دوشنبه, 17ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش صعود هفت پله‏‌ای ایران در روز پرمدال

ورزش

صعود هفت پله‏‌ای ایران در روز پرمدال

سه مدالی که توسط ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‏های پارالمپیک لندن بدست آمد موجب صعود هفت پله‏ای کاروان ورزش کشورمان و قرارگرفتن در رده نهم شد.

تسوق ماست اند هاربر السعودية أونلاين مع تخفيضات 25 - charles barkley nike shoes for sale cheap jordan , نمشي - 75% | 126 - Cement Grey 2022 For Sale CT8532 - Cardinal Red - Open Air Jordan 3 "Cardinal" White/Light Curry - nike 5 a side boots for sale 2017

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، چهاردهمین دوره بازی‏های پارالمپیک امروز سه شنبه با برگزاری رقابت‏های مختلف وارد روز ششم شد. در این روز از بازی‏ها، زهرا نعمتی در رقابت‎های ریکرو انفرادی ایستاده زنان در مرحله نیمه نهایی و نهایی نمایندگانی از ایتالیا را شکست داد و به مدال طلای این بخش از مسابقات دست یافت.

در رقابت‏های پرتاب نیزه کلاس F53 نیز عبدالرضا جوکار در مجموع 6 پرتابی که داشت با ثبت رکورد 20 متر و 72 سانتیمتر در رده دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت.

مجید فرزین، وزنه بردار دسته 5/82 کیلوگرم کشورمان سومین مدال‌آور ایران در روز ششم بازی‏های پارالمپیک بود. فرزین در  این رقابت با مهار وزنه 237 کیلوگرمی عنوان نخست و مدال طلا را به خود اختصاص داد. این وزنه بردار 28 ساله ابتدا وزنه 233 کیلوگرمی را پرس کرد و در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 235 کیلوگرمی شد.

کاروان ایران در بازی‏های پارالمپیک لندن ایران پیش از این توسط ساره جوانمردی، جلیل باقری، محسن کائیدی، نادر مرادی، مهرداد کرم‌زاده،  روح الله رستمی، و علی حسینی صاحب مدال شده بود.

بدین ترتیب و با توجه به مدال‏های کسب شده در این روز، مجموع مدال‏های ایران به 10 مدال شامل؛ 6 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز رسید. کاروان ورزش ایران که در پایان روز پنجم بازی‏های پارالمپیک با 7 مدال در رده شانزدهم قرار گرفته بود، با سه مدال کسب شده در رقابت‏های امروز هفت پله صعود کرد و بالاتر از فرانسه و لهستان در رده نهم قرار گرفت. 

کاروان ورزش ایران تاکنون در چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک به مدال‌های زیر دست پیدا کرده است:

مدال طلا:
جلیل باقری (پرتاب وزنه)، زهرا نعمتی (تیروکمان)، محسن کائیدی (پرتاب نیزه)، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین (وزنه برداری)

مدال نقره:
 مهرداد کرم‌زاده (پرتاب دیسک)، روح الله رستمی (وزنه برداری) و عبدالرضا جوکار (پرتاب نیزه)

مدال برنز:
ساره جوانمردی (تفنگ بادی 10 متر)

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه