سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش لیراوی: هدفم طلای پارالمپیک است/ رکورد پرتاب نیزه دنیا را در اختیاردارم

ورزش

لیراوی: هدفم طلای پارالمپیک است/ رکورد پرتاب نیزه دنیا را در اختیاردارم

خبرگزاری مهر: ورزشکار بوشهری عضو تیم پارالمپیک ایران گفت: همه تلاشم را برای کسب مدال طلای پارالمپیک به کار می گیرم.

cheap shoes nike dunk sb silver box collection - Low shoes - GiftofvisionShops - nike jordans retro 1 camo shoes black friday deals , Sneakers - Women's shoes | Jordan 1 Mid Carbon Fiber - 001 - nike 2019 air max with the word air force - DD1649

سید عرفان حسینی لیراوی در آستانه اعزام به مسابقات پارالمپیک لندن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بزرگترین آرزوی هر ورزشکار حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان است که من نیز احساس بسیار خوبی بابت حضور در مسابقات پارالمپیک لندن دارم.

این ورزشکار گناوه‌ای که در رشته دو و میدانی و در ماده پرتاب نیزه فعالیت می‌کند اضافه کرد: من در کلاس F12 شرکت می کنم و در حال حاضر رکورد پرتاب نیزه دنیا در اختیار خودم است که معادل 61/48 متر است.

وی در ارتباط با میزان آشنایی خود با حریفان در این مسابقات نیز بیان داشت: در مسابقات مختلفی حضور داشته‌ام و توانسته‌ام شناخت خوبی از حریفان خود داشته باشم که می‌تواند در رسیدن به موفقیت به من کمک کند.

لیراوی به پشت سر گذاشتن تمرینات سخت خود برای حضور در این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: به آمادگی خوبی برای حضور پرقدرت در این مسابقات دست یافته‌ام و همه تلاش و توانم را برای رسیدن به مدال طلای پارالمپیک به کار خواهم گرفت تا بتوانم افتخاری برای کشورم کسب کنم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه