سه شنبه, 18ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش امشب؛ هنرنمایی پهلوان ایرانی در لندن

ورزش

امشب؛ هنرنمایی پهلوان ایرانی در لندن

ورزشکاران ایران امروز ودر هفتمین روز بازی های پارالمپیک ۲۰۱۲لندن در پنج رشته به مصاف حریفان می روند.

نمشي , adidas bold age leggings girls dance studio - تسوق تشكيلة اديداس اوريجينالز للأطفال مع تخفيضات 25 - 75% أونلاين في السعودية | adidas

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بدون شک امشب همه ایرانی ها منتظر هنرنمایی و قدرتنمایی پهلوان و دلیرمرد تیم ملی وزنه برداری کشورمان سیامند رحمان هستند که قرار است پس از کسب مذال طلای دسته سنگین وزن وزنه برداری به سوی وزنه های ۳۰۰ کیلو و بالاتر از آن یورش ببرد تا رکوردی جاودانه از خود در تاریخ پارالمپیک برجای بگذارد.

سیامند رحمان در این خصوص گفت: در حال حاضر از شرایط مساعدی برای ادامه تمرینات برخوردار بوده و در هفته به جز روزهای جمعه تمرینات فشرده ایی تا لندن داشته ام.

رحمان همچنین در مورد شرایط جسمانی خود گفت: به حول و قوه الهی تا به حال با مصدومیتی مواجه نشده ام و ازلحاظ تغذیه در شرایط خوبی به سر می برم.

وی در مورد جابجایی رکودهای قبلی خود گفت: آخرین رکورد، قبل از رکورد۲۹۰ کیلوگرم من در بازی های پاراآسیایی گوانگژو متعلق به تنها رقیبم کاظم رجبی با ۵/ ۲۶۲ کیلوگرم بود که وی نیز با کم کردن حدود ۶۰ کیلو از وزن خود در حال حاضر، تنها مرد فوق سنگین جهان در رشته پاور لیفتینگ در حرکت یک ضرب در پرس سینه هستم. امیدوارم با حضور خود در اردوی تیم ملی در یک ماه آینده بتوانم رکورد قبلی خود را در مسابقات لندن به بالای ۳۰۰ کیلو گرم بهبود بخشم.

وی در پایان گفت: در صورت بهبود رکورد قبلی خود به ۳۰۰ کیلوگرم به عنوان اولین مرد ایرانی وقوی ترین ورزشکارفوق سنگین جهان در مسابقات پارالمپیک۲۰۱۲ لندن، نامم در کتاب رکورد داران گینس ثبت خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه