیم دارد. همچنین، بیماری دیابت نوع دو که 85 تا 95 درصد از موارد ابتلا به دیابت را شامل می‌شود، یکی از علل اصلی مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی است. پس شما هم عجله نکنید و شمرده غذا بخورید و لقمه تان را خوب بجوید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه