سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش خوشحالم اولین طلای ایران را کسب کردم/ طلای پارالمپیک تقدیم به مردم ایران

ورزش

خوشحالم اولین طلای ایران را کسب کردم/ طلای پارالمپیک تقدیم به مردم ایران

عضو تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران با تقدیم مدال طلایش به مردم گفت: خوشحالم که توانستم اولین مدال طلای کاروان پارالمپیک کشور را به ارمغان بیاورم.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | Grailify - nike roshe run gpx premium sz 13 girls High OG Ochreous Chill UNC - nike sb gato white gold black women youtube 2016

جلیل باقری عصر امروز شنبه و پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ورزش ایران در چهاردهمین دوره بازیهای پارالمپیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی مهر به لندن ضمن بیان این مطلب افزود: از اینکه حاصل زحمات شبانه روزی خودم و مربیانم را با کسب مدال طلا گرفتم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: برای کسب این مدال طلا خودم و همه مربیان زحمات بسیار زیادی متحمل شدیم که جا دارد از همه کسانی که به من کمک کردند و حمایتم کردند تا به این مدال برسم تشکر کنم. من این مدال را به ملت ایران و اعضای کاوران پارالمپیک ایران در لندن تقدیم می‌کنم.

جلیل باقری در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر که آیا قبل از حضور در لندن تصور می کردید به مدال طلا دست پیدا کنید گفت: با توجه به رکوردهایی که داشتم و شناختی که از رقیبانم پیدا کرده بودم، حدس می زدم بتوانم به مدال طلا دست پیدا کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیلی باقری عصر امروز شنبه در رقابتهای پرتاب وزنه بازیهای پارالمپیک لندن در پرتاب ششم خود وزنه را به میزان 11 متر و 63 سانتیمتر پرتاب کرد و به مدال طلا دست پیدا کرد. این نخستین مدال طلای کاروان ورزش ایران در این دوره از بازیها بود.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه