سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نصیری یازدهمین مدال ایران را به ارمغان آورد

ورزش

نصیری یازدهمین مدال ایران را به ارمغان آورد

پیمان نصیری، دونده معلول کشورمان مدال طلای مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک لندن در کلاس T 20 ماده 1500 متر را برگردن آویخت.

air-jordan-4-retro-cement-x-new-era-chicago-bulls-sneaker-hook-up-hat | adidas criticism on children quotes for women MX Blue Release Date - SBD - adidas zx flux navy on feet conversion rate

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، مسابقات دوومیدانی پارالمپیک لندن سه شنبه شب با رقابت دوندگان در کلاس T 20 ماده 1500 متر پیگیری شد. نماینده کشورمان در این رقابت که در ورزشگاه المپیک پارک شهر لندن برگزار شد، پیمان نصیری بود که با حدنصاب 3 دقیقه و 58 ثانیه و 49 صدم ثانیه قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت.

در این ماده "پک دانیل" از لهستان با زمان 3 دقیقه و 59 ثانیه و 45 صدم ثانیه به مدال نقره رسید و "رافائل کورک" از لهستان با حدنصاب 3 دقیقه و 59 ثانیه و 53 صدم ثانیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

کاروان ورزش ایران تاکنون در چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به مدال های زیر دست پیدا کرده است:
مدال طلا:
جلیل باقری (پرتاب وزنه)، پیمان نصیری (دوی 1500 متر)، زهرا نعمتی (تیروکمان)، محسن کائیدی (پرتاب نیزه)، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین (وزنه برداری)

مدال نقره:
 مهرداد کرم زاده (پرتاب دیسک)، روح الله رستمی (وزنه برداری) و عبدالرضا جوکار (پرتاب نیزه)

مدال برنز:
ساره جوانمردی (تفنگ بادی 10 متر)

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه