پنج شنبه, 06ام ارديبهشت

شما اینجا هستید: رویه نخست تازه‌ها ورزش گزارش برنامه نود - دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲

ورزش

گزارش برنامه نود - دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲

کی‌روش همین‌طور با انتقاد از معلوم نبودن برنامه لیگ گفت که در روز قرعه کشی جام جهانی که ترکیب تیم‌های هر گروه مشخص می‌شود تیم‌ها مشغول رایزنی در خصوص بازی‌های تدارکاتی خود هستند اما هنوز وضعیت لیگ ما مشخص نیست و ما برنامه خود را در ان زمینه نمی‌دانیم.

adidas heliopolis hotel in dubai , adidas concord ankle fur sneakers boys running Release Date Info , MysneakersShops | lebron x for 50 dollars , Kids Air Jordan — Rebel Occupation

برنامه نود این هفته هم مانند همیشه راس ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای عادل فردوسی‌پور روی آنتن شبکه سه رفت و علاقه‌مندان این برنامه که امروز خبر حضور مجری و تهیه کننده این برنامه را در کمیسیون اصل نود مجلس شنیده بودند منتظر بودند تا ببیند عادل فرپوسی‌پور در این برنامه اشاره‌ای به این موضوع می‌کند یا خیر. اتفاقی که در نیم ساعت نخست این بازی رخ نداد.


به گزارش تابناک، با توجه به طولانی شدن پایان نیم فصل نخست لیگ برتر و برگزاری پراکنده بازی‌های لیگ بخش نخست این برنامه بیشتر حول وضعیت تیم ملی کشورمان می‌چرخید. مسئله‌ای که در مسابقه پیامکی این برنامه هم ظهور پیدا کرد و سوال این هفته حول پیش بینی نتیجه بازی ایران و لبنان طرح شده بود.


پخش خلاصه بازی ایران و تایلند بخش نخست این بازی بود که بعد از آن فردوسی‌پور به بررسی نکات آماری این بازی پرداخت که اشاره به آمار گل زنی رضا قوچان‌نژاد که در نه بازی هفت بازی گل به ثمر رسانده است از مهم‌ترین نکات این بخش بود.


پیش از آنکه ارتباط تلفنی عادل فردوسی‌پور با بیروت برقرار شود گزارشی از وضعیت نیم فصل لیگ برتر پخش شد که در آن آمار جالب توجهی از اتفاقات نیم فصل نخست لیگ ارائه شد. از جمله اینکه تنها سه مربی در یک نیم فصل از کار برکنار شده‌اند یا اینکه سهراب بختیاری زاده با چهل سال سن مسن‌ترین گلزن لیگ برتر بود و رضا عنایتی در این فصل از مرز یکصد و بیست گل گذشت. شاید جالب‌ترین نکته این آمار دورترین گل فصل بود که به نام وریا غفوری و گل معروفی که به سید مهدی رحمتی در دیدار نفت و استقلال به ثمر رساند ثبت شد.


بعد از پخش این گزارش ارتباط تلفنی با بیروت برقرار شد و کارلوس کی‌روش از بیروت در یک ارتباط تصویری به سوال‌های فردوسی‌پور جواب داد. کی‌روش در این گفت‌وگو از محرومیت حاج‌صفی و مصدومیت یکی دو بازیکن تیم ملی خبر داد و سپس گفت با توجه به سفر طولانی تیم ملی از تایلند به بیروت فردا حداقل از چهار بازیکن جدید در خط حمله و میانی استفاده خواهد کرد و جای حاج‌صفی مصدوم را هم بازیکن جدیدی در خط دفاعی خواهد گرفت. او به این سوال فردوسی‌پور که بنابراین دانیال داوری در دروازه باقی خواهد ماند جواب مثبت داد اما در پاسخ این سوال فردوسی‌پور که جهان‌بخش در ترکیب ثابت فردا قرار خواهد گرفت گفت با توجه به اینکه من هنوز ترکیب را بازیکنانم هم اعلام نکرده‌ام اخلاقی نیست که شما را هم از ترکیب آگاه کنم.


کی‌روش در خصوص این بازی‌ها گفت که ما د این بازی‌ها دو هدف را دنبال می‌کنیم. نخست صعود به استرالیا و سپس ایجاد هماهنگی میان بازیکنانمان در راه جام‌جهانی برزیل.


کی‌روش همچنین در پاسخ به سوال فردوسی‌پور که نظرش در خصوص عدم برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی از قانون AFC در خصوص شرکت دادن تیم چهارم آسیا در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا انتقاد کرد. او این وضعیت را که سه تیم دیگر (کره، ژاپن و استرالیا) بدون بازی تدارکاتی در روزهایی که سایر تیم‌ها در مقدماتی جام ملت‌ها شرکت می‌کنند را تبعیض آمیز دانست و تم چهارم (ایران) را هم برای تدارک هرچه بهتر در راه جام جهلانی مستحق صعود مسنقیم به جام جهانی دانست. او این پیشنهاد فردوسی‌پور را که در بازی با کوت از تیم جوانان استفاده کند و تیم بزرگسالان را در یک دیدار دوستانه به میدان بفرستد را مخالف قوانین بازی جوانردانه دانست و آن را غیرقابل انجام دانست.


کی‌روش همین‌طور با انتقاد از معلوم نبودن برنامه لیگ گفت که در روز قرعه کشی جام جهانی که ترکیب تیم‌های هر گروه مشخص می‌شود تیم‌ها مشغول رایزنی در خصوص بازی‌های تدارکاتی خود هستند اما هنوز وضعیت لیگ ما مشخص نیست و ما برنامه خود را در ان زمینه نمی‌دانیم.


کی‌روش به در پاسخ به فردوسی‌پور در خصوص رای او به بهترین بازیکن جهان گفت که این رای مخفی است و تلاش فردوسی‌پور برای کشیدن حرفی بر علیه کریستیانورونالدو از زبان کی‌روش بی نتیجه ماند.


در این بخش برای نخستین بار نتیجه آماری مسابقه پیامکی پخش شد که در آن طبق پیش بینی کی‌روش ۹۱ درصد از مردم پیروزی ایران را پیش‌بینی کردند. در خلال این گفت‌وگو هم تصاویری از تمرین تیم ملی در بیروت پخش شد.


بخش دوم گزارش نیم فصل نخست لیگ برتر بعد از گفت‌وگو با کی‌روش پخش شد که در آن به صورت تفصیلی وضعیت هر تیم بررسی شد. در گزارشی دیگر هم خبر دردناک فوت مجید رشیدی گوینده جوان سیمای کرمان که گزارش بازی‌های مس کرمان را انجام می‌داد و با برنامه نود هم همکاری می‌کرد پخش شد.


در این قسمت از برنامه مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ برتر کشور در تماس تلفنی با برنامه نود به سخنان دقایقی قبل کی‌روش واکنش نشان داد و گفت که ممولا تیم ملی برنامه خود را به سازمان لیگ می‌دهد نه اینکه سازمان لیگ برای تیم ملی برنامه تعیین کند. او گفت که البته کی‌روش هنوز چیزی به ما نگفته اما فکر می‌کنم نظر او بر این است که جام حذفی بعد از جام جهانی برگزار شود که با توجه به برگزاری بخش زیادی از این جام امکان برگزاری آن قبل از جام جهانی هم وجود دارد.


با این حال تاج مه چیز را منوط به جلسه روز پنج شنبه با کی‌روش دانست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

در همین زمینه