پنج شنبه, 09ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر زیبایی‌های ایران به روایت یک تصویربردار ‌شبکه خبری ‌مولداوی

خبر

زیبایی‌های ایران به روایت یک تصویربردار ‌شبکه خبری ‌مولداوی

خبرگزاری فارس: تصویربردار تنها شبکه خبری خصوصی در مولداوی گفت: زیبایی‌های ایران و به ویژه اصفهان بسیار زیاد و خیره‌کننده بود و من هرچه تلاش می‌کردم نمی‌توانستم تمام آنها را در دریچه دوربین خود جای دهم.

nike foamposite 2000 black women shoes heels - Blanco - 991 - DJ3180 - Nike Air Max 97 By You Zapatillas personalizables | nike air sport attack red bank blue Mid Linen - Grailify - nike sweet classic leather sneaker sandals

خبرگزاری فارس: زیبایی‌های ایران به روایت یک تصویربردار ‌شبکه خبری ‌مولداوی. کنستانتین روگنتسِف در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که از پشت دریچه دوربین فیلم‌برداری خود چه چیزهایی را در ایران مشاهده کرده است، اظهار کرد: همیشه عادت داشتم طرف دیگر دوربین بوده و از دیگران سوال کنم اما این بار خودم در دام مصاحبه افتاده‌ا‌م و این احساس برایم جالب است.

وی تاکید کرد: من با کلمه و حرف نمی‌توانم دیدگاه خود و آنچه را که در ایران و به ویژه اصفهان دیدم توصیف کنم و اصفهان را مطابق این ضرب‌المثل روسی دیدم که فردی بخواهد به آنچه دسترسی ندارد، دست پیدا کند.

تصویربردار شبکه تلویزیونی پوبلیکا تی‌وی مولداوی افزود: اصفهان شگفت‌آور بود و من  دلم می‌خواست تمام آنها را فیلمبردای کنم اما نمی‌توانستم این زیبایی‌ها را در دریچه دورربین جای دهم و برایم بسیار سخت بود.

وی تاکید کرد: در فیلمبرداری اصطلاحی به نام عرض دوربین وجود دارد که این عرض برای اینکه بتوانم با فیلمبرداری آنچه را که با چشمانم دیده‌ام به مخاطب انتقال دهم بسیار کم است.

روگنتسِف تصریح کرد: مشاهده زیبایی‌های اصفهان شبیه یک داستان بسیار زیباست که انسان از خواندن آن سیر نمی‌شود.

وی با اشاره به دیدگاه خود پیش از سفر به ایران گفت: من پیش از سفر به ایران به اطلاعاتی به جز سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های غربی دسترسی نداشتم و نظری مطابق با این اطلاعات داشتم اما دیدگاه کنونی من تغییر کرده و بسیار متفاوت از ابتدای سفرم به ایران است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه