دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش کائیدی: می‌توانستم با رکوردی بهتر قهرمان پارالمپیک شوم/ تشکر ویژه از مربی

ورزش

کائیدی: می‌توانستم با رکوردی بهتر قهرمان پارالمپیک شوم/ تشکر ویژه از مربی

قهرمان مسابقات پرتاب نیزه پارالمپیک لندن در کلاس 34/33 F ضمن ابراز خرسندی از این موفقیت گفت: می‌توانستم با حدنصابی بهتر به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابم.

adidas team water bottles for sale craigslist 2017 | Converse Chuck Taylor Platform Earthy Tones Egret , Where To Buy , IetpShops , nike roshe boys size 1 midnight dress pants , 572547C

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، محسن کائیدی پس از دستیابی به این موفقیت اظهار داشت: می‌توانستم با رکوردی بهتر قهرمان المپیک شوم اما متاسفانه داوران قدری مرا اذیت کرده و بدون دلیل سه پرتاب اولم را خطا اعلام کردند.

وی که با شکستن رکورد دنیا به عنوان قهرمانی المپیک رسید، گفت: اگر این مشکلات برای من به وجود نمی‌آمد بیشتر از 38 متر و 30 سانتیمتر نیزه را پرتاب می‌کردم.

این ورزشکار مدال‌آور افزود: دو روز دیگر باید در ماده پرتاب وزنه پارالمپیک رقابت کنم و امیدوارم در آن مسابقات نیز به مدالی خوشرنگ دست یابم.

کائیدی در پایان گفت: من موفقیتم را مدیون مربی خود آقای بهرامی هستم. ایشان زحمات زیادی برای من کشید و اگر همراهی این مربی با من نبود نمی‌توانستم در پارالمپیک موفق باشم.

مسابقات دوومیدانی پارالمپیک 2012 لندن شنبه شب با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف پیگیری شد که یکی از آنها پرتاب نیزه در کلاس 34/33 F بود.

نماینده کشورمان در این رقابت محسن کائدی بود که با پرتابی به میزان 38 متر و 30 سانتیمتر به مدال طلای پارالمپیک لندن دست یافت. پس از کائیدی ورزشکارانی از چین و الجزایر با حدنصاب‌های 23/38 متر و 40/26 متر به ترتیب دوم و سوم شدند.

این سومین مدال طلای کاروان ایران در چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک است. کاروان ایران پیش از این دو مدال طلا توسط جلیل باقری (پرتاب وزنه) و نادر مرادی (وزنه برداری) و یک برنز توسط ساره جوانمردی (تیراندازی) بدست آورده بود.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه