دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش شکستی دیگر برای جودوکاران ایران - شنانی مغلوب حریف اوکراینی شد

ورزش

شکستی دیگر برای جودوکاران ایران - شنانی مغلوب حریف اوکراینی شد

جودوکار وزن 73- کشورمان نخستین مبارزه خود در مسابقات جودوی پارالمپیک لندن را با شکست مقابل حریفی از اوکراین پشت سر گذاشت.

nike-dunk-low-coast-uncl | IetpShops , nike air max size 7.5 agitate tires for sale Leopard , nike air pegasus womens purple shoes black gold , 4011496719 , Where To Buy

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، مسابقات جودوی پارالمپیک 2012 لندن امروز جمعه با رقابت جودوکاران در وزن 73- کیلوگرم پیگیری شد. محمدعلی شنانی نماینده کشورمان در این وزن بود که نخستین مبارزه خود را مقابل "دیمیتری سولووی" از اوکراین برگزار کرد.

شنانی در این مبارزه مقابل حریف اروپایی خود تن به شکست داد تا برای دستیابی به مدال برنز پارالمپیک لندن چشم انتظار راهیابی دمیترو سولووی اوکراینی به دیدار فینال باشد.

این دومین شکست جودوکاران ایران در پارالمپیک لندن بود. روز گذشته سعید رحمتی در وزن 66- کیلوگرم به مصاف "مارکوس فالکون" از ونزوئلا رفت و با ضربه فنی برابر این حریف شکست خورد.

سیدامیر نتاج دیگر نماینده جودوی ایران امروز در وزن 81- کیلوگرم مسابقات جودوی پارالمپیک لندن به روی تاتامی می‌رود.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه