سه شنبه, 29ام اسفند

شما اینجا هستید: رویه نخست یادگارهای فرهنگی و طبیعی زیست بوم بیش از 10هکتار از اراضی پارک ملی لار طعمه حریق شد

زیست بوم

بیش از 10هکتار از اراضی پارک ملی لار طعمه حریق شد

سرپرست پارک ملی لار از وقوع یک فقره آتش سوزی در ضلع جنوب غربی قله دماوند خبر داد.

nike court royale mens white hair style chart , Botas Beige | スニーカー発売日 抽選情報 ニュースを掲載!ナイキ ジョーダン ダンク シュプリーム SUPREME 等のファッション情報を配信! - 2022年 発売予定!sacai x NIKE CORTEZ (サカイ ナイキ コルテッツ) , nike janoski floral noir dress for women - JofemarShops

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی میرزا کریمی ساعت 11:30دقیقه امروز پاسگاه دلی‌چای روبه روی پارک ملی لار گزارش یک فقره آتش سوزی را اعلام کرد. که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت برای مهار آتش به محل اعزام شدند.

وی گسترده حریق را بیش از 10هکتار عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی آتش و کمبود امکانات موضوع سریعا به بخشداری لاریجان اعلام شد. همچنین از شهرهای رودهن، آبسرد، دماوند درخواست کمک شده و نیروها در حال اعزام هستند.

میرزا کریمی  ادامه داد: خودروهای آتش نشانی در مسیر هستند ضمن این که یک فروند بالگرد نیز به محل اعزام شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان آتش را مهار  کنیم.

سرپرست پارک ملی لار در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای محیط بان در ساعت اولیه نیز به محل اعزام شده‌اند و تا کنون توانسته‌ایم بخشی از آتش را مهار کنیم. این در حالی است که علت حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه