دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش می‌خواهم رکورد بازی‌های پارالمپیک را بشکنم/ دست‌کم 300 کیلو می‌زنم!

ورزش

می‌خواهم رکورد بازی‌های پارالمپیک را بشکنم/ دست‌کم 300 کیلو می‌زنم!

وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی ایران گفت در نظر دارد رکورد دسته سنگین وزن مسابقات وزنه برداری بازی‌های پارالمپیک را به گونه‌ای بشکند که تا مدت‌ها دست نخورده باقی بماند.

JuzsportsShops , Achète, vends ou échange les vêtements, chaussures et accessoires que tu ne portes plus ! | 106 - Nike WMNS Air Force 1 Shadow "Pastel" - LacollesurloupShops - nike dunks brown white black friday images , CI0919

سیامند رحمان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی‌های پارالمپیک لندن اظهار داشت: برای اولین بار است که در رقابت‌های پارالمپیک شرکت می‌کنم و می‌خواهم با دست پر به کشور بازگردم. اگر مشکلی پیش نیاید بی‌تردید بر سکوی قهرمانی خواهم نشست و مدال طلا را از آن کاروان ایران می‌کنم.

وی با بیان اینکه قصد دارد در بازی‌های پارالمپیک لندن رکوردشکنی کند، اظهار داشت: من با 291 کیلوگرم رکورد جهان را در اختیار دارم و اکنون می‌خواهم با 300 کیلوگرم رکورد پارالمپیک را هم از آن خود کنم. هر چهار سال یکبار این فرصت برای هر ورزشکاری پیش می‌آید و من می‌خواهم دست‌کم با مهار وزنه 300 کیلوگرمی، از این فرصت نهایت استفاده را ببرم. باید به گونه‌ای رکوردشکنی کنم که تا مدت‌ها کسی قادر به شکستن رکوردم نباشد.

رحمان در پایان گفت: در این مدتی که در دهکده المپیک هستیم هر روز تمرین می‌کنم و در حال حاضر کاملا برای قهرمانی آماده هستم. در این راه به دعای خیر مردم هم نیاز دارم ضمن اینکه خدا هم مثل همیشه باید یاریم کند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه