دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش زندکریمی: یکی از قدرت‌های جهان را بردیم/ با شناخت کافی به مصاف چین رفتیم

ورزش

زندکریمی: یکی از قدرت‌های جهان را بردیم/ با شناخت کافی به مصاف چین رفتیم

سرمربی تیم گلبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم ملی چین در مرحله گروهی رقابت‌های گلبال پارالمپیک لندن گفت: تیم ایران با شناخت خوبی نسبت به چین به میدان رفته است.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | boys nike jordan retro flyknit shoes women High OG Panda - air max 95 cool grey neon yellow - Grailify

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، تیم ملی گلبال ایران امروز پنجشنبه در نخستین دیدار خود در رقابت‌های پارالمپیک لندن موفق شد با نتیجه 9 بر 5 از سد تیم پرقدرت چین بگذرد.

افشین زند کریمی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص این پیروزی اظهار داشت: ما با شناخت خیلی خوبی نسبت به چین به میدان رفته بودیم و در نهایت موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. ما برای بازی فردا با کانادا کاملا آماده هستیم و این تیم را هم ارزیابی کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی گلبال افزود: من از بابت پیروزی مقابل تیم ملی چین که یکی از قدرت‌های جهانی محسوب می‌شود خوشحالم و این پیروزی را به همه مردم کشورمان تقدیم می‌کنم.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود.

کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشی (10 رشته معلولان و 3 رشته نابینایان و کم بینایان) با شعار "توکل ، تلاش ، میثاق با شهدا " در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه