دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش ایران در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت

ورزش

ایران در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت

ایران با سه مدال طلایی که در سومین روز بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن به دست آورد به رده سیزدهم جدول رده بندی توزیع مدال‌ها صعود کرد.

nike air force 1 low uv | Latest Nike Air Force 1 Shadow Trainer Releases & Instant Drops , IetpShops , nike tiempo leather turf 2010

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، ایران در روز سوم بازی های پارالمپیک لندن در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه به ترتیب توسط جلیل باقری و محسن کائدی و در وزنه برداری توسط نادر مرادی به مدال طلا دست پیدا کرد. ساره جوانمردی پیش از این درتفنگ بادی 10 متر بانوان به مدال برنز دست پیدا کرده بود.

با این حساب در پایان روز سوم مسابقات، چین با 20 مدال طلا، 15 نقره و 21 برنز در رده اول است، استرالیا با 11 مدال طلا، پنج نقره و 13 برنز دوم است و بریتانیا با 9 طلا، 16 نقره و 11 برنز در جایگاه سوم قرار دارد.

ایران هم با سه طلا و یک برنز در پایان روز سوم مسابقات در جایگاه سیزدهم بازی ها قرار دارد.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه