پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها خبر آبمیوه، چربی شکلات را کاهش می‌دهد

خبر

آبمیوه، چربی شکلات را کاهش می‌دهد

خبرگزاری فارس: محققان انگلیسی در تازه‌ترین تحقیقات خود دریافتند که اضافه کردن اندکی آبمیوه به شکلات می‌تواند میزان چربی آن را تا نصف کاهش دهد.

Upcoming 2021 Nike Dunk Release Dates - nike tiempo ii jersey green black friday specials - CopperbridgemediaShops | Gucci x The North Face Release Information - FitforhealthShops - crampon adidas sans lacet pas cher black and blue

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس؛ محققان دانشگاه وارویک درتحقیقات خود مقدار کره کاکائو و چربی شیر مورد استفاده در صنعت ورقه های شکلات را کاهش داده و قطرات کوچکی از آب میوه را به میزان 30 میکرون برای هر قطره را جایگزین آن کردند.

محققان آب پرتقال و توت را با شیر و شکلات سیاه و شکلات سفید با استفاده از فناوری pickering emulsion مخلوط کردند که در جریان آن عطر و طعم شکلات که ترکیبات چربی به آن می بخشد،حفظ شد زیرا این فناوری شیمیایی به محافظت از ماده ای که به شکلات قوام می دهد و آن را قابل آب شدن در دهان می کند، کمک می‌کند.

برپایه این گزارش؛ محصول نهایی از عطر و طعم میوه برخوردار خواهد بود اما می توان از آب یا مقادیری ویتامین C برای محافظت از عطر و طعم اصلی آن بهره گرفت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه