سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش برزیل هم حریف والیبال نشسته ایران نشد/ جدال سرگروهی با بوسنی

ورزش

برزیل هم حریف والیبال نشسته ایران نشد/ جدال سرگروهی با بوسنی

ملی پوشان والیبال نشسته کشورمان سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن را با پیروزی مقابل برزیل پشت سر گذاشتند.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | KITH 1996 air streak max Low Release Date , BabylinoShops , nike jordan retro 2 black

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال نشسته بازی‌های پارالمپیک لندن را عصر دوشنبه مقابل تیم ملی برزیل برگزار کرد.

شاگردان هادی رضایی که در دو بازی گذشته خود موفق به شکست 3 بر صفر تیم‌های روآندا و چین شده بودند، در این بازی نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد برزیل گذشتند. در این مسابقه تیم ایران طی سه گیم متوالی با نتایج (25 بر 21)، (25 بر 15) و (25 بر 17) به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال نشسته کشورمان آخرین دیدار خود در گروه B مسابقات والیبال نشسته چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک را عصر فردا سه شنبه مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین برگزار می‌کند. این بازی که فینال زودرس مسابقات است، تیم برتر گروه B رقابت‌ها را مشخص می‌کند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه