دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش نعمتی: خستگی ام با مدال طلا برطرف شد/ خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم

ورزش

نعمتی: خستگی ام با مدال طلا برطرف شد/ خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم

کماندار زن ایران پس از کسب مدال طلای مسابقات ریکرو انفرادی ایستاده بازی‏های پارالمپیک گفت: حریف ایتالیایی‎ام به قدری قوی بود که باعث خستگی زیاد من شد اما با مدال طلایی که گرفتم، خستگی‎ام برطرف شد.

SneakersbeShops® , Shop Online For Luxury, High-End Fashion, Expensive & Authentic Designer Brands | Jordan 1 Retro High OG University Blue (PS) - 134 - AQ2664 - nike shox pet print pages for kids free dinosaur

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، زهرا نعمتی که امروز سه شنبه در رقابت‏های ریکرو ایستاده انفرادی به مدال طلا دست یافت، اظهارداشت: برای کسب مدال خیلی تلاش کردم البته چیزی که بیشتر از همه باعث خستگی‎ام شد، حریفم بود. او به قدری قوی بود که من واقعا خسته شدم اما با مدال طلا این خستگی خیلی خوب و شیرین برطرف شد.

وی تصریح کرد: من برای مدال طلا تلاش کردم و خوشحالم که آن را به دست آوردم چون خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. خواستم ثابت کنم که به همه جوانان ثابت کنم که با وجود کمبود امکانات می‎توانیم موفق باشیم و مدال بگیریم.

دارنده مدال طلای ایران در مسابقات ریکرو ایستاده انفرادی زنان تاکید کرد: مدال خود را به همه مردمی تقدیم می‏‎کنند که برایم دعا کردند تا بتوانم رقابت‎های خوبی را داشته باشم.

نعمتی با ابراز امیدواری از اینکه در آینده و دیگر میادین بین‏المللی هم بتواند موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: از همین جا از همه مربیان و کسانی که کمک حال من بودند تا مدال بگیرم، تشکر می‏کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا نعمتی امروز در مرحله نیمه نهایی و نهایی رقابت‏های ریکرو انفرادی ایستاده زنان کماندارانی از ایتالیا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه