سه شنبه, 28ام فروردين

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش اعلام استقلال - ملوان به زمان دیگری موکول شد / زمان دو دیدار معوقه استقلال در جام خلیج‌فارس

ورزش

اعلام استقلال - ملوان به زمان دیگری موکول شد / زمان دو دیدار معوقه استقلال در جام خلیج‌فارس

زمان دو دیدار معوقه استقلال مقابل مس کرمان و سایپا اعلام شد.

boohoo , Womens & Mens Clothes , Shop Online Fashion | Orange FX5725 For Sale - adidas gauntlet 2019 schedule silver - 2021 Nasa x adidas Originals ZX 2K Boost White/Grey

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزار ی تسنیم اظهار داشت: با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار برگشت با تایلند از روز 18 آبان؛ در فاصله زمانی که ما برای زمان‌بندی دیدارهای معوقه استقلال داشتیم زمان دو دیدار معوقه این تیم را مشخص کردیم.
وی افزود: استقلال روز سوم آبان دیدار خود مقابل فولاد خوزستان را برگزار خواهد کرد و سپس در دو دیدار معوقه خود ابتدا روز هفتم آبان برابر مس کرمان قرار می‌گیرد و دوازدهم آبان مقابل سایپا به میدان می‌رود.
دبیر سازمان لیگ برتر خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر و اردوی تیم ملی در حال حاضر امکان برنامه‌ریزی برای بازی معوقه سوم استقلال برابر ملوان وجود نداشت و آن بازی در تاریخ دیگری برگزار خواهد شد.
کاظمی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی مسابقات یک شانزدهم نهایی جام حذفی نیز انجام شده به تسنیم گفت: این مسابقات در روزهای مختلفی برگزار خواهد شد که تا فردا (دوشنبه) برنامه آن روی سایت سازمان لیگ اعلام خواهد شد. ضمن اینکه از میان دیدارهای این مرحله تنها بازی استقلال و کاسپین قزوین به زمان دیگری موکول خواهد شد.

 

پیروزی مقتدارنه ناپولی برابر لیورنو / نتایج دیدارهای هفته هفتم سری آ

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خانگی پرگل آبی‌پوشان جنوب ایتالیا مقابل لیورنو، پیگیری شد.


در ادامه بازی‌های هفته هفتم سری A، عصر امروز (یکشنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها ناپولی، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در خانه خود با نتیجه پرگل و قاطعانه 4 بر صفر از سد لیورنو گذشت و دوباره به فاصله 2 امتیازی رم صدرنشین برگشت.


در ثبت ششمین پیروزی این فصل شاگردان رافائل بنیتس در سری A، گوران پاندف، مهاجم مقدونیه‌ای این تیم در دقیقه 4، گوخان اینلر در دقیقه 26، خوسه مایخون در دقیقه 54 و مارک هامشیک در دقیقه 83 گلزنی کردند تا ناپولی 19 امتیازی شده و جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی تثبیت کنند.


در سایر دیدارهایی که عصر امروز برگزار شد این نتایج رقم خورد:


پارما 3 - ساسولو یک


کاتانیا یک - جنوا یک


سپمدوریا 2 - تورینو 2


اودینزه 2 - کالیاری صفر


بولونیا یک - هلاس ورونا 3


پرونده هفته هفتم سری A امشب با برگزاری 2 دیدار بسته می‌شود که در مهم‌ترین بازی، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها از ساعت 22:15 به وقت تهران، میزبان میلان، تیم سوم فصل گذشته است. در دیگر بازی نیز لاتزیو از فیورنتینا پذیرایی می‌کند.


در جدول رده‌‌بندی سری A پس از رم و ناپولی که به ترتیب با 21 و 19 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند، یوونتوس با 16 امتیاز روی پله سوم ایستاده است.

 

منبع: تابناک

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه